Ryżego kominiarza "odlotowa" rekomendacja hehehe

Data: 2010-05-11 03:32:32
Autor: Antenka
Ryżego kominiarza "odlotowa" rekomendacja hehehe
Gdy Eden  ciągle cię kusi,
I chcesz odlot mieć swej duszy,
Z tupolwem leć w przestworza,
Tam cię sięgnie  kara sroga.

W chmur wyżynach mlecznobiałych,
Jodkiem srebra okraszonych,
Błogo spadać będziesz z hukiem,
Wnet się stając czarnym trupem!

Mgła swą suknią cię otuli,
Prawdę zakrywszy na wieki.
Jedno ciszę śmiertelną zagłuszy
Chichot POlszewickiej  tłuszczy!

Antenka

11.05.2010r. 12:00

Data: 2010-05-11 04:04:22
Autor: zbig
On 11 Maj, 12:32, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
[...]

Co dziełko! Godne grafo-womana, którym, jak od jakiegoś czasu
zaobserwowałem, jesteś.

Data: 2010-05-11 15:34:29
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-11 12:32, Antenka pisze:
[...]

Piękne, a nawet śliczne, każdy z ostatnich  Twoich  wierszy jest małym arcydziełem :-) .  Antenko, a nie pomyślałaś kiedy żeby napisać coś o przekrętach, o spiskach i zdradach naszych "elit" politycznych? O tych którzy prawdziwych Polaków takich jak Lepper albo R. Giertych próbują dyskredytować w oczach opinii publicznej tylko dlatego że owi są prawdziwymi patriotami? :-(

PS. Mogę sobie wydrukować ten wiersz?

Data: 2010-05-11 06:41:15
Autor: zbig
On 11 Maj, 15:34, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

PS. Mogę sobie wydrukować ten wiersz?

Jasne cymbale, przyklej jeszcze sobie na czole.
Tobie z tych amorów to już odjebało do reszty.

Data: 2010-05-11 15:58:03
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-11 15:41, zbig pisze:
On 11 Maj, 15:34, jadrys<andrzej...@op.pl>  wrote:

PS. Mogę sobie wydrukować ten wiersz?

Jasne cymbale, przyklej jeszcze sobie na czole.
Tobie z tych amorów to już odjebało do reszty.

Widzę zbigu żeś jest nie głupim facetem, ale ze smutkiem jednocześnie muszę stwierdzić że twój gust jeżeli chodzi o dobra poezję woła o pomstę do nieba.. - Z sympatiami politycznymi wcale nie jest lepiej.

Data: 2010-05-11 06:41:37
Autor: Antenka
[...]

To nie stanowi problemu, bowiem jestem bardzo płodna w satyrach :D

PS. Mogę sobie wydrukować ten wiersz?<

Ależ naturalnie, autograf złożę osobiście w najbliższą sobotę ;-)
Pozdrawiam :-*

Antenka

Data: 2010-05-11 15:56:43
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-11 15:41, Antenka pisze:

[...]

Tak wiem, wszyscy to wiedzą na psp :-) , tylko ze względu na Twoje wyraziste sympatie polityczne prawie nikt nie chce Ci tego przyznać. :-(

Oj, dziękuję Ci bardzo Antenko :-*

Data: 2010-05-11 13:35:39
Autor: Antenka
Ryżego kominiarza "odlotowa" rekomendacja heheh e

Oj, dziękuję Ci bardzo Antenko :-*<

Oj nie dziękuj już :-). Wkrótce premiera mojego dzieła "Jak POchlastać
POlszewię" - zapraszam :D

Antenka

"Kto głosuje na Bronka, spadnie na niego klątwa!"

Data: 2010-05-12 18:39:23
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-11 22:35, Antenka pisze:

[...]

Och, czekam/czekamy z wielką niecierpliwością na to dzieło :-)

Data: 2010-05-12 11:52:05
Autor: Antenka
Ryżego kominiarza "odlotowa" rekomendacja heheh e

> "Kto głosuje na Bronka, spadnie na niego klątwa!"

Och, czekam/czekamy z wielką niecierpliwością na to dzieło :-) <

Przeczytasz oryginał ;-)

Antenka

Ryżego kominiarza "odlotowa" rekomendacja hehehe