Ryża banda skręca w lewo - oficja lnie!

Data: 2009-03-06 14:18:21
Autor: matador
Ryża banda skręca w lewo - oficja lnie!
Ryża banda skręca w lewo - oficjalnie!

Radość cycom?

matador.

Data: 2009-03-06 05:24:17
Autor: mrdevilyn
Ryża banda skręca w lewo - oficjalnie!
On 6 Mar, 14:18, matador <mata...@neostrada.pl> wrote:

Ryża banda skręca w lewo - oficjalnie!

Znowu w lewo? Czy to aby nie oznacza że... zaczęli zawracać?
J-23

Data: 2009-03-06 18:41:29
Autor: Bad Behaviour

mrdevilyn@gmail.com wrote:
[...]

Nie "cos" tylko lody kreca. Sawicka przeciez zeznala przed kamerami.

Data: 2009-03-06 19:44:33
Autor: ColgatesBilly

mrdevilyn@gmail.com wrote:
[...]

Na szczescie nie dowiedzielismy sie szczegolow jej
robienia lodow z... agentem ;)

Kol

Data: 2009-03-06 15:45:47
Autor: Piotr
Ryża banda skręca w lewo - oficjalnie!
Dnia Fri, 6 Mar 2009 05:24:17 -0800 (PST), mrdevilyn@gmail.com
napisał(a):

Znowu w lewo? Czy to aby nie oznacza że... zaczęli zawracać?

He, he, he!
Żeby się tylko który nie nawrócił...
pzdr
Piotr

Data: 2009-03-06 05:26:08
Autor: dexth
Ryża banda skręca w lewo - oficjalnie!
On 6 Mar, 14:18, matador <mata...@neostrada.pl> wrote:
Ryża banda skręca w lewo - oficjalnie!

Tak, poparl nominacje Anny Fotygi na ambasadora Polski przy ONZ.

pozdr dexth

Data: 2009-03-06 14:30:26
Autor: matador
dexth wrote:
On 6 Mar, 14:18, matador <mata...@neostrada.pl> wrote:
Ryża banda skręca w lewo - oficjalnie!

Tak, poparl nominacje Anny Fotygi na ambasadora Polski przy ONZ.

pozdr dexth

To tylko "handelek". ;-)

matador.

Data: 2009-03-06 15:58:43
Autor: naprany jak kruk!
Ryża banda skręca w lewo - oficjalnie!
Fri, 6 Mar 2009 05:26:08 -0800 (PST), w
<1845c4f1-036f-47db-b6d4-4a697b139917@v39g2000yqm.googlegroups.com>, dexth
<dexth@interia.pl> napisał(-a):

On 6 Mar, 14:18, matador <mata...@neostrada.pl> wrote:
> Ryża banda skręca w lewo - oficjalnie!

Tak, poparl nominacje Anny Fotygi na ambasadora Polski przy ONZ.

czyli propagujemy lewice (cimoszko) i lewizne (fotyga) hehe

--
"Jarosław Kaczyński nie miał żadnych skrupułów, żeby brać na lewo i prawo - czerwone, zielone, fioletowe. Wychodził z charakterystycznego dla prawicy założenia, że cel uświęca środki. Jego ludzie spotykali się z przedsiębiorcami i recytowali jedno z dwu zdań: >zbieramy na kampanię wyborczą<, albo >potrzebujemy paru złotych na fundusze partyjne<. Wszyscy dostawali".

"Cztery dni po przegranych przez PiS wyborach minister skarbu Wojciech Jasiński umorzył prawie 700 tys. zł długów Porozumienia Centrum, pierwszej partii Jarosława Kaczyńskiego."

"Ustawimy prokuratorów i sprawę się umorzy" - Beata Kempa (PiS)

Data: 2009-03-06 15:22:14
Autor: rAzor
Ryża banda skręca w lewo - of icjalnie!
Nie, no kuźwa - ludzie to mają pomysły. No weźmy taki matador! Czytnik sobie zainstalował? Zainstalował. Dzieciak sąsiada mu czytnik skonfigurował? Skonfigurował! No to teraz zobaczta co ten matador <matador@neostrada.pl> nabazgrał::
Ryża banda skręca w lewo - oficjalnie!

Radość cycom?

matador.

Przecież to widać od dawna. Ostatnio jednak trudniej im było to ukryć - najpierw sztama z lewusami w sprawie zawłaszczenia publicznych przekaziorów i dzisiejsza hucpa z Cimoszką. Jak to się ścierwa ku sobie mają.
--
Z lewactwem się nie dyskutuje, lewactwo wali się w ryj w obronie własnej.
Nie płakałem po Geremku.

Data: 2009-03-06 15:28:48
Autor: matador
Ryża banda skręca w lewo - of icjalnie!
cirrus wrote:

Przemalowałeś się Ryży Chuju? :)

Piszesz do Dunaldu? Jego pocztę Pitera sprawdza.

matador.

Data: 2009-03-06 16:15:22
Autor: cyc

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gor8b8$oul$1nemesis.news.neostrada.pl...
Ryża banda skręca w lewo - oficjalnie!

Radość cycom?

matador.

Jesli to co robi "ryza banda " jest na lewo , to ja jestem JPII-gi , namiestnik Chrystusa na ziemi !.

cyc

Data: 2009-03-06 16:25:09
Autor: Panslavista

Użytkownik "cyc" <herskurw.@buziaczek.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Radość cycom?
>
> matador.

Jesli to co robi "ryza banda " jest na lewo , to ja jestem JPII-gi ,

Możliwe. Znaczy - oberżnięto ci skórkę na wojażach...

Data: 2009-03-06 19:00:16
Autor: kefirh
Użytkownik cyc napisał:

[...]

Ino zebys nie musial odszczekac!

Data: 2009-03-07 11:47:24
Autor: cyc

Użytkownik "kefirh" <kefirh@doda.pl> napisał w wiadomości news:gorobe$8kq$1news.onet.pl...
Użytkownik cyc napisał:

[...]

Dlaczego odszzekac a nie zwyczajnie po ludzku "odwolac "?, przeciez chamstwo w Polsce nie osiagnelo jeszcze poziomu kosmosu .
To po pierwsze .
Po drugie . Liberalizm PO , partii , ktorej nie jestem fanem jest tak oczywist6y , ze tylko glupiec tego nie jest w stanie zauwazyc .
Oczywiscie nie jest to skrajna odmiana liberalizmu , taka jaka reprezentuje polityczny klawn Mikke ale jak sie wydaje PO jest w swiatowej czolowce partii , ktore reprezentuja liberalizm .
Nieporownywalnie lewicowa partia jest PiS !! a jedyna roznica miedzy nimi a tzw. komuna jest kleczacy ale koniunkturalny stosunek do kleru , ktory moze wspomoc ich w osiaganiu politycznych celow !.
U nas nawet lewica  nie jest ewicowa !.

cyc

Data: 2009-03-07 20:21:10
Autor: kefirh

Użytkownik cyc napisał:

[...]

Hej Cycu.
Krotki tekst, a tak zmaciles mi we lbie.
Jedynie co przychodzi mi jeszcze na mysl, to to, ze ci sami ktorzy w niedziele o 6:00 rano przy urnie glosuja na "socjalistow" o 7:30 daja na tace. Jedni nazwa to glupota a inni madroscia ludu.

pozdr

Data: 2009-03-08 18:03:47
Autor: cyc
[...]

W rzeczy samej !. To pomieszanie w glwie nie cechuje tylko Ciebie !. Wszyscy mam namieszane niezle przez politykow , ktorzy deklaruja jedno a czynia cos na wskros innego . I tak lewica ( SLD i satelity ) okazuje sie prawica , tyle , ze z lewicowymi propagandowymi haslami , deklarujacy sie prawica jak PiS jest wypisz wymaluj lewica a rozni ich tylko to , ze przesiaduja bez zachamowan w biskupich przedpokojach a liberalowie udaja prawice , choc w czesci sa lewica a wiec jest jak ta zbuizowana przez hormony dziewica , ktora chce ale sie boi !.
W tejsytuacji smiesza mnie jednoznaczne deklaracje ideowe rezydujacych tu na grupie "politykow"  bo dzisiaj akceptacja jakiejkolwiek partii i dawanie jej swojego pelnego wsparcia jest wyrazem swoistj schizofrenii !.

cyc

Data: 2009-03-09 06:32:52
Autor: Wrog Ludu Pracujacego
Ryża banda skręca w lewo - oficjalnie!
On Sun, 8 Mar 2009 18:03:47 +0100, "BIGUS"
<KOMUSZALAJZA.@buziaczek.pl> wrote:

W tejsytuacji smiesza mnie jednoznaczne deklaracje ideowe rezydujacych tu na grupie "politykow"  bo dzisiaj akceptacja jakiejkolwiek partii i dawanie jej swojego pelnego wsparcia jest wyrazem swoistj schizofrenii !.

 JESZCZE TU JESTES DRANIu ?!!! A KYSZ, A KYSZ!

--

 HeSk

Data: 2009-03-09 06:32:52
Autor: Wrog Ludu Pracujacego
Ryża banda skręca w lewo - oficjalnie!
On Sat, 7 Mar 2009 11:47:24 +0100, "cyc" <LAJZAKOMUSZA.@buziaczek.pl>
wrote:

U nas nawet lewica  nie jest ewicowa !.

 Jeszcze tu jestes draniu ?!!

--

 HeSk

Data: 2009-03-06 18:57:08
Autor: kefirh
Użytkownik matador napisał:
Ryża banda skręca w lewo - oficjalnie!

Radość cycom?

matador.

Partia prawicowa Olechowskiego moze a nawet powinna wspierac lewice i vice versa. Ma za zadanie kreowac kluby wewnatrzpartyjne od skrajnej leve do prave. Tak, aby wyborca nawet w najsmielszych nie przypuszczal, ze mozna byc jeszcze bardziej prawym a nawet lewym.

czesio

Ryża banda skręca w lewo - oficja lnie!