Ryszard C. vs Jared Lee Loughner

Data: 2011-01-10 09:13:32
Autor: .B:artek.
Ryszard C. vs Jared Lee Loughner
W dniu 09-01-2011 22:30, pyton pisze:
Po ataku w Arizonie upubliczniono tożsamość zamachowca i już wszystko o
nim wiadomo. Dlaczego w Polsce wciąż mówi się tylko Ryszard C. i facet
ma pasek na twarzy w telewizji?
W tym kraju wszystko musi być do d...?

Bo do wyroku jesteś niewinny. Docenisz, jeżeli kiedyś przyjdzie po Ciebie Policja i w świetle kamer i fleszy wyprowadzi Cię w kajdankach, a reporterzy będą opowiadać o sukcesie Policji w walce z miłośnikami dziecięcej pornografii. Po paru tygodniach okaże się, że to pomyłka.

--
..B:artek.

Data: 2011-01-10 10:15:55
Autor: ąćęłńóśźż
Ryszard C. vs Jared Lee Loughner
A Polak za umycie zakrwawionej pasierbicy siedzi w amerykańskim więzieniu.

-- -- -

Data: 2011-01-10 03:28:13
Autor: witek
On 1/10/2011 3:15 AM, ąćęłńóśźż wrote:
A Polak za umycie zakrwawionej pasierbicy siedzi w amerykańskim więzieniu.

Dlatego napisałem: cudze chwalicie swego nie znacie.
Nie życzę nikomu kontaku z amerykanskim wymiarem sprawiedliwości.
Polański coś na ten temat wie.

Data: 2011-01-10 10:48:16
Autor: Kotlet wieprzowy
Ryszard C. vs Jared Lee Loughner

Dlatego napisałem: cudze chwalicie swego nie znacie.
Nie życzę nikomu kontaku z amerykanskim wymiarem sprawiedliwości.
Polański coś na ten temat wie.

jakby nie bylo Polanski nacpal i wyruchal w dupe 13 latke

Data: 2011-01-10 04:29:00
Autor: witek
On 1/10/2011 3:48 AM, Kotlet wieprzowy wrote:

Dlatego napisałem: cudze chwalicie swego nie znacie.
Nie życzę nikomu kontaku z amerykanskim wymiarem sprawiedliwości.
Polański coś na ten temat wie.

jakby nie bylo Polanski nacpal i wyruchal w dupe 13 latke

nawet jakby tego nie zrobił siedziałby tyle samo.

Data: 2011-01-10 11:05:10
Autor: qwerty
Użytkownik "Kotlet wieprzowy"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:igekl1$dbd$1@inews.gazeta.pl...
jakby nie bylo Polanski nacpal i wyruchal w dupe 13 latke

Dlatego każdy pedofil powinien zostać reżyserem lub księdzem. Tylko tacy w polsce są chronieni.

Data: 2011-01-10 11:25:25
Autor: Andrzej Ława
W dniu 10.01.2011 11:05, qwerty pisze:
[...]

Dostęp do internetu powinien być odbierany osobom uporczywie używającym
słów, których nie znają.

Data: 2011-01-10 13:13:40
Autor: qwerty
Użytkownik "Andrzej Ława"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:igemql$jos$1@inews.gazeta.pl...
Dostęp do internetu powinien być odbierany osobom uporczywie używającym
słów, których nie znają.

? O co ci chodzi? Słyszałeś, aby znana osoba lub należąca do czarnej mafii został surowo skazany? Zawsze dostają w zawiasach.

Data: 2011-01-10 13:29:30
Autor: Andrzej Ława
W dniu 10.01.2011 13:13, qwerty pisze:
[...]

Chodzi mi o słowo "pedofilia".

Zestawienie tego słowa z wiekiem lat 13-tu świadczy o głębokiej ignorancji.

Data: 2011-01-10 11:14:48
Autor: Icek
> [...]
>Polański coś na ten temat wie.

jakby nie bylo Polanski nacpal i wyruchal w dupe 13 latke

1. z 30 lat temu

2. nie wyglądała na 13 latke

3. sama przyznała, że chciała

wiesz jak jest, masz kasiastego faceta to chcesz go naciągnąć - taka mi się
wydaje panuje polityka u nastolatek.

Icek

Data: 2011-01-10 11:13:21
Autor: mi
On 10.01.2011 11:14, Icek wrote:
wiesz jak jest, masz kasiastego faceta to chcesz go naciągnąć - taka mi się
wydaje panuje polityka u nastolatek.

Tych "kasiastych facetów" to masz za skończonych kretynów czy małe dzieci, że bronisz ich przed groźnymi 13-latkami?

mi

Data: 2011-01-10 11:26:27
Autor: Andrzej Ława
W dniu 10.01.2011 11:14, Icek pisze:

jakby nie bylo Polanski nacpal i wyruchal w dupe 13 latke

1. z 30 lat temu

2. nie wyglądała na 13 latke

3. sama przyznała, że chciała

4. jakby pojechali do Hiszpanii, to mogliby mu skoczyć (tam limit jest
13 lat)

Data: 2011-01-10 13:41:38
Autor: Tomasz Chmielewski
On 10.01.2011 11:26, Andrzej Ława wrote:
[...]

W niektorych krajach (np. Bliski Wschod) w ogole tego limitu nie ma, i...?

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2011-01-10 13:48:30
Autor: Andrzej Ława
W dniu 10.01.2011 13:41, Tomasz Chmielewski pisze:

3. sama przyznała, że chciała

4. jakby pojechali do Hiszpanii, to mogliby mu skoczyć (tam limit jest
13 lat)

W niektorych krajach (np. Bliski Wschod) w ogole tego limitu nie ma, i...?

Tylko w przypadku małżeństw.

Bez małżeństwa miałby problemy nawet, jak by miała i 21 lat.

Data: 2011-01-10 14:22:19
Autor: Tomasz Chmielewski
On 10.01.2011 13:48, Andrzej Ława wrote:
[...]

No fakt, to usprawiedliwia pedofile.

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2011-01-10 15:18:34
Autor: Andrzej Ława
W dniu 10.01.2011 14:22, Tomasz Chmielewski pisze:

[...]

Nadal czekam na tę listę krajów bez limitu.

Data: 2011-01-10 16:32:23
Autor: Tomasz Chmielewski
On 10.01.2011 15:18, Andrzej Ława wrote:
[...]

"I skoro maz uznal, ze zona osiagnela dojrzalosc plciowa w wieku 6 lat, to osiagnela".

Czy jakos tak to bywa w Arabii Saudyjskiej.

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2011-01-10 22:29:25
Autor: Andrzej Ława
W dniu 10.01.2011 16:32, Tomasz Chmielewski pisze:

[...]

Ach, ten ukochany sojusznik USA i obrońca wolnego świata.

U nich seks (pozamałżeński) jest generalnie nielegalny, temat seksu w
małżeństwie nie jest poruszany na zewnątrz, a limitu wiekowego na ślub
nie ma. Tylko co to ma wspólnego z Polańskim? W szczególności w
kontekście 6-latki?

Data: 2011-01-10 13:52:38
Autor: Andrzej Ława
Ryszard C. vs Jared Lee Loughner
W dniu 10.01.2011 13:41, Tomasz Chmielewski pisze:

W niektorych krajach (np. Bliski Wschod) w ogole tego limitu nie ma, i...?

PS: i niby w jakich krajach? Bo owszem, w kilku limit jest niższy (przy
wymogu małżeństwa), ale w ogóle bez limitu to sobie nie przypominam.

Data: 2011-01-16 15:06:33
Autor: Kotlet
W dniu 2011-01-10 11:26, Andrzej Ława pisze:
[...]

czesto tam jezdzisz w tym celu ? :)

http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl/
http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.pl/

Data: 2011-01-18 08:59:57
Autor: Andrzej Ława
W dniu 16.01.2011 15:06, Kotlet pisze:
[...]

Wiesz, kotleciku, to że ja coś wiem, nie oznacza, że muszę wykorzystywać
tę wiedzę w praktyce. Np. znam też parę sposobów ba bardzo interesujące
wykończenie człowieka - a chyba nie zaczniesz zaraz wpadać w panikę, hmm?

A może po prostu sądzisz po sobie, hmm? ;->

Ryszard C. vs Jared Lee Loughner