Rząd USA: Polska musi oddać mienie zrabowane Żydom...

Data: 2011-03-16 12:39:28
Autor: Tzva Adonai
Rząd USA: Polska musi oddać mienie zrabowane Żydom...
Polacy zarabiają coraz lepiej, przeciętny Polak bierze na rękę prawie
4 tys. zł, emerytom też się krzywda nie dzieję, a na zadośćuczynienie
krzywdom wyrządzonym narodowi żydowskiemu ciągle brakuje pieniędzy....
Tym razem do żądań dołączył oficjalnie rząd Stanów Zjednoczonych..
Miejmy nadzieję, że to w końcu zmusi Polaków do oddania pieniędzy i
majątków..

***

Administracja USA wyraziła "rozczarowanie" wstrzymaniem przez Polskę
procesu uchwalenia ustawy reprywatyzacyjnej i wezwała rząd polski do
restytucji prywatnego mienia żydowskiego, choćby w formie rekompensat
rozłożonych w czasie.

Na konferencji prasowej specjalny doradca sekretarza stanu ds.
Holocaustu Stuart Eizenstat powiedział, że USA rozumieją wymogi
budżetowe Unii Europejskiej, na które powołuje się rząd polski
wstrzymując restytucję, ale zauważył, że sytuacja gospodarcza Polski
jest lepsza niż wielu innych krajów europejskich.

Podkreślił jednocześnie, że Waszyngton pragnie "w drodze
dyplomatycznej" przekonać rząd RP o potrzebie restytucji mienia
zagrabionego przez Trzecią Rzeszę i rządy PRL.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,9268424,Rzad_USA__rozczarowany__zawieszeniem_restytucji_mienia.html

Data: 2011-03-16 20:39:46
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:4dd81ba5-0500-449e-a9ef-790d17d9ceadf30g2000yqa.googlegroups.com...
Polacy zarabiają coraz lepiej, przeciętny Polak bierze na rękę prawie
4 tys. zł, emerytom też się krzywda nie dzieję,
-- -- -- -- -- -- -- --
A to skąd ci się wzięło?
Przeciętny Polak jest zadłużony po uszy...

boukun

Data: 2011-03-16 21:30:14
Autor: Kaczysta

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ilr46o$9au$1mx1.internetia.pl...

[...]

Właśnie nie tak dawno podano, że każdy statystyczny Polak ma kilkanaście tysięcy zł długu.
AZ

Data: 2011-03-16 20:43:12
Autor: jacek
Rząd USA: Polska musi oddać mienie zrabowane Żydom...
niech spierdalają, jak wczesniej oddadzą ziemie Irakijczykom, Afgańczykom Koreańczykom z południa itp to bedą mogli nas pouczać.
Jak zabiorą sobie swoje korporacje z Ameryki Poludniowej i oddadzą tamtejszym obywatelom ziemię z ktorej ich wysiudano pogadamy.
Walcie sie na ryj USmany

Data: 2011-03-16 20:43:27
Autor: boukun

Użytkownik "jacek" <polska@polska.pl> napisał w wiadomości news:ilr3sd$smq$1speranza.aioe.org...
[...]

Teraz my musimy sie upomnieć o zwrot zagarniętych naszych fabryk i ziemi i przehandlowanych od 1989 roku...

boukun

Data: 2011-03-16 20:59:11
Autor: raff
Rząd USA: Polska musi oddać mienie zrabowane Żydom...
Tarcza ? Tarcza ?

Nie slyszalem. Czyzby ktos mowil o tarczy ? :)

Pomidor.

R.

Data: 2011-03-16 21:34:47
Autor: obserwator
Rząd USA: Polska musi oddać mienie zrabowane Żydom...
Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com> napisał(a): Na konferencji prasowej specjalny doradca sekretarza stanu ds.
Holocaustu Stuart Eizenstat.

Gdzie sie ta konferencja odbyla? Nie ma zadnej informacji na ten temat w
zadnym z serwisow zagranicznych?

Data: 2011-03-16 22:55:49
Autor: A. Filip
" obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> pisze:
[...]

No przeca to być "informacja na Polska", niby dlaczego miałoby to resztę
świata łącznie z USA? :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Pies, który głośno szczeka, nie ugryzie.

Data: 2011-03-16 22:10:24
Autor: obserwator
A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a):
> Gdzie sie ta konferencja odbyla? Nie ma zadnej informacji na ten temat w
> zadnym z serwisow zagranicznych?

No przeca to być "informacja na Polska", niby dlaczego miałoby to resztę
świata łącznie z USA? :-)

...ano dlatego, ze ktos szczuje Polakow na USA.

Data: 2011-03-16 21:48:03
Autor: A. Filip
Czy rząd Polski wypowie się w sprawie mienia zrabowanego indianom? [Was: Rząd USA: Polska musi oddać mienie zrabowane Żydom...]
Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com> pisze:
[...]
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,9268424,Rzad_USA__rozczarowany__zawieszeniem_restytucji_mienia.html

A wiesz jak ja jestem rozczarowany brakiem restytucji mienia/ziem indian
przez rząd USA? Nie rząd USA zaświeci światu przykładem *na koszt własny*! ;-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
UbĂłstwo szlachectwa nie traci.

Data: 2011-03-16 21:58:14
Autor: raff

"A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> wrote in message news:s86ou0iw3b+B3G@john.huge.strangled.net...
[...]

Ja bym zapytal jeszcze inaczej: Czy rzad izraelski juz oddal ziemie Palestynczykom ?

R.

Data: 2011-03-16 22:03:48
Autor: A. Filip
"raff" <patagonia2389@onet.pl> pisze:
[...]

Jak ty śmiesz zadawać takie antysemickie pytania?! :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Wystroił się jak stróż w Boże ciało.

Data: 2011-03-17 00:45:08
Autor: raff

"A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> wrote in message news:j96omxels0+B3G@john.huge.strangled.net...
[...]

Ja mam inny pomysl. Moze niech oni sobie wezma Michnika, grob Geremka i Mazowieckiego z synem. Przeca oni warci tyle co miliony.

I bedziemy kwita.

R.

Data: 2011-03-16 22:46:34
Autor: jadrys
Rząd USA: Polska musi oddać mienie z rabowane Żydom...
W dniu 2011-03-16 20:39, Tzva Adonai pisze:
[...]

Ręce precz od Polski!

Data: 2011-03-17 00:06:49
Autor: MH
Rząd USA: Polska musi oddać mienie zrabowane Żydom...
Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com> napisał(a): [ciach]

Ja pierdole...  Jesteś mistrzem ... , no prawie mistrzem prowokacji , bo
kacapów nie udało Ci się sprowokować swojego czasu.. Nosz kurwa , popatrz ilu
dało się wciągnąć w to pierdolenie , hehe..

MH  --

Data: 2011-03-17 02:49:41
Autor: Jaksa
On Wed, 16 Mar 2011 20:39:28 +0100, Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com>  wrote:

[...]

jest lepsza niĹź wielu innych krajĂłw europejskich.

[...]

moze by tak zerwac stosunki dymplomatyczne z tym zazydzonym po uszy
gowno-panstewkiem III swiata z malpa u steru wladzy?

USA to dla mnie juz niemal III swiat.

Jaksa

Data: 2011-03-17 07:30:48
Autor: M. Sz.
Rząd USA: Polska musi oddać mienie zrabowane Żydom...
To Polska grupa czy Żydowska?

Zacznij od reperacji wojennych na rzecz Polski przez Niemcy.

m.