Rząd PO przyzwyczajał inne państwa, że Polacy zawsze nadstawią drugi policzek

Data: 2019-02-18 18:00:52
Autor: boukun
Rząd PO przyzwyczajał inne państwa, że Polacy zawsze nadstawią drugi policzek
Solidarność V4? "Dyplomatyczna pragmatyka"

Politycy, z którymi rozmawialiśmy podkreślają za rzecznik Klubu Parlamentarnego PiS Beatą Mazurek, że samo poinformowanie przez czeskiego premiera Andreja Babiša o odwołaniu spotkania w formie V4, stanowi wyraz solidarności naszych sąsiadów. - Odwołanie szczytu V4 w Jerozolimie to rzecz niedobra, ale również pytanie do strony izraelskiej, dlaczego zdecydowała się na wypowiedzi i działania, które musiały spowodować spokojną, ale stanowczą reakcję polskiego rządu? - zastanawiał się w rozmowie z WP były wiceprzewodniczący Parlamentu Europejskiego Ryszard Czarnecki. Jego zdaniem, zawiniły zaniedbania poprzednich ekip rządzących, które jak w przypadku "rządu PO-PSL, nie interweniowały, gdy prezydent Barack Obama używał kłamliwego zwrotu o 'polskich obozach śmierci', przyzwyczajając inne państwa, że Polacy zawsze nadstawią drugi policzek".

Zapytany o to, czy pomimo braku szczytu Polska może być zadowolona z toczonych w Izraelu rozmów między rządami, Ryszard Czarnecki stwierdził, że rozumie motywacje państw Wyszehradu, które kierują się dyplomatyczną pragmatyką. - Zwracam jednak uwagę, że ta sytuacja jest z punktu widzenia Izraela niekorzystna i nieracjonalna. Izrael, niestety dla siebie, choć ma olbrzymie poparcie w USA, jest ono coraz mniejsze w Europie. Coraz więcej państw uznaje również istnienie Autonomii Palestyńskiej. Do tej pory w państwach V4 mieliśmy większą wrażliwość dla historii i punktu widzenia Izraela, mam wrażenie, że nie było to z drugiej strony doceniane - skomentował europoseł.
"Nie wszystkie interesy V4 są zbieżne"

Podobnie sytuację ocenił poseł Prawa i Sprawiedliwości Arkadiusz Mularczyk. - Łączy nas wiele wspólnych interesów z państwami Grupy V4, ale rzeczą oczywistą jest, że nie wszystkie są zbieżne. Trudno byłoby dzisiaj od nich wymuszać brak przyjazdu do Jerozolimy, skoro niedopuszczalne sformułowania ze strony szefa izraelskiego MSZ padały jednak po adresem Polski, a nie Czech, Węgier czy Słowacji. Nasza reakcja była konieczna, a zdecydowana postawa wynika z faktu, że mimo naszej dobrej woli, jesteśmy niesprawiedliwie i bezpardonowo atakowani - stwierdził w rozmowie z nami Mularczyk.

Co charakterystyczne, analogicznie do Czarneckiego, zaznaczył on, że winna kryzysu nie jest obecna władza, ale poprzednia. - Obecny kryzys nie jest konsekwencją naszych rządów, ale konsekwencją wieloletnich zaniedbań, które obecnie widzimy, ale opinia publiczna nie zdawała sobie sprawy z reperkusji w Izraelu i USA, gdzie żydowskie lobby jest bardzo mocne. - skomentował Mularczyk.

Jak dowiaduje się Wirtualna Polska, obecne napięcie polityczne spowodowane postawą rządu Benjamina Netanjahu, komentowane jest również w samym Izraelu, a polski ambasador w Tel Awiwie - Marek Magierowski - oraz cała ambasada, otrzymuje liczne wyrazy wsparcia ze strony Ocalałych z Holokaustu oraz licznych Izraelczyków.

https://opinie.wp.pl/solidarnosc-grupy-v4-niewdziecznosc-izraela-politycy-zjednoczonej-prawicy-komentuja-kryzys-dyplomatyczny-6350866288985729a

PoCo??????
45 min. temu

Z RASISTAMI NIE DA SIĘ ROZMAWIAĆ ?!!

henryk
44 min. temu

Jaka to solidarność.Jedno państwo się wycofuje obrady nie mogą się odbyć.To chyba logiczne.Jak dziewczyna nie przyjdzie na randkę to chłopak randkę odwołuje?

emeryt60
4 min. temu

wreszcie się żydzi doigrali,,zyd nigdy nie będzie przyjacielem dla nikogo bo to taki naród

benedykt xv
4 min. temu

zawiesic wszelkie stosunki z żydami i traktowac ich jak wroga ,to ciągłe nadskakiwanie im przynosi opłakane skutki

wsw
4 min. temu

W tym Izraelu to musi być ładny bajzel.

Gutek
5 min. temu

To fakt żydom tylko Polska podała ręce j za To płacimy

Stefek
6 min. temu

zaufani ludzie NKWD.GRU,SB kim byli zrobić listy i ujawnić-nie bać sie.

Data: 2019-02-18 10:50:44
Autor: Bruno Brunowski
Rząd PO przyzwyczajał inne państwa, że Polacy zawsze nadstawią drugi policzek
Izraelzycy podskakują, bo wiedzą że jeżeli przegną to Ruda napisze list dyscyplinujący do naszego premiera, a ten przeprosi.

Pisiory skłóciły nas ze wszystkimi sojusznikami, a ostatni który został szybko pokazał nam miejsce w szeregu. Wstawanie z kolan skończyło się ryciem trotuaru zębami i zachwalaniu jaki on smaczny.

--
Bruno

Data: 2019-02-18 19:58:57
Autor: u2
W dniu 18.02.2019 o 19:50, Br Br pisze:
Pisiory skłóciły nas ze wszystkimi sojusznikami

te kupa, lepiej mieć zdeklarowanych wrogów, niż fałszywych przyjaciół, którzy rozwalają Bolanda od środka za pomocą jurgieltników:)

--
George Orwell :

Data: 2019-02-18 11:33:02
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 18 lutego 2019 19:59:12 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

te kupa, lepiej mieć zdeklarowanych wrogów, niż fałszywych przyjaciół, którzy rozwalają Bolanda od środka za pomocą jurgieltników:)

I właśnie przez takie debilne myślenie jesteśmy w czarnej...

Dyplomacja nie polega na sprawdzaniu kto jest wrogiem, a kto przyjacielem. Dyplomacja polega na sterowaniu rozwojem wypadków zgodnie z naszymi strategicznymi założeniami. --
Bruno

Data: 2019-02-18 11:52:40
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 18 lutego 2019 20:47:01 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
Użytkownik "Bruno Brunowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

> [...]

Dyplomacja polega na sterowaniu rozwojem wypadków zgodnie z naszymi strategicznymi założeniami.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

No ale co zrobisz z takimi pożal się boże "dyplomatami" z Izraela?

Ja to bym "wydał ostrą notę protestacyjną", ale pisiory to ich pewnie przeproszą. Ruda już z pewnością redaguje list z reprymendą dla Mateusza.

--
Bruno

Data: 2019-02-18 12:24:50
Autor: Zenek Kapelinder
Rząd PO przyzwyczajał inne państwa, że Polacy zawsze nadstawią drugi policzek
Chwilowo ich nie przepraszaja i na przeprosiny sie nie zanosi. Premier pokazal im gest Kozakiewicza z jakims spotkaniem. W TVPis jebia izrael na funty. Polscy Zydzi odcinaja sie od rasistowskiej wypowiedzi durnia. Ciekawe co na to powie Ola?

Data: 2019-02-18 22:38:27
Autor: u2
[...]

Ola nie spodziewała się takiego nagłego ataku polskiego antysemityzmu, więc taktownie milczy:)

--
George Orwell :

Data: 2019-02-18 14:15:56
Autor: Bruno Brunowski

Za to w Telawiwie trwa rozmowa bilateralna: https://twitter.com/kropka_hu/status/1097562823503372288

--
Bruno

Data: 2019-02-18 23:17:45
Autor: u2
W dniu 18.02.2019 o 23:15, Br Br pisze:
Za to w Telawiwie trwa rozmowa bilateralna

te kretyn, Tel Awiw, a nie Telawiw
--
George Orwell :

Data: 2019-02-18 14:53:59
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 18 lutego 2019 23:17:47 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
W dniu 18.02.2019 o 23:15, Br Br pisze:
> Za to w Telawiwie trwa rozmowa bilateralna

te kretyn, Tel Awiw, a nie Telawiw

Taka stolica jak i rozmowa bilateralna.

--
Bruno

Data: 2019-02-19 09:25:04
Autor: u2
W dniu 18.02.2019 o 23:53, Br Br pisze:
[...]

te kretyn wal z powrotem do szkoły niech tobie wypłacą odszkodowanie, że wypuścili takiego kretyna:))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-02-18 20:40:03
Autor: u2
W dniu 18.02.2019 o 20:33, Br Br pisze:
[...]

mnie twoje "strategiczne" założenia zupełnie nie interesują, bo ty kupa jesteś antypolską szują:)))))))))))))))))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-02-18 20:46:57
Autor: boukun
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

No ale co zrobisz z takimi pożal się boże "dyplomatami" z Izraela?

boukun

Data: 2019-02-18 20:44:11
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Nasz jedyny, wierny sojusznik jest na wschodzie - Rosja.

boukun

Data: 2019-02-18 11:48:04
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 18 lutego 2019 20:44:14 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
[...]

Widzę, że myśl narodowa wsrod ludu nie ginie.

Nie, nie tędy droga.

--
Bruno

Data: 2019-02-18 20:52:17
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Sąsiada nie przesiedlisz, chcąc żyć przyjemnie, trzeba żyć z sąsiadem w zgodzie...

boukun

Data: 2019-02-18 22:13:30
Autor: Silvio Balconetti
Am 18.02.19 um 19:50 schrieb Bruno Brunowski:
[...]

Kolego, to nic nowego. Zwie sie to peck order wzglednie pecking order czyli porzadek dziobania. Na ktory szczeblu grzedy znajduja sie polscy wladcy? :-)

--
saluto
Silvio Balconetti

Data: 2019-02-19 08:54:31
Autor: Pajdak
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q4eoc4$hpn$1gioia.aioe.org...
Solidarność V4? "Dyplomatyczna pragmatyka"

Powiedzcie no boukun dlaczego "szczyt" nie mógł odbyć się w którymś z państw członkowskich tylko w Jerozolimie? Kto wsadził was na minę?

No i co do tego ma PO? ;-)))

--
Pajdak

Rząd PO przyzwyczajał inne państwa, że Polacy zawsze nadstawią drugi policzek