Ryży oszust znowu kłamie

Data: 2011-03-26 09:26:37
Autor: Inc
Ryży oszust znowu kłamie

Euro 2012 - Donald Tusk (26/03/2011): "Wiecie. jak kocham piłkę nożną, ale gdybym miał na to wpływ, powiedziałbym: nie organizujmy Euro. Nie stać nas"

Donald Tusk - listopad 2007:

"Proszę państwa, chciałbym dzisiaj rozwiać wszelkie wątpliwości. Przez ostatnie kilka tygodni bardzo precyzyjnie analizowaliśmy szanse i zagrożenia związane z dotychczasowym procesem przygotowania do Euro 2012.

Ta analiza i ocena nie wypadła imponująco, ale chcę z tego miejsca powiedzieć - i świadomie biorę na siebie to ryzyko - że obiecuję Polakom: zorganizujemy Euro 2012. Mistrzostwa Europy w 2012 r. na pewno odbędą się w Polsce. (Burzliwe oklaski)

W Polsce i - jak słusznie podpowiada mi poseł lewicy - na Ukrainie, ale za tę drugą część ja odpowiedzialności przed państwem nie biorę. (Oklaski) Chcę także państwa zapewnić i dać słowo, że te mistrzostwa nie tylko odbędą się w Polsce, ale będą także dobrze zorganizowane.

Znowu muszę sprostować optymistyczne wypowiedzi lewicy. Niestety, nie mogę zapewnić, że wygramy te mistrzostwa, ale także w tej sprawie dołożę wszelkich starań. (Oklaski) To także nasza dobra współpraca - a będzie dobra z definicji, bo jest to zobowiązanie mego gabinetu - z samorządem terytorialnym, z prezydentami miast, które wzięły na siebie obowiązek i zaszczyt wybudowania stadionów, tak, wspólnie z samorządami dobrze przygotujemy te mistrzostwa. Chcemy, aby ta impreza stała się także istotnym elementem zintegrowanej strategii promującej nasz kraj, bo sukcesy osiągane przez tych, którzy do tej pory organizowali tego typu wydarzenia sportowe, pokazują, że dobrze przygotowane mistrzostwa mogą się przełożyć na realny wzrost gospodarczy, na podniesienie statusu danego kraju i na wzrost poczucia dumy narodowej. Nie lekceważyłbym tego ostatniego znaczenia, jeśli chodzi o efekty przeprowadzenia mistrzostw Europy w piłce nożnej.

(...)

To jest program ambitny. Państwo dobrze wiecie, że kampania się skończyła i nie muszę nikogo przekonywać do jakichś ambitnych a nierealnych celów. Zobaczycie, że w 2012 r. będę meldował Polakom, że ta sprawa została wykonana tak, jak tu obiecałem. (Oklaski)"

Data: 2011-03-26 15:33:45
Autor: boukun
Ryży oszust znowu kłamie

Użytkownik "Inc" <gfhf@lljl.pl> napisał w wiadomości news:imkt2u$h6n$1dont-email.me...

Euro 2012 - Donald Tusk (26/03/2011): "Wiecie. jak kocham piłkę nożną, ale gdybym miał na to wpływ, powiedziałbym: nie organizujmy Euro. Nie stać nas"

A na wojnę w Afganistanie i Iraku stać...

boukun

Ryży oszust znowu kłamie