Ryzy uzdrowil juz sluzbe zdrowia

Data: 2009-05-26 10:29:39
Autor: multivatinae
Ryzy uzdrowil juz sluzbe zdrowia

Lekarze chcą więcej

W Specjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Ciechanowie wznowiono wczoraj mediacje
między lekarzami a dyrekcją placówki w sprawie warunków. Jeśli nie dojdzie do
porozumienia, szpitalowi grozi od 1 czerwca czasowe zamknięcie części oddziałów
i ewakuacja ich pacjentów. Sprawa dotyczy wypowiedzenia lekarzom dotychczasowych
warunków pracy. Nowych, proponowanych przez dyrektora, nie przyjęło ponad 100
lekarzy, czyli większość specjalistycznej kadry - oznacza to rozwiązanie ich
umów o pracę z początkiem czerwca. Wypowiedzenia dotychczasowych umów otrzymały
też pielęgniarki. Według dyrektora szpitala Zbigniewa Trzeciaka, sytuacja
finansowa placówki, która co miesiąc odnotowuje stratę w granicach 1 mln zł,
jest trudna - na koniec 2008 r. zobowiązania wymagalne placówki osiągnęły poziom
9 mln zł, natomiast wynagrodzenia pochłaniały w tym czasie 83 proc. kontraktu
placówki.
IB, PAP

Data: 2009-05-26 13:33:57
Autor: sofu

Użytkownik "multivatinae" <piekarz987WYTNIJTO@onet.eu> napisał w wiadomości

[...]

I znowu ci cholerni lekarze tak zadłużaja słuzbe zdrowia!!!
A mogli by przecież pomni przysiegi Hipokratesa za darmo zapierdalac i zywic
sie tym co z puszek na śmieci wyciagną.

sofu

Data: 2009-05-26 14:36:25
Autor: Piotr
Dnia Tue, 26 May 2009 13:33:57 +0200, sofu napisał(a):

I znowu ci cholerni lekarze tak zadłużaja słuzbe zdrowia!!!
A mogli by przecież pomni przysiegi Hipokratesa za darmo zapierdalac i zywic
sie tym co z puszek na śmieci wyciagną.

Ja bym aż tak daleko nie szedł. Wystarczy gdy przestaną być
dyrektorami szpitali i ministrami zdrowia, już będzie trochę lepiej.
Później, żeby tak od razu nie szaleć, mogą przestać łączyć prywatne
praktyki z pacowkami publicznymi. A jeszcze później brać w łapę...
Piotr

Data: 2009-05-26 14:45:32
Autor: sofu

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Później, żeby tak od razu nie szaleć, mogą przestać łączyć prywatne
praktyki z pacowkami publicznymi. A jeszcze później brać w łapę...

-- -- -- --

E, chyba bys jednak zaszedł!
Bo to przecież tak na poczatek....
Powinienes wiedzieć, że nie ma skutku bez przyczyny.
Powiem wiecej: wiekszosc lekarzy w Polsce rzeczywiście można o kant dupy
potłuc.
I tutaj dalej powiem to samo:  nie ma skutku bez przyczyny.
Jak sie niszczyło etos lekarski w tym poprzez pauperyzacje środowiska przez
cały PRL i 20 lat RP, to co sie dziwic, ze sa tacy jacy sa.

sofu

Data: 2009-05-26 15:32:17
Autor: Piotr
Dnia Tue, 26 May 2009 14:45:32 +0200, sofu napisał(a):

I tutaj dalej powiem to samo:  nie ma skutku bez przyczyny.
Jak sie niszczyło etos lekarski w tym poprzez pauperyzacje środowiska przez
cały PRL i 20 lat RP, to co sie dziwic, ze sa tacy jacy sa.

Hehh, niektorzy to tłuką tak bajeczną kasę, że kazali sobie zrobić w
dupie drugą dziurę, na tenże właśnie etos. Reszta trzyma go
tradycyjnie.
Piotr

Data: 2009-05-26 14:53:55
Autor: jadrys
sofu pisze:
[...]

Jednak chyba przyznasz że ich żądania płacowe w wysokości trzech średnich krajowych są trochę nie na miejscu?

Ryzy uzdrowil juz sluzbe zdrowia