Rząd PiS straszył nas euro

Data: 2020-04-29 08:53:52
Autor: z
Rząd PiS straszył nas euro
Ale w Polsce ludzi mniej umiera bo nie mamy Euro ;-)

Dajcie już spokój. Żadnego Eura nie będzie tak samo jak UE ;-)

Data: 2020-04-29 02:08:43
Autor: Dawid Rutkowski
Rząd PiS straszył nas euro
W dniu środa, 29 kwietnia 2020 08:53:54 UTC+2 użytkownik z napisał:
Ale w Polsce ludzi mniej umiera bo nie mamy Euro ;-)

Dajcie już spokój. Żadnego Eura nie będzie tak samo jak UE ;-)

Jak będziesz żarł miał węglowy z "centralnego magazynu", to dalej się będziesz tak cieszył?

Data: 2020-04-29 02:20:40
Autor: nowyjestem@poczta.pl
Rząd PiS straszył nas euro
W dniu środa, 29 kwietnia 2020 08:53:54 UTC+2 użytkownik z napisał:
Ale w Polsce ludzi mniej umiera bo nie mamy Euro ;-)

owszem, to prawda że w Polsce umiera mniej ludzi :)
ale NIE dlatego że mamy złotówkę, ale dlatego że
Polska liczy 38 mln ludzi, a EuroStrefa kilkaset mln ludzi

Data: 2020-04-29 20:21:00
Autor: z
Rząd PiS straszył nas euro
W dniu 2020-04-29 o 11:20, nowyjestem@poczta.pl pisze:

Polska liczy 38 mln ludzi, a EuroStrefa kilkaset mln ludzi

Udajesz debila czy usiłujesz ciągnąć mój dowcip?

Normalny po maturze przeliczałby na milion mieszkańców ;-)

A jest jeszcze ciekawiej. W Polsce umiera mniej ludzi w pandemii niż przed pandemią ;-)

Co na to TSUE. Jak można tak bezczelnie zaniżać statystyki ;-)

Data: 2020-04-30 04:30:07
Autor: nowyjestem@poczta.pl
Rząd PiS straszył nas euro
> Polska liczy 38 mln ludzi, a EuroStrefa kilkaset mln ludzi

Udajesz debila czy usiłujesz ciągnąć mój dowcip?

polskie statystyki są przedwyborczo sfałszowane, więc
nie można wyciągać z nich jakichkolwiek wniosków nt. pandemii

propaganda mówi że jest super, bo mamy mało zarażonych ale
specjalnie robi sie mało testów aby mało zarażeń ujawnić...
taka jest "potrzeba chwili", aby nie wprowadzać stanu klęski
dopóki Andrzej D. nie wygra wyborów

wielu ludzi umiera w domach ale ich śmierć ujawniana jest
dopiero wtedy gdy ciało zaczyna cuchnąć i ktoś wyłamie drzwi

naprawdę NIE WIEMY ile ludzi umarło, ale USC nie odnotował tego

Data: 2020-04-30 13:46:56
Autor: J.F.
Rząd PiS straszył nas euro
Użytkownik nowyjestem  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:88bf4e0d-081b-4aa6-a3c0-1eb0996d1398@googlegroups.com...
> [...]

propaganda mówi że jest super, bo mamy mało zarażonych ale
specjalnie robi sie mało testów aby mało zarażeń ujawnić...

No coz, sami sie przyznaja ze ilosc laboratoriow rosnie, ale na razie wykorzystuja polowe mocy ... ale rosnie ...

taka jest "potrzeba chwili", aby nie wprowadzać stanu klęski
dopóki Andrzej D. nie wygra wyborów

Mowisz, ze potem wprowadza stan kleski ?
Po co - dobrze sobie radza bez.

wielu ludzi umiera w domach ale ich śmierć ujawniana jest
dopiero wtedy gdy ciało zaczyna cuchnąć i ktoś wyłamie drzwi
naprawdę NIE WIEMY ile ludzi umarło, ale USC nie odnotował tego

Ja tam mysle, ze nie tak duzo.
Ten wirus nie atakuje tak gwaltownie, zeby nie zdazylo sie pogotowia wezwac.
A przeciez jakas pomoc ci staruszkowie maja - i co - wirus atakuje tylko tych, o ktorych sie nikt nie upomni ?

J.

Data: 2020-05-01 15:40:23
Autor: Krzysztof Halasa
Rząd PiS straszył nas euro
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> writes:

Mowisz, ze potem wprowadza stan kleski ?

Stanu klęski nie można de facto wprowadzić*. Rząd (albo inny
np. parlament) może co najwyżej stwierdzić istnienie takiego stanu
(lub tego nie zrobić, do czego może mieć prawo lub nie).

*pomijając np. celowe zatrucie wody albo zrzucenie bomby itp.
--
Krzysztof Hałasa

Data: 2020-05-01 10:16:34
Autor: z
Rząd PiS straszył nas euro
Jebać statystyki ale tyle trupów jest trudno schować

Gdzie te TRUPY?

Data: 2020-05-01 07:25:18
Autor: nowyjestem@poczta.pl
Rząd PiS straszył nas euro
W dniu piątek, 1 maja 2020 10:16:37 UTC+2 użytkownik z napisał:
Jebać statystyki ale tyle trupów jest trudno schować

Gdzie te TRUPY?

część z nich leży w mieszkaniach i już cuchnie
część z nich leży w mieszkaniach i jeszcze nie cuchnie

Data: 2020-05-01 20:11:32
Autor: z
Rząd PiS straszył nas euro
Ty to masz śmierdzące życie

Data: 2020-05-01 15:36:55
Autor: Krzysztof Halasa
Rząd PiS straszył nas euro
z <z@z.pl> writes:

A jest jeszcze ciekawiej. W Polsce umiera mniej ludzi w pandemii niż
przed pandemią ;-)

Tak w ogóle to tak powinno być - ze względu na kwarantannę inne choroby
zakaźne (np. grypa) powinny powodować mniej zgonów, i to może być
większa różnica niż "nowe" zgony powodowane przez SARS-2.

Poza tym "zwykłe" zgodny mają dużą zmienność, należałoby przyjrzeć się
dokładnym danym z wielu lat.
--
Krzysztof Hałasa

Data: 2020-05-01 20:13:39
Autor: z
Rząd PiS straszył nas euro
Oczywiście masz rację.

To nic nie mówi.

Podobnie jak jęczenie wątkotwórcy ;-) że żywność drożeje bo nie ma Euro ;-)

Data: 2020-05-02 03:10:14
Autor: PiteR
Rząd PiS straszył nas euro
in <news:5eac66d2$0$17353$65785112news.neostrada.pl>
user z pisze tak:

Podobnie jak jęczenie wątkotwórcy ;-) że żywność drożeje bo nie ma
Euro ;-)

Nie pizdzi Wowa. Moja jest tylko sygnaturka.

--
Piotrek

Grosz do grosza i bedzie kokosza

Data: 2020-05-02 10:10:19
Autor: z
Rząd PiS straszył nas euro
Znaczy że odcinasz się od tego co cytujesz?

Jetsteś tylko przekaźnikiem? Może nawet bezstronnym i demokratycznym?;-)

Kim ty jesteś i kto Tobie płaci? ;-)

Data: 2020-05-02 18:42:47
Autor: japanizer
Rząd PiS straszył nas euro

https://img.wiocha.pl/images/a/7/a78ba147b452a340315669e93b27dfbc.jpg

Data: 2020-05-03 09:27:32
Autor: z
Rząd PiS straszył nas euro
Ja kupuję cocacolę taniej niż za PO ;-)

A czy obniżka cen paliw to też jest wina PiSu?

Data: 2020-05-09 10:22:47
Autor: ąćęłńóśźż
Rząd PiS straszył nas euro
Może zaczęli myć ręce?

-- -- -
W Polsce umiera mniej ludzi w pandemii niż przed pandemią

Data: 2020-04-29 11:30:35
Autor: Olin
Rząd PiS straszył nas euro
Dnia Wed, 29 Apr 2020 08:53:52 +0200, z napisał(a):

 Żadnego Eura nie będzie tak samo jak UE ;-)

Skoro Putin tak zdecydował, trzeba mieć się na baczności.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl