Ryzen 5 3600 i starsze mobo

Data: 2020-08-28 11:37:55
Autor: pioruns
Ryzen 5 3600 i starsze mobo
On 28/08/2020 10:24, Marcin Debowski wrote:
Czy jest możliwe aby mobo B350 w ogóle nie ruszyła z cpu jeśli bios go nie obsługuje? Zawsze mi się wydawało (gólnie, nie że z B350), że ruszyć powinna, co najwyżej coś tam nie będzie optymalnie, ale nabrałem dość poważnych wątpliwości.

A która to niby płyta B350 nie obsługuje 3600? Chodzi Ci chyba, że nie
ma zaktualizowanego BIOSu?
Sam mam płytę Gigabyte na B350, Ryzena 3600 dodali w aktualizacji BIOSu
w czerwcu 2019.
Jeśli nie masz zaktualizowanego BIOSa i próbujesz odpalić z 3600 no to
możliwe, że jest problem i musisz odpalić ze starszego, zaktualizować
BIOS i dopiero ruszy.

--
pozdrawiam,   pioruns

Ryzen 5 3600 i starsze mobo