Ryżo - cudny stryjeczny wnuczek żołnierza Wermahtu łże ......

Data: 2009-03-02 20:07:55
Autor: charlie.delta
Ryżo - cudny stryjeczny wnuczek żołnierza Wermahtu łże ......
cytat Rudego:

""""...formy pomocy UE muszą być jednolite dla każdego państwa...""""

a stocznie chuj strzelił

zapłaczecie polacy za zabranie dowodów babciom gdy ostatnia montownia wyniesie się z tego kraju

polacy z małej litery za bezgraniczną polityczną głupotę !!!!!

Data: 2009-03-02 12:03:20
Autor: kl1
Ryżo - cudny stryjeczny wnuczek żołnierza Wer mahtu łże ......
On 2 Mar, 20:07, "charlie.delta" <charlie.de...@op.pl> wrote:

a stocznie chuj strzelił
za pewne cała opozycja będzie wyciągać sprawę stoczni przy okazji
najbliższych wyborów parlamentarnych.
A będzie co pokazywać - byc może będą właśnie padać ostatnie
zabudowania stoczniowe, a na ich miejscu powstawać supermarkety i
magazyny.

Data: 2009-03-03 00:14:29
Autor: SlawcioD
kl1@o2.pl pisze:
[...]

moze przy okazji zajma sie ceglasta akcja ojca dyrektora...

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2009-03-03 08:07:53
Autor: XXL
Ryżo - cudny stryjeczny wnuczek żołnierza Wermahtu łże .....
charlie.delta <charlie.delta@op.pl> napisał(a): Zapłaczecie polacy za zabranie dowodów babciom gdy ostatnia montownia wyniesie się z tego kraju

Masz rozumek na poziomie Kubusia Puchatka, kolego.
A łaciny kuchennej to używaj jak pijesz jabole z kumplami a nie na forum
dyskusyjnym.

Data: 2009-03-03 16:17:27
Autor: Lech Dubrowski
Ryżo - cudny stryjeczny wnuczek żołnierza Wermahtu łże .....

Użytkownik " XXL"
Masz rozumek na poziomie Kubusia Puchatka, kolego.
A łaciny kuchennej to używaj jak pijesz jabole z kumplami a nie na forum
dyskusyjnym.

Takim jezykiem mowi elektorat PiS to mieszanka: zwolennikow PRL, ojca dyrektora i tych, ktorym nie powiodlo sie po 1989

Leszek

Data: 2009-03-03 17:44:14
Autor: charlie.delta
Ryżo - cudny stryjeczny wnuczek żołnierza Werm ahtu łże .....

Użytkownik "Lech Dubrowski" <337@337.com.pl> napisał w wiadomości news:goji72$5q3$1nemesis.news.neostrada.pl...

Użytkownik " XXL"
[...]

tak synu

głosuję na kaczorów

mam solidarnościowe a nie ubecko-sowieckie pochodzenie i jestem z tego dumny

byłem maklerem papierów wartosciowych z bardzo niskim numerem licencji

byłem dealerem bankowym

żyję z kapitału i spekulacji

widziałem jak swołocz spod znaku Kongresu Liberalno Demokratycznego zniszczyła 500 polskich przedsiębirstw pod hasłem PPP-NFI

trader64

Data: 2009-03-03 20:38:40
Autor: Skiba
Ulizany prezio ma konto w banku........
charlie.delta <charlie.delta@op.pl> napisał(a):
głosuję na kaczorów

Bo jesteś jełop!

[...]

Egzystujesz na krawędzi minimu,, bo jesteś jełop!

widziałem jak swołocz spod znaku Kongresu Liberalno Demokratycznego zniszczyła 500 polskich przedsiębirstw pod hasłem PPP-NFI

A ja widziałem, jak swołocz spod znaku Solidarnosci rozkradała fabryki, bo uważali że jak państwowe to można kraść!

Data: 2009-03-04 07:11:22
Autor: Lech Dubrowski
Ryżo - cudny stryjeczny wnuczek żołnierza Wermahtu łże .....
tak synu

Jesli w nicku masz rok urodzenia to nie moge byc twoim synem bo jestem 9 lat starszy od ciebie i dla tego uodpornilem sie na propagande w prlowskim stylu, ktora serwuja pisomaniacy na usnecie.

Leszek

trader64

Data: 2009-03-03 23:01:15
Autor: grzessiek
Lech Dubrowski pisze:
Takim jezykiem mowi elektorat PiS to mieszanka: zwolennikow PRL, ojca dyrektora i tych, ktorym nie powiodlo sie po 1989

tak myśli zindoktrynowane pokolenie któremu wmówiono że mądrość to
powtarzanie frazesów a nie samodzielne myślenie.

normalnie aż przykro się robi jak się czyta takie brednie.

g.

Data: 2009-03-04 08:21:21
Autor: Ritchie
grzessiek <mysqld@poczta.onet.pl> napisał(a):
Lech Dubrowski pisze:
> [...]

powtarzanie frazesów a nie samodzielne myślenie.

normalnie aż przykro się robi jak się czyta takie brednie.

Bywalem na grupie kilka lat temu bylo fajnie - a teraz zamista ciekawych postow np. Jacka M. frustraci wylewaja swoje zale. Fajnie Wojciech Mann podsumowal tych ludzi - z jednej strony frazesy na ustach o ojczyznie, narodzie i patriotyzmie, a z drugiej strony jeb*a ten narod i ojczyzne na 300 zl diety za udzial w posiedzeniach, w korych nie uczestnicza. Proponuje nie reagowac na posty kolegi CD i sie uspokoi, a i tak bedzie mial placone 10-20 gr od postu za reklame towaru i trendsetting ;) Pozdroovka. Ritchie. --

Ryżo - cudny stryjeczny wnuczek żołnierza Wermahtu łże ......