Rząd PO w ciągu 8 lat prawie zrujnował kraj

Data: 2019-03-08 09:28:42
Autor: u2
Rząd PO w ciągu 8 lat prawie zrujnował kraj
https://wpolityce.pl/polityka/437027-przylebski-rzad-po-w-ciagu-8-lat-prawie-zrujnowal-kraj

Niemiecki polityk może publicznie atakować demokratyczny rząd w Polsce, ale gdy Ambasador RP w Niemczech ocenia poprzednią ekipę władzy w Polsce, to media ,,salonu" rozpoczynają nagonkę. Jej ofiara już padł ambasador Andrzej Przyłębski, który w trakcie panelu ,,Konferencja Europejska 2019", zorganizowanym w Berlinie przez telewizję MDR, powiedział, iż ,,rząd PO w ciągu 8 lat prawie zrujnował kraj".

CZYTAJ TAKŻE:Amok Wielińskiego! Chce odwołać ambasadora Przyłębskiego, bo ten broni polskiego interesu i pamięci ofiar hitlerowców?

Awanturę na twitterze już rozpętał Marcin Antosiewicz, który na kolanach wychwalał przez lata rządy Angeli Merkel i ,,sukcesy" dyplomacji Donalda Tuska, gdy jako korespondent TVP pracował w Niemczech.

     ,,Rząd PO w ciągu 8 lat prawie zrujnował kraj", powiedział właśnie polski ambasador w Berlinie, który bierze udział w panelu ,,Konferencja Europejska 2019", telewizji MDR. Czy ten pan ma reprezentować Polskę w Niemczech, czy prowadzić kampanię wyborczą dla jednej partii?

- napisał na twitterze.

[...]

--
George Orwell :

Data: 2019-03-08 10:01:07
Autor: Lepudruk
https://wpolityce.pl/polityka/437027-przylebski-rzad-po-w-ciagu-8-lat-prawie-zrujnowal-kraj

No proszę! Agent SB wszędzie widzi rujnę.

https://www.newsweek.pl/polska/polityka/andrzej-przylebski-ambasador-rp-w-berlinie-wspolpracowal-z-sb/pxqr4k2

Przez 8 lat PO tak zrujnowała kraj, że w 2015 PiS zastał jedynie zgliszcza.

http://demagog.org.pl/wypowiedzi/czy-w-latach-2007-2015-polska-rozwija-sie-szybciej-niz-europa/

"Wg danych Eurostatu w latach 2007-2015, gdy rządy sprawowała Platforma
Obywatelska, tylko w 2009 roku Polska miała najwyższe PKB ze wszystkich
państw członkowskich Unii Europejskiej. Natomiast zarówno w okresie
2007-2015 polskie PKB zawsze było powyżej średniej Unii Europejskiej, jak i
w 2016 roku wg wstępnego szacunku Eurostatu."

- Lepudruk -

Data: 2019-03-08 09:54:27
Autor: bytomir.torpeksowy
użytkownik Lepudruk napisał:
> [...]

2007-2015 polskie PKB zawsze było powyżej średniej Unii Europejskiej, jak i
w 2016 roku wg wstępnego szacunku Eurostatu."

Łatwiej o wzrost w biedniejszych państwach, dlatego niemiec za peło
miał "-0,5%', a PL kilka % na plusie i dlatego rumunia  ma wyższy wzrost niż PL.
To som podstawy Pajduniu.

PKB na osobę w PL jest o ok. 60% wyższe niż w Rumunii, paniał Pajdaczku?

Jak rzucisz biedakowi 10PLN to jego dochód wzrośnie o 1000%, kiedy
dasz księdzu to on zanotuje wzrost o 0,0001%.
To som podstawy Pajduniu:)

Data: 2019-03-08 20:12:05
Autor: Pisiorowy Escobar
bytomir.torpeksowy@gmail.com napisał(-a):

> [...]

Jak rzucisz biedakowi 10PLN to jego dochód wzrośnie o 1000%, kiedy
dasz księdzu to on zanotuje wzrost o 0,0001%.

dlatego bułgaria i rumunia w latach 2007-2015 miały niższy wzrost pkb od nas ?
coś masz zjebaną logikę :DDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-03-08 10:35:22
Autor: Pisiorowy Escobar
"Lepudruk" <kurduple@dwarfs.org> napisał(-a):

[...]

a w uni przyrost pkb mieliśmy drugi po malcie
ale ubek wolfgang, idol pisiorków, wie lepiej :DDDDDdd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-03-08 10:34:23
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

     ,,Rząd PO w ciągu 8 lat prawie zrujnował kraj", powiedział właśnie polski ambasador w Berlinie, który bierze udział w panelu ,,Konferencja

zdrajca pluje na własny kraj :DDDD
towarzysz agent Wolfgang jak zwykle przeciwko demokratom, nic nowego

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-03-08 15:53:44
Autor: Lepudruk
Rząd PO w ciągu 8 lat prawie zrujnował kraj. PiS zrobiło to w 3 lata!
https://wpolityce.pl/polityka/437027-przylebski-rzad-po-w-ciagu-8-lat-prawie-zrujnowal-kraj

No proszę! Agent SB wszędzie widzi ruinę.