Rywalka kozy da?a g?os.

Data: 2014-02-05 14:26:02
Autor: stevep
Rywalka kozy da?a g?os.
# Posłanka Krystyna Pawłowicz nie chcę gejów na ulicy. "Niech sobie siedzą  i robią, co chcą. Ale nie mogą wyjść na ulice" - zaznaczyła w wywiadzie  udzielonym redaktorowi naczelnemu "Super Expressu" Sławomirowi  Jastrzębowskiemu.
Proszę państwa, pytajcie o konkrety! Jaki tam gej? Gej to po angielsku  chłopaczek! Dzisiaj język ma służyć do manipulowania państwem, żebyście  myśleli, że to takie fajne. A to polega na współżyciu do odbytu. No  niestety!" - grzmiała Pawłowicz.

  "Wszystko im wolno, ale u siebie w chałupie. W chałupie nie wolno im  krzywdzić dzieci. Bo oni podejmują kolejne działania, żeby zaspokoić swoje  chore chucie i chcą adoptować dzieci" - ostrzegła posłanka PiS redaktora  naczelnego SE i miliony Polaków.

  "Były badania i ks. Oko o tym mówi, że ponad połowa lub nawet większość  gejów to są pedofile. Nic pan na to nie poradzi, może ich pan bronić.  Wiem, że pan ma dobre serce. Ja też mam dobre serce" - zaznaczyła. #
Ze strony:
http://tnij.org/ssob0u2

--
stevephttp:/