Rząd PiS straszył nas euro

Data: 2020-04-28 23:01:20
Autor: PiteR
Rząd PiS straszył nas euro
Rząd PiS straszył nas euro, przyjęcie którego miało nam grozić sporymi podwyżkami. Jest inaczej, żywność w eurolandzie drożeje o wiele wolniej niż w Polsce.

https://tinyurl.com/ybev9keq

--
Piotrek

Grosz do grosza i bedzie kokosza

Data: 2020-04-29 08:53:52
Autor: z
Rząd PiS straszył nas euro
Ale w Polsce ludzi mniej umiera bo nie mamy Euro ;-)

Dajcie już spokój. Żadnego Eura nie będzie tak samo jak UE ;-)

Data: 2020-04-29 02:08:43
Autor: Dawid Rutkowski
Rząd PiS straszył nas euro
W dniu środa, 29 kwietnia 2020 08:53:54 UTC+2 użytkownik z napisał:
Ale w Polsce ludzi mniej umiera bo nie mamy Euro ;-)

Dajcie już spokój. Żadnego Eura nie będzie tak samo jak UE ;-)

Jak będziesz żarł miał węglowy z "centralnego magazynu", to dalej się będziesz tak cieszył?

Data: 2020-04-29 02:20:40
Autor: nowyjestem@poczta.pl
Rząd PiS straszył nas euro
W dniu środa, 29 kwietnia 2020 08:53:54 UTC+2 użytkownik z napisał:
Ale w Polsce ludzi mniej umiera bo nie mamy Euro ;-)

owszem, to prawda że w Polsce umiera mniej ludzi :)
ale NIE dlatego że mamy złotówkę, ale dlatego że
Polska liczy 38 mln ludzi, a EuroStrefa kilkaset mln ludzi

Data: 2020-04-29 20:21:00
Autor: z
Rząd PiS straszył nas euro
W dniu 2020-04-29 o 11:20, nowyjestem@poczta.pl pisze:

Polska liczy 38 mln ludzi, a EuroStrefa kilkaset mln ludzi

Udajesz debila czy usiłujesz ciągnąć mój dowcip?

Normalny po maturze przeliczałby na milion mieszkańców ;-)

A jest jeszcze ciekawiej. W Polsce umiera mniej ludzi w pandemii niż przed pandemią ;-)

Co na to TSUE. Jak można tak bezczelnie zaniżać statystyki ;-)

Data: 2020-04-30 04:30:07
Autor: nowyjestem@poczta.pl
Rząd PiS straszył nas euro
> Polska liczy 38 mln ludzi, a EuroStrefa kilkaset mln ludzi

Udajesz debila czy usiłujesz ciągnąć mój dowcip?

polskie statystyki są przedwyborczo sfałszowane, więc
nie można wyciągać z nich jakichkolwiek wniosków nt. pandemii

propaganda mówi że jest super, bo mamy mało zarażonych ale
specjalnie robi sie mało testów aby mało zarażeń ujawnić...
taka jest "potrzeba chwili", aby nie wprowadzać stanu klęski
dopóki Andrzej D. nie wygra wyborów

wielu ludzi umiera w domach ale ich śmierć ujawniana jest
dopiero wtedy gdy ciało zaczyna cuchnąć i ktoś wyłamie drzwi

naprawdę NIE WIEMY ile ludzi umarło, ale USC nie odnotował tego

Data: 2020-04-30 13:46:56
Autor: J.F.
Rząd PiS straszył nas euro
Użytkownik nowyjestem  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:88bf4e0d-081b-4aa6-a3c0-1eb0996d1398@googlegroups.com...
> [...]

propaganda mówi że jest super, bo mamy mało zarażonych ale
specjalnie robi sie mało testów aby mało zarażeń ujawnić...

No coz, sami sie przyznaja ze ilosc laboratoriow rosnie, ale na razie wykorzystuja polowe mocy ... ale rosnie ...

taka jest "potrzeba chwili", aby nie wprowadzać stanu klęski
dopóki Andrzej D. nie wygra wyborów

Mowisz, ze potem wprowadza stan kleski ?
Po co - dobrze sobie radza bez.

wielu ludzi umiera w domach ale ich śmierć ujawniana jest
dopiero wtedy gdy ciało zaczyna cuchnąć i ktoś wyłamie drzwi
naprawdę NIE WIEMY ile ludzi umarło, ale USC nie odnotował tego

Ja tam mysle, ze nie tak duzo.
Ten wirus nie atakuje tak gwaltownie, zeby nie zdazylo sie pogotowia wezwac.
A przeciez jakas pomoc ci staruszkowie maja - i co - wirus atakuje tylko tych, o ktorych sie nikt nie upomni ?

J.

Data: 2020-05-01 15:40:23
Autor: Krzysztof Halasa
Rząd PiS straszył nas euro
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> writes:

Mowisz, ze potem wprowadza stan kleski ?

Stanu klęski nie można de facto wprowadzić*. Rząd (albo inny
np. parlament) może co najwyżej stwierdzić istnienie takiego stanu
(lub tego nie zrobić, do czego może mieć prawo lub nie).

*pomijając np. celowe zatrucie wody albo zrzucenie bomby itp.
--
Krzysztof Hałasa

Data: 2020-05-01 10:16:34
Autor: z
Rząd PiS straszył nas euro
Jebać statystyki ale tyle trupów jest trudno schować

Gdzie te TRUPY?

Data: 2020-05-01 07:25:18
Autor: nowyjestem@poczta.pl
Rząd PiS straszył nas euro
W dniu piątek, 1 maja 2020 10:16:37 UTC+2 użytkownik z napisał:
Jebać statystyki ale tyle trupów jest trudno schować

Gdzie te TRUPY?

część z nich leży w mieszkaniach i już cuchnie
część z nich leży w mieszkaniach i jeszcze nie cuchnie

Data: 2020-05-01 20:11:32
Autor: z
Rząd PiS straszył nas euro
Ty to masz śmierdzące życie

Data: 2020-05-01 15:36:55
Autor: Krzysztof Halasa
Rząd PiS straszył nas euro
z <z@z.pl> writes:

A jest jeszcze ciekawiej. W Polsce umiera mniej ludzi w pandemii niż
przed pandemią ;-)

Tak w ogóle to tak powinno być - ze względu na kwarantannę inne choroby
zakaźne (np. grypa) powinny powodować mniej zgonów, i to może być
większa różnica niż "nowe" zgony powodowane przez SARS-2.

Poza tym "zwykłe" zgodny mają dużą zmienność, należałoby przyjrzeć się
dokładnym danym z wielu lat.
--
Krzysztof Hałasa

Data: 2020-05-01 20:13:39
Autor: z
Rząd PiS straszył nas euro
Oczywiście masz rację.

To nic nie mówi.

Podobnie jak jęczenie wątkotwórcy ;-) że żywność drożeje bo nie ma Euro ;-)

Data: 2020-05-02 03:10:14
Autor: PiteR
Rząd PiS straszył nas euro
in <news:5eac66d2$0$17353$65785112news.neostrada.pl>
user z pisze tak:

Podobnie jak jęczenie wątkotwórcy ;-) że żywność drożeje bo nie ma
Euro ;-)

Nie pizdzi Wowa. Moja jest tylko sygnaturka.

Data: 2020-05-02 10:10:19
Autor: z
Rząd PiS straszył nas euro
Znaczy że odcinasz się od tego co cytujesz?

Jetsteś tylko przekaźnikiem? Może nawet bezstronnym i demokratycznym?;-)

Kim ty jesteś i kto Tobie płaci? ;-)

Data: 2020-05-02 18:42:47
Autor: japanizer
Rząd PiS straszył nas euro

https://img.wiocha.pl/images/a/7/a78ba147b452a340315669e93b27dfbc.jpg

Data: 2020-05-03 09:27:32
Autor: z
Rząd PiS straszył nas euro
Ja kupuję cocacolę taniej niż za PO ;-)

A czy obniżka cen paliw to też jest wina PiSu?

Data: 2020-05-09 10:22:47
Autor: ąćęłńóśźż
Rząd PiS straszył nas euro
Może zaczęli myć ręce?

-- -- -
W Polsce umiera mniej ludzi w pandemii niż przed pandemią

Data: 2020-04-29 11:30:35
Autor: Olin
Rząd PiS straszył nas euro
Dnia Wed, 29 Apr 2020 08:53:52 +0200, z napisał(a):

 Żadnego Eura nie będzie tak samo jak UE ;-)

Skoro Putin tak zdecydował, trzeba mieć się na baczności.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Różańca"
Matka Boża do s. Łucji

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2020-04-29 11:29:26
Autor: Olin
Rząd PiS straszył nas euro
Dnia Tue, 28 Apr 2020 23:01:20 +0100, PiteR napisał(a):

żywność w eurolandzie drożeje o wiele wolniej niż w Polsce.

Pewnie chodzi o to, że staliśmy się państwem dobrobytu, a w takich zawsze
jest drogo; choćby w Norwegii czy Islandii.

Data: 2020-04-29 03:01:19
Autor: Dawid Rutkowski
Rząd PiS straszył nas euro
W dniu środa, 29 kwietnia 2020 11:29:22 UTC+2 użytkownik Olin napisał:
> [...]

Pewnie chodzi o to, że staliśmy się państwem dobrobytu, a w takich zawsze
jest drogo; choćby w Norwegii czy Islandii.

Albo jest tak, jak w Płocku - tam podobno zawsze była najdroższa benzyna, choć rafineria w mieście - mówili, że to dlatego, że mają tą benzynę najświeższą.

Polska podobno (wg Pinokia i spółki) jest największym producentem żywności w Europie, więc znów tak jak za czasów złotego wieku karmimy Europę exportem żarcia - więc analogicznie jak z Płockiem, u nas musi być drożej, bo jedzenie świeże, a na zachodzie wsuwają takie zeschłe i wożone ciężarówkami, więc spalinami przyprawiane.

Bo to, że jest pełen magazyn miału węglowego, a elewatory zbożowe puste, w sam raz przygotowane na suszę, to nie ma żadnego znaczenia, takie tam pitolenie opozycji, co powinna zamilknąć, bo szkodzi Wolsce...

Data: 2020-04-29 15:28:40
Autor: J.F.
Rząd PiS straszył nas euro
Użytkownik "Dawid Rutkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:81c3ef04-af6e-4c00-a165-56d29e8149ac@googlegroups.com...
Polska podobno (wg Pinokia i spółki) jest największym producentem żywności w Europie,

Chyba nie, ale na pewno duzym.

więc znów tak jak za czasów złotego wieku karmimy Europę exportem żarcia

ale przeciez nie za darmo, a placa nam dwa razy - przy zakupie i przy doplatach :-)

- więc analogicznie jak z Płockiem, u nas musi być drożej, bo jedzenie świeże, a na zachodzie wsuwają takie zeschłe i wożone ciężarówkami, więc spalinami przyprawiane.

Patrzac po naszych marketach - my tez takie wcinamy.
Banany tansze od ziemniakow, ale sie porobilo :-)

J.

Data: 2020-04-29 16:01:01
Autor: Olin
Rząd PiS straszył nas euro
Dnia Wed, 29 Apr 2020 15:28:40 +0200, J.F. napisał(a):

Banany tansze od ziemniakow,

Ziemniaki trzeba wykopać, a banany same spadają z drzewa.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
Mark Twain

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2020-04-29 10:43:33
Autor: Dawid Rutkowski
Rząd PiS straszył nas euro
W dniu środa, 29 kwietnia 2020 16:00:59 UTC+2 użytkownik Olin napisał:
Dnia Wed, 29 Apr 2020 15:28:40 +0200, J.F. napisał(a):

> Banany tansze od ziemniakow, Ziemniaki trzeba wykopać, a banany same spadają z drzewa.

Jak już mają spadać, to z byliny ;P
I tak łatwo to tylko Rbinson Cruzoe na bezludnej wyspie (a podobno pizang nie występuje w naturze).
Przy realnym exporcie, jak spadną to do PL w sprzedawalnej formie nie dojadą.
Trzeba zdejmować ostrożnie, a wcześniej niebieską folią owijać, żeby za szybko nie dojrzały.
Zresztą i bananów zaraz nie będzie, bo co, tam koronowira nie ma?
Szparagi nie tylko w DE gniją na uprawach, w PL też (a ile wody na nie poszło).

Data: 2020-04-30 11:28:40
Autor: Olin
Rząd PiS straszył nas euro
Dnia Wed, 29 Apr 2020 10:43:33 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał(a):

Przy realnym exporcie, jak spadną to do PL w sprzedawalnej formie nie dojadą.
Trzeba zdejmować ostrożnie, a wcześniej niebieską folią owijać, żeby za szybko nie dojrzały.

W państwie dobrobytu praca odpowiednio kosztuje, więc wykopanie ziemniaków
w Polsce wychodzi drożej, niż zawijanie bananów w folię w San Escobar.

Kiedyś oglądałem program o recyklingu butelek PET. W Europie tną je na
kawałki i wywożą statkiem do Indii, gdzie kawałki kolorowe są oddzielane od
przezroczystych. Nie wyjaśnili, czemu nie można najpierw sortować butelek,
a potem ciąć. Widocznie Hindus-Kopciuszek kosztuje taniej, niż robotnik
europejski mający do czynienia z całymi PET-ami.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Stefan Kisielewski

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2020-04-30 11:59:07
Autor: Jacek Maciejewski
Rząd PiS straszył nas euro
Dnia Thu, 30 Apr 2020 11:28:40 +0200, Olin napisał(a):

Nie wyjaśnili, czemu nie można najpierw sortować butelek,
a potem ciąć.

To oczywiste. Pracownik sortujący w Europie, nawet Hindus, jest drogi.
Wożenie powietrza statkiem też jest drogie. Zatem najpierw tną a potem
sortują. IMO głupota i do ogarnięcia jakimś sposobem ale najwyraźniej
myślenie też jest drogie :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2020-04-30 03:08:05
Autor: Dawid Rutkowski
Rząd PiS straszył nas euro
W dniu czwartek, 30 kwietnia 2020 11:59:09 UTC+2 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:
> [...]

Wożenie powietrza statkiem też jest drogie. Zatem najpierw tną a potem
sortują. IMO głupota i do ogarnięcia jakimś sposobem ale najwyraźniej

Wymyśl ten sposób, zrobisz majątek ;>

Data: 2020-04-30 12:31:19
Autor: Jacek Maciejewski
Rząd PiS straszył nas euro
Dnia Thu, 30 Apr 2020 03:08:05 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał(a):

[...]

Jak mi zapłacą :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2020-04-30 04:16:58
Autor: Dawid Rutkowski
Rząd PiS straszył nas euro
W dniu czwartek, 30 kwietnia 2020 12:31:20 UTC+2 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

Jak mi zapłacą :)

Najpierw wymyśl, bez tego nic się nie uda ;>
Potem patent.
A potem negocjacje co do ceny z tym, kto będzie zainteresowany kupnem.

Data: 2020-04-30 04:18:03
Autor: Dawid Rutkowski
Rząd PiS straszył nas euro
W dniu czwartek, 30 kwietnia 2020 13:16:59 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

Najpierw wymyśl, bez tego nic się nie uda ;>
Potem patent.
A potem negocjacje co do ceny z tym, kto będzie zainteresowany kupnem.

A, możemy też start-upa założyć ;>

Data: 2020-04-30 12:39:21
Autor: PiteR
Rząd PiS straszył nas euro
in <news:7faf8c0c-b55d-4917-99d6-6e2791576917googlegroups.com>
user Dawid Rutkowski pisze tak:

Jak mi zapłacą :)

Najpierw wymyśl, bez tego nic się nie uda ;>
Potem patent.
A potem negocjacje co do ceny z tym, kto będzie zainteresowany
kupnem.

kochanii już daaaaawno temu zostało wymyślone
przykro mi :)

szukajcie innej niszy.

Data: 2020-04-30 05:31:16
Autor: Dawid Rutkowski
Rząd PiS straszył nas euro
W dniu czwartek, 30 kwietnia 2020 13:39:07 UTC+2 użytkownik PiteR napisał:

> Potem patent.
> A potem negocjacje co do ceny z tym, kto będzie zainteresowany
> kupnem. kochanii już daaaaawno temu zostało wymyślone
przykro mi :)

No to jak to wymyślili?

Data: 2020-04-30 13:51:18
Autor: J.F.
Rząd PiS straszył nas euro
Użytkownik "Olin"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1d1tsvrq32i38.latn6hayrnm7$.dlg@40tude.net...
[...]

A pokazali  jak sortuja ?

Bo IMO - nawet na hinduskiej pensji byloby to drogie. Chyba, ze kawalki jakies duze.

Moze ustawili maszyne do sortowania ... i w Indiach najtaniej.

Albo wcale nie sortuja, bo stosuja jakiej chemiczne oczyszczanie.

J.

Data: 2020-04-30 13:54:01
Autor: Olin
Rząd PiS straszył nas euro
Dnia Thu, 30 Apr 2020 13:51:18 +0200, J.F. napisał(a):

A pokazali  jak sortuja ?

To było kilka lat temu; gdzie mi tam pamiętać szczegóły.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

 Niestety, jest to rząd."
Woody Allen

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2020-04-30 23:13:16
Autor: japanizer
Rząd PiS straszył nas euro
On Wednesday, April 29, 2020 at 11:00:59 PM UTC+9, Olin wrote:
Dnia Wed, 29 Apr 2020 15:28:40 +0200, J.F. napisał(a):

> Banany tansze od ziemniakow, Ziemniaki trzeba wykopać, a banany same spadają z drzewa.

Jak uczono dzieci i młodzież w TVPiS - banany rosną na palmach bananowych.

Data: 2020-05-09 10:21:49
Autor: ąćęłńóśźż
Rząd PiS straszył nas euro
Jak uczono dzieci i młodzież w TVN P0 - banany rosną w niemieckich sklepach.
Jak i wszystko inne.

-- -- -