Ryży przed Trybunał Stanu!

Data: 2009-10-08 14:53:27
Autor: cirrus
Ryży przed Trybunał Stanu!
Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hakk75$md7$1inews.gazeta.pl...
"Kamil Durczok do Grzegorza Schetyny:  -  "Panie ministrze, czy premier,
jak się pojawiły te pierwsze informacje, pojawiły się pierwsze przecieki
z tych podsłuchów, stenogramy, czy premier Pana zaprosił do siebie i
powiedział: Grzesiek co się stało?"
Grzegorz Schetyna:  -  "Ja rozmawiałem zaraz po i to bardziej byłem
odbiorcą informacji, po tym spotkaniu ministra Kamińskiego z ministrem
Cichockim i premierem, kiedy Kamiński powiedział wprost, że nie ma mi
nic do zarzucenia. Były wymieniane inne osoby, natomiast ja byłem poza,
poza sporem i poza podejrzeniem."
Wicepremier Grzegorz Schetyna jest z Dolnego Śląska. Zbigniew Chlebowski i
biznesmeni, którzy lobbowali na rzecz korzystnych dla siebie rozwiązań
legislacyjnych, w tak zwanej ustawie hazardowej również. Schetyna - jak
sam przyznaje - został przez premiera poinformowany o ustaleniach CBA,
zaraz po słynnej rozmowie Tuska z Kamińskim. W krótkim odstępie czasowym
od tego momentu, minister sportu i turystyki Mirosław Drzewiecki
wycofuje się, w oficjalnym piśmie do ministerstwa finansów z propozycji
likwidacji dopłat od automatów do gry, a zamieszani w sprawę
przedsiębiorcy hazardowi dowiadują się, iż Centralne Biuro
Antykorupcyjne prowadzi wobec nich działania operacyjno-rozpoznawcze.
Źródło, droga, a także kierunek zaistniałego przecieku wydają się być
więc oczywiste."
Całość na:
http://romano-manka-wlodarczyk.salon24.pl/129649,schetyna-wsypal-tuska
Premier polskiego rządu okazał się więc nie tylko durniem, wielce
prawdopodobne że jest także kłamcą i przestępcą.
J-23

Eeee, to pewnie Jaruś jest durniem, że jeszcze nie ma wniosku do TS.

--
stevep

Ryży przed Trybunał Stanu!