Ryszard C. vs Jared Lee Loughner

Data: 2011-01-09 15:40:25
Autor: witek
Ryszard C. vs Jared Lee Loughner
On 1/9/2011 3:30 PM, pyton wrote:
Po ataku w Arizonie upubliczniono tożsamość zamachowca i już wszystko o
nim wiadomo. Dlaczego w Polsce wciąż mówi się tylko Ryszard C. i facet
ma pasek na twarzy w telewizji?

bo to nie ameryka

W tym kraju wszystko musi być do d...?

cudze chwalicie swego nie znacie.

Data: 2011-01-09 23:00:40
Autor: pyton

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:igda04$1u1$23inews.gazeta.pl...
On 1/9/2011 3:30 PM, pyton wrote:
[...]

Znam tutejsze i doskonale wiem ze jest syfne. Dlaczego ofiary się nie chroni, Ryszard C. zaatakował Marka R.
może tak to powinno się podawać?

Data: 2011-01-10 00:02:46
Autor: Mruk

On 1/9/2011 3:30 PM, pyton wrote:
[...]

bo u nas ten system działa tak strasznie chujowo że lepiej żeby tak było

U nich mam wrażenie działa lekko lepiej. Mają inne otoczenie, zasady z przeszłości, mentalność. Dziwię się, że nie zabili tego dzieciaka bo to byłoby w ich stylu.

Ryszard C. vs Jared Lee Loughner