Ryży listy pisze

Data: 2010-01-26 15:56:15
Autor: Hans Kloss
Ryży listy pisze
http://www.premier.gov.pl/centrum_prasowe/wydarzenia/id:4042/
...a internauci mu odpowiadaj±:
http://trumnapolityczna.salon24.pl/152643,list-internauty-do-premiera
....niemniej wydaje się że "gadał dziad do obrazu" albowiem  idę o
zakład że  ryży albo odpowiedzi nie przeczyta, albo nie pojmie.
Ja

Data: 2010-01-27 12:30:47
Autor: .he®sk.
Ryży listy pisze

 kazdy sadzi wedlug siebie, gamoniu ;o))
--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-27 03:54:10
Autor: Hans Kloss
Ryży listy pisze
he®sk. napisał(a):

 kazdy sadzi wedlug siebie, gamoniu ;o))

Nie każdy, matołku. Ja s±dzę po poziomie umysłowym jego sympatyków i
wyborców ;).
J-23

Data: 2010-01-27 13:05:28
Autor: .he®sk.
Ryży listy pisze
On Wed, 27 Jan 2010 03:54:10 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

>  kazdy sadzi wedlug siebie, gamoniu ;o))
Nie każdy, matołku.

 jak widac kazdy ;o)))

Ja s±dzę po poziomie umysłowym jego sympatyków i wyborców ;).

 coz, analizujac pod wzgledem psychologicznym zachowanie
 elektoratu pis na psp mozna z cala pewnoscia przyjac, ze
 wiekszosc z nich jest w okresie adolescencji.  swiadczy o tym aleksytymia u sporej czesci piszacych,
 w tym i u ciebie. --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-27 12:06:07
Autor: Hans Kloss
Ryży listy pisze
he®sk. napisał(a):
 aleksytymia
Nie używaj słów których znaczenia nie znasz lub nie rozumiesz.zna

 w tym i u ciebie.
Nigdy nie zdarzyło mi się glosować na PiS co mam nadzieję definitywnie
kończy wypisywanie dalszych idiotyzmów w tym temacie ;).
J-23

Data: 2010-01-28 10:47:31
Autor: .he®sk.
Ryży listy pisze
On Wed, 27 Jan 2010 12:06:07 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

>  aleksytymia
Nie używaj słów których znaczenia nie znasz lub nie rozumiesz.zna

 to, ze ty nie rozumiesz to nie moj problem ;o)
 postaraj sie odczytywac ze zrozumieniem swoje i cudze uczucia ;o)))

>  w tym i u ciebie.
Nigdy nie zdarzyło mi się glosować na PiS co mam nadzieję definitywnie
kończy wypisywanie dalszych idiotyzmów w tym temacie ;).

 nie o glosowanie tu chodzi ale o twoj jezyk wyjatkowo prostacki.
 czy to nie ciebie uznano za gamonia roku ? ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-28 03:12:32
Autor: Hans Kloss
Ryży listy pisze
 he®sk. napisał(a):

 czy to nie ciebie uznano [..]
Co ty pleciesz lewaczyno??
J-23

Data: 2010-01-28 12:34:38
Autor: * he®sk *
Ryży listy pisze
On Thu, 28 Jan 2010 03:12:32 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

>  czy to nie ciebie uznano [..]
Co ty pleciesz lewaczyno??

 PYTALEM czy to nie ciebie uznano gamoniem roku ? ;o))
 a ty zaraz "lewaczyno"?!! oj hans, hans. po szwam!

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-28 03:53:30
Autor: Hans Kloss
Ryży listy pisze
* he®sk * napisał(a):

 PYTALEM czy to nie ciebie uznano gamoniem roku ? ;o))
Nic mi o tym nie wiadomo ale...czy to nie ciebie  uznano palantem
dziesięciolecia? Ot, tak sobie tylko pytam... ;))
J-23

Data: 2010-01-28 10:50:19
Autor: Prawusek
Ryży listy pisze
".heRsk." <jokebigbrednie@interia.pl> wrote in message

Zwykłe czy polecone?

Data: 2010-01-28 12:01:10
Autor: * he®sk *
Ryży listy pisze
On Thu, 28 Jan 2010 10:50:19 +0100, "Prawusek" <prawusek@interia.pl>
wrote:

".heRsk." <jokebigbrednie@interia.pl> wrote in message

Zwykłe czy polecone?

 nie wiem, nie ja jestem autorem tematu.
 listy pisze sie jako tekst/rysunek, a wysyla jako zwykle/polecone.
 popracuj nad finezja i spojnoscia wypowiedzi ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-27 12:35:08
Autor: the_foe
Ryży listy pisze
W dniu 2010-01-27 00:56, Hans Kloss pisze:
[...]

przeczyta i pojdzie na kompromis - wykresli pedofilie ;)

--
the_foe

Ryży listy pisze