Ryży matoł wygwizdany w Gdańsku

Data: 2011-08-15 02:23:04
Autor: Hans Kloss
Ryży matoł wygwizdany w Gdańsku
On 15 Sie, 11:14, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
Słynne już "Donald, matole..." oraz "nie jesteś, nie byłeś, nie
będziesz nigdy kibicem Lechii" usłyszał Donald Tusk od fanów Lechii
Gdańsk

Upps, linka dać zapomniałem:
http://niezalezna.pl/14640-tusk-wygwizdany-na-inauguracje
J-23

Data: 2011-08-15 12:27:38
Autor: Grzegorz Z.
Hans Kloss napisał:

[...]

No a jak już rozjebią ten rząd to co dalej?

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-15 03:31:59
Autor: Hans Kloss
Ryży matoł wygwizdany w Gdańsku
On 15 Sie, 12:27, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

No a jak ju rozjebi ten rz d to co dalej?
 Dalej powołają nowy- i może nim kierować nawet ten kowalski co
mieszka naprzeciwko. Gorzej od tuskodonka rządził nie będzie, bo się
nie da.
J-23

Data: 2011-08-15 12:45:32
Autor: stevep
Dnia 15-08-2011 o 12:31:59 Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):

[...]

Eee, kotojebca namaści Guzikiewicza.  :p

--
stevep

Data: 2011-08-15 12:46:15
Autor: Grzegorz Z.

http://fakty.interia.pl/galerie/galerie-zdjec/czar-rewolucji-prysl/zdjecie/duze,1501962,1,268

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-15 12:36:09
Autor: u2
W dniu 2011-08-15 12:27, Grzegorz Z. pisze:
No a jak już rozjebią ten rząd to co dalej?

Po co ten wulgarny jezyk prosto z rynsztoka, zgrzesiu ? Lepiej
doprowadzic do dymisji tego nierzadu niz do rozwalki Polski.

Data: 2011-08-15 12:50:54
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2011-08-15 12:27, Grzegorz Z. pisze:
No a jak już rozjebią ten rząd to co dalej?

Po co ten wulgarny jezyk prosto z rynsztoka, zgrzesiu ? Lepiej
doprowadzic do dymisji tego nierzadu niz do rozwalki Polski.

Rządy kiboli przecież już były. Polityczne zaplecze Pana Romana zanim ten
nawrócił się na tropienie antysemitów składało się głównie z podstarzałych
kiboli. Dla przypomnienia - niejaki Rafał Wiechecki.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-15 12:56:56
Autor: u2
W dniu 2011-08-15 12:50, Grzegorz Z. pisze:
[...]

Giertych antysemita ? Dobre sobie, przeciez to wyznawca Jeruzela i ma
nazwisko dziwnie zydowskie. :)

A podstarzaly kibol to Donek. To on kiedys kierowal "wiara Lechii" ktora
sie teraz wypiela na niego. :)

Data: 2011-08-15 13:01:00
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Przeczytaj jeszcze raz to co skomentowałeś.

A później to:

http://www.wprost.pl/ar/253884/Sikorski-kontra-Fakt-Ruszyl-proces-o-wpisy/

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-15 13:09:33
Autor: u2
W dniu 2011-08-15 13:01, Grzegorz Z. pisze:
Przeczytaj jeszcze raz to co skomentowałeś.

A później to:

http://www.wprost.pl/ar/253884/Sikorski-kontra-Fakt-Ruszyl-proces-o-wpisy/

Sikorski sciga za wpisy ? No to niech najpierw sam sie pokaja za
wypowiedz n.p. o dorzynaniu watah. A Pan Premier Tusk niech sie pokaja
za wypowiedzenie publiczne wojny Polakom. Sam slyszalem jak ja
wypowiadal w telewizorni. Tak to jest jak kieruja nie-rzadem kibole i
agenciaki.

Data: 2011-08-15 13:16:53
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2011-08-15 13:01, Grzegorz Z. pisze:
Przeczytaj jeszcze raz to co skomentowałeś.

A później to:

http://www.wprost.pl/ar/253884/Sikorski-kontra-Fakt-Ruszyl-proces-o-wpisy/

Sikorski sciga za wpisy ?

A w jego imieniu przed sądem występuje kto? Tekstu pewnie się nie chciało czytać,co?

To dzisiaj będę wyjątkowo dobry i podpowiem - ten sam Pan Roman Giertych.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-15 06:06:07
Autor: HaMMeR
On 15 Sie, 13:16, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
u2 napisał:

> Sikorski sciga za wpisy ?

A w jego imieniu przed sądem występuje kto?

Tekstu pewnie się nie chciało czytać,co?

To dzisiaj będę wyjątkowo dobry i podpowiem - ten sam Pan Roman Giertych.

Czy dla ciebie pokomuszy wypierdku, to rzeba byc kapucha aby 'zasluzyc
na PANA'?

Data: 2011-08-15 15:11:12
Autor: stevep

u2 napisał:

> [...]

To dzisiaj będę wyjątkowo dobry i podpowiem - ten sam Pan Roman  Giertych.

Czy dla ciebie pokomuszy wypierdku, to rzeba byc kapucha aby 'zasluzyc

Rzeba być kretynem to ty załugujesz w dwójnasób.

--
stevep

Data: 2011-08-15 16:00:25
Autor: Grzegorz Z.

u2 napisał:

[...]

Zanim następnym razem "staniesz przed" poducz się grypserki - kapucha z
papugą ci się pomylili.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-15 21:26:51
Autor: HaMMeR
On 15 Sie, 16:00, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
HaMMeR napisał:

> Czy dla ciebie pokomuszy wypierdku, to rzeba byc kapucha

Zanim następnym razem "staniesz przed" poducz się grypserki - kapucha z
papugą ci się pomylili.

-- http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Nie pal glupa platfonsie.., nie musisz doprawdy.
Doskonale wiesz, o co mialem na mysli, nadziejo postkomuny...

Data: 2011-08-16 20:27:16
Autor: Grzegorz Z.

u2 napisał:

[...]

To Pan Roman już postkomuna?

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-15 13:43:20
Autor: raff

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:1otxz07puob8t$.1llyohnttmcxt$.dlg40tude.net...
u2 napisał:

[...]

Teraz to juz "Pan", hehehe.

R.

Data: 2011-08-15 15:03:38
Autor: Grzegorz Z.

u2 napisał:

[...]

Ale teraz już nie dla was, hehehe.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-15 15:00:37
Autor: u2
W dniu 2011-08-15 13:16, Grzegorz Z. pisze:
Sikorski sciga za wpisy ?
A w jego imieniu przed sądem występuje kto? Tekstu pewnie się nie chciało czytać,co?

To dzisiaj będę wyjątkowo dobry i podpowiem - ten sam Pan Roman Giertych.

No widzisz, zaden antysemita z Giertycha.

A byznes niezly kreci na tych pokazowych procesach.

Data: 2011-08-15 15:03:06
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

[...]

Ale to ty nazwałeś go antysemitą, nie ja. Napisałem: "nawrócił się na tropienie antysemitów"

A ty odczytałeś: "nawrócił się na antysemityzm"

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-15 15:10:03
Autor: stevep
Dnia 15-08-2011 o 15:00:37 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

A mógłbyś kretynie sprecywać co to za pokazowe procesy, zapewne z uzyciem  razwietki?

--
stevep

Data: 2011-08-15 15:08:18
Autor: stevep
Dnia 15-08-2011 o 12:56:56 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Ty jesteś podstarzały idiota pierwszej wody.

--
stevep

Data: 2011-08-15 22:52:04
Autor: matusm

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:01fbc9c8-8f7d-4841-a3bf-4a5b9e41f348y4g2000vbx.googlegroups.com...
[...]

Tak mam nadzieje badzie  wszędzie ,,,,,

DONALD  MA TOLE

chociaz nadal,,,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Ryży matoł wygwizdany w Gdańsku