Ryży matoł wygwizdany w Gdańsku

Data: 2011-08-15 02:14:47
Autor: Hans Kloss
Ryży matoł wygwizdany w Gdańsku
Słynne już "Donald, matole..." oraz "nie jesteś, nie byłeś, nie
będziesz nigdy kibicem Lechii" usłyszał Donald Tusk od fanów Lechii
Gdańsk podczas meczu ekstraklasy. Inauguracja gdańskiej PGE Arena
miała być sukcesem propagandowym PO. Tymczasem kibice jasno
powiedzieli premierowi, co o nim myślą.
Istniała obawa, podzielana na forach internetowych przez wielu kibiców
Lechii, że inauguracja PGE ARENA stanie się okazją do propagandowych
działań PO i jej czołowych polityków. Na meczu z Cracovią rzeczywiście
pojawił się premier Donald Tusk, były prezydent Lech Wałęsa, prezydent
Gdańska Paweł Adamowicz i wielu innych polityków rządzącej partii..
Na nowym stadionie przy ul. Pokoleń Lechii Gdańsk 1 spotkała ich
jednak niemiła niespodzianka. Kibice kilkukrotnie wygwizdali premiera
kiedy pojawiło się jego nazwisko lub zbliżenie na telebimie. W ciągu
meczu kibice wielokrotnie skandowali także osławione już na polskich
stadionach hasło "Donald matole rząd r... kibole".
Szczególnie bolesny dla premiera, który często afiszował się z
kibicowaniem "Biało - Zielonym", był zapewne transparent wywieszony
przez gdańskich fanów na stadionie z jego podobizną i hasłem "Nie
jesteś, nie byłeś, nie będziesz nigdy kibicem Lechii".
Z promowania propagandy sukcesu w Gdańsku wyszły zatem nici. Gdańscy
fani dołożyli zaś kolejną cegiełkę do ogólnopolskich protestów
środowiska kibicowskiego wymierzonych w Donalda Tuska i jego gabinet.
J-23

Data: 2011-08-15 02:23:04
Autor: Hans Kloss
On 15 Sie, 11:14, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
Słynne już "Donald, matole..." oraz "nie jesteś, nie byłeś, nie
będziesz nigdy kibicem Lechii" usłyszał Donald Tusk od fanów Lechii
Gdańsk

Upps, linka dać zapomniałem:
http://niezalezna.pl/14640-tusk-wygwizdany-na-inauguracje
J-23

Data: 2011-08-15 12:27:38
Autor: Grzegorz Z.
Hans Kloss napisał:

[...]

No a jak już rozjebią ten rząd to co dalej?

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-15 03:31:59
Autor: Hans Kloss
Ryży matoł wygwizdany w Gdańsku
On 15 Sie, 12:27, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

No a jak ju rozjebi ten rz d to co dalej?
 Dalej powołają nowy- i może nim kierować nawet ten kowalski co
mieszka naprzeciwko. Gorzej od tuskodonka rządził nie będzie, bo się
nie da.
J-23

Data: 2011-08-15 12:45:32
Autor: stevep
Dnia 15-08-2011 o 12:31:59 Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):

[...]

Eee, kotojebca namaści Guzikiewicza.  :p

--
stevep

Data: 2011-08-15 12:46:15
Autor: Grzegorz Z.

http://fakty.interia.pl/galerie/galerie-zdjec/czar-rewolucji-prysl/zdjecie/duze,1501962,1,268

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-15 12:36:09
Autor: u2
W dniu 2011-08-15 12:27, Grzegorz Z. pisze:
No a jak już rozjebią ten rząd to co dalej?

Po co ten wulgarny jezyk prosto z rynsztoka, zgrzesiu ? Lepiej
doprowadzic do dymisji tego nierzadu niz do rozwalki Polski.

Data: 2011-08-15 12:50:54
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2011-08-15 12:27, Grzegorz Z. pisze:
No a jak już rozjebią ten rząd to co dalej?

Po co ten wulgarny jezyk prosto z rynsztoka, zgrzesiu ? Lepiej
doprowadzic do dymisji tego nierzadu niz do rozwalki Polski.

Rządy kiboli przecież już były. Polityczne zaplecze Pana Romana zanim ten
nawrócił się na tropienie antysemitów składało się głównie z podstarzałych
kiboli. Dla przypomnienia - niejaki Rafał Wiechecki.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-15 12:56:56
Autor: u2
W dniu 2011-08-15 12:50, Grzegorz Z. pisze:
[...]

Giertych antysemita ? Dobre sobie, przeciez to wyznawca Jeruzela i ma
nazwisko dziwnie zydowskie. :)

A podstarzaly kibol to Donek. To on kiedys kierowal "wiara Lechii" ktora
sie teraz wypiela na niego. :)

Data: 2011-08-15 13:01:00
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Przeczytaj jeszcze raz to co skomentowałeś.

A później to:

http://www.wprost.pl/ar/253884/Sikorski-kontra-Fakt-Ruszyl-proces-o-wpisy/

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-15 13:09:33
Autor: u2
W dniu 2011-08-15 13:01, Grzegorz Z. pisze:
Przeczytaj jeszcze raz to co skomentowałeś.

A później to:

http://www.wprost.pl/ar/253884/Sikorski-kontra-Fakt-Ruszyl-proces-o-wpisy/

Sikorski sciga za wpisy ? No to niech najpierw sam sie pokaja za
wypowiedz n.p. o dorzynaniu watah. A Pan Premier Tusk niech sie pokaja
za wypowiedzenie publiczne wojny Polakom. Sam slyszalem jak ja
wypowiadal w telewizorni. Tak to jest jak kieruja nie-rzadem kibole i
agenciaki.

Data: 2011-08-15 13:16:53
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2011-08-15 13:01, Grzegorz Z. pisze:
Przeczytaj jeszcze raz to co skomentowałeś.

A później to:

http://www.wprost.pl/ar/253884/Sikorski-kontra-Fakt-Ruszyl-proces-o-wpisy/

Sikorski sciga za wpisy ?

A w jego imieniu przed sądem występuje kto? Tekstu pewnie się nie chciało czytać,co?

To dzisiaj będę wyjątkowo dobry i podpowiem - ten sam Pan Roman Giertych.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-15 06:06:07
Autor: HaMMeR
On 15 Sie, 13:16, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
u2 napisał:

> Sikorski sciga za wpisy ?

A w jego imieniu przed sądem występuje kto?

Tekstu pewnie się nie chciało czytać,co?

To dzisiaj będę wyjątkowo dobry i podpowiem - ten sam Pan Roman Giertych.

Czy dla ciebie pokomuszy wypierdku, to rzeba byc kapucha aby 'zasluzyc
na PANA'?

Data: 2011-08-15 15:11:12
Autor: stevep

u2 napisał:

> [...]

To dzisiaj będę wyjątkowo dobry i podpowiem - ten sam Pan Roman  Giertych.

Czy dla ciebie pokomuszy wypierdku, to rzeba byc kapucha aby 'zasluzyc

Rzeba być kretynem to ty załugujesz w dwójnasób.

--
stevep

Data: 2011-08-15 16:00:25
Autor: Grzegorz Z.

u2 napisał:

[...]

Zanim następnym razem "staniesz przed" poducz się grypserki - kapucha z
papugą ci się pomylili.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-15 21:26:51
Autor: HaMMeR
On 15 Sie, 16:00, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
HaMMeR napisał:

> Czy dla ciebie pokomuszy wypierdku, to rzeba byc kapucha

Zanim następnym razem "staniesz przed" poducz się grypserki - kapucha z
papugą ci się pomylili.

-- http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Nie pal glupa platfonsie.., nie musisz doprawdy.
Doskonale wiesz, o co mialem na mysli, nadziejo postkomuny...

Data: 2011-08-16 20:27:16
Autor: Grzegorz Z.

u2 napisał:

[...]

To Pan Roman już postkomuna?

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-15 13:43:20
Autor: raff

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:1otxz07puob8t$.1llyohnttmcxt$.dlg40tude.net...
u2 napisał:

[...]

Teraz to juz "Pan", hehehe.

R.

Data: 2011-08-15 15:03:38
Autor: Grzegorz Z.

u2 napisał:

[...]

Ale teraz już nie dla was, hehehe.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-15 15:00:37
Autor: u2
W dniu 2011-08-15 13:16, Grzegorz Z. pisze:
Sikorski sciga za wpisy ?
A w jego imieniu przed sądem występuje kto? Tekstu pewnie się nie chciało czytać,co?

To dzisiaj będę wyjątkowo dobry i podpowiem - ten sam Pan Roman Giertych.

No widzisz, zaden antysemita z Giertycha.

A byznes niezly kreci na tych pokazowych procesach.

Data: 2011-08-15 15:03:06
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

[...]

Ale to ty nazwałeś go antysemitą, nie ja. Napisałem: "nawrócił się na tropienie antysemitów"

A ty odczytałeś: "nawrócił się na antysemityzm"

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-15 15:10:03
Autor: stevep
Dnia 15-08-2011 o 15:00:37 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

A mógłbyś kretynie sprecywać co to za pokazowe procesy, zapewne z uzyciem  razwietki?

--
stevep

Data: 2011-08-15 15:08:18
Autor: stevep
Dnia 15-08-2011 o 12:56:56 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Ty jesteś podstarzały idiota pierwszej wody.

--
stevep

Data: 2011-08-15 22:52:04
Autor: matusm

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:01fbc9c8-8f7d-4841-a3bf-4a5b9e41f348y4g2000vbx.googlegroups.com...
[...]

Tak mam nadzieje badzie  wszędzie ,,,,,

DONALD  MA TOLE

chociaz nadal,,,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Data: 2011-08-15 11:17:18
Autor: cudoziemiec
Ryży matoł wygwizdany w Gdańsku
Kurski pan był ?

Data: 2011-08-15 12:34:23
Autor: u2
W dniu 2011-08-15 11:14, Hans Kloss pisze:
[...]

No niestety, Donek dawno przestal byc kibicem, a zostal przeciwnikiem
kibicow.

Data: 2011-08-15 12:37:49
Autor: pluton_
Ryży matoł wygwizdany w Gdańsku
No niestety, Donek dawno przestal byc kibicem, a zostal przeciwnikiem
kibicow.

Po wyborach go za to rozstrzelacie, spalicie mu dom i zabijecie psa.

Nullification

Data: 2011-08-15 12:46:36
Autor: stevep
Dnia 15-08-2011 o 12:34:23 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

I bardzo dobrze, niech sympatie bandziorow stadionowych zostawi preziowi..

--
stevep

Data: 2011-08-15 12:36:14
Autor: pluton_