Rząd chce ujarzmić quady. [OT]

Data: 2009-05-11 00:27:51
Autor: Mustafa
Rząd chce ujarzmić quady. [OT]
Ciekawe, czy crosy tez? Idac tym tokiem rozumowania to motocykle na zawody w

Rząd nie chce ujarzmiać quadów :)
Rząd ma generalnie ten kraj w d..... i w tym przypadku tradycyjnie chodzi jedynie o kasę dla swojaków.
Zauważ, że przez okres kiedy rzadzą podnieśli składki zdrowotne obniżone przez PiS, wprowadzili kilka nowych podatów, zwiększyli bezrobocie, zamykają zakłady, budżet w ruinie, oficjalna inflacja conajmniej duża, rzeczywista inflacja po prostu kosmiczna....ale w GW poparcie 106,2 % i rośnie a społeczeństwo nie lubi Kaczorów bo śmieli obniżyć podatki :D

Data: 2009-05-11 07:51:14
Autor: newrom
Rząd chce ujarzmić quady. [OT]
On Mon, 11 May 2009 00:27:51 +0200, "Mustafa" <Mustafa@berdyczow.xx>
wrote:

Rząd nie chce ujarzmiać quadów :)
Rząd ma generalnie ten kraj w d..... i w tym przypadku tradycyjnie chodzi jedynie o kasę dla swojaków.

 I zeby bylo sie czym pochwalic w tabelce 'dokonania'.

Zauważ, że przez okres kiedy rzadzą podnieśli składki zdrowotne obniżone

Pieprzysz jak minister propagandy pis.

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2009-05-11 09:46:12
Autor: Tomek W
Rząd chce ujarzmić quady. [OT]
>budżet w ruinie,
o prawdziwej ruinie dowiemy sie po wyborach do ełroparlamantu

a wracajac do tematu, niech mi ktos wyjasni czemu ma służyć obowiazkowa rejestracja każdego quada?

1.Jeśli ktoś chce jezdzić po drogach publicznych to i tak quad musi byc zarejestrowany.
2. Po lasach i tak jezdzic nie wolno.
3. Jak wiade do lasu zarejestrowanym quadem (nowe przepsiy) to i tak mogę odczepić tablice rejestracyjną (i tak łamie przepis wjezdzajac do lasu, wiec równie dobrze mogę zlamac przepis jazdy bez tablicy) i dalej bedę anonimowy.

Więc co mają nam dać nowe przepisy?

pozdrawiam
Tomek W
Hard Enduro/motocross

Data: 2009-05-11 09:43:43
Autor: newrom
Rząd chce ujarzmić quady. [OT]
On Mon, 11 May 2009 09:46:12 +0200, "Tomek W" <wilkxt@wp.pl> wrote:

Więc co mają nam dać nowe przepisy?

Wplywy do budzetu oraz poczucie dzialania i przekonanie frajerow,
znaczy tych, wyborcow. Ze cos sie robi.

Ciesze sie ze moglem rozwiac Twoje watpliwosci.

pozdr
newrom

Data: 2009-05-11 10:04:48
Autor: Tomek W
Rząd chce ujarzmić quady. [OT]

Więc co mają nam dać nowe przepisy?

Wplywy do budzetu oraz poczucie dzialania i przekonanie frajerow,
znaczy tych, wyborcow. Ze cos sie robi.

Ciesze sie ze moglem rozwiac Twoje watpliwosci.

Niestety wątpliwości jest jescze wiecej niż wcześniej

pozdrawiam
Tomek W
Hard Enduro/motocross

Data: 2009-05-11 11:06:18
Autor: maverik
Rząd chce ujarzmić quady. [OT]

Użytkownik "Tomek W" <wilkxt@wp.pl> napisał w wiadomości news:gu8knr$vun$1news.onet.pl...

1.Jeśli ktoś chce jezdzić po drogach publicznych to i tak quad musi byc zarejestrowany.

musi, tylko ze teraz jezdza niezarejestrowanymi, a po takiej ustawie beda mialy tablice

2. Po lasach i tak jezdzic nie wolno.

jest bardzo duzo miejsc gdzie wolno, wyobraz sobie do tego sytuacje gdy jakis nadziany burak bez wyobrazni (z moich obserwacji to ta sama klasa co napiernicza na mazurach motorowkami, oczywiscie nie obrazam wlascicieli quadow i motorowek ;-)walnie Ci dziecko quadem i ucieknie, jesli jest szansa, nawet przez taki przepis na jego identyfikacje to powinno sie cos zmienic

[...]

myslac tymi kategoriami po co bylo wprowadzac ograniczenia predkosci, zakaz jazdy po alko, przeciez i tak kazdy bedzie zapierniczal najebany,

Więc co mają nam dać nowe przepisy?

latwiejsza mozliwosc zlapania idiotow,

Data: 2009-05-11 12:11:07
Autor: RadoslawF
Rząd chce ujarzmić quady. [OT ]
Dnia 2009-05-11 11:06, Użytkownik maverik napisał:

Więc co mają nam dać nowe przepisy?

latwiejsza mozliwosc zlapania idiotow,

Nowe przepisy są dla przygotowane przez lobbystów dla poprawienia
zysków pewnej grupy sprzedawców i producentów.
Jak na razie nie wszyscy dostrzegli ale części ze sprzedawanych
sprzętów nie można zarejestrować, jeśli przepis wejdzie to
ta część rynku zostanie przejęta przez przez sprzedawców
sprzętu który jest dopuszczony do rejestracji i ruchu po
drogach publicznych.

A idioci i tak będą robić to co dotychczas.

Pozdrawiam

Data: 2009-05-11 12:46:50
Autor: Tomek W
Rząd chce ujarzmić quady. [OT]

-- >
[...]

własnie tymi kategoriami myslą ci co łamia prawo na quadach, wiec te nowe przpisy na nic sie zdadza w tm wymiarze. Dalej nie mam odpowiedzi co maja dac te przepisy, pomijak kweste z kasa dla budzetu, lobby róznych firm itp.
W kwesti poprawy bezpieczeństwa i wyeleminowania idiotów te przepisy nic nie dadzą, a przecirz niby po to są wprowadzane.Jak zwykle spoleczenstwo jest robione w ch.ja.

pozdrawiam
Tomek W
Hard Enduro/motocross

Data: 2009-05-11 14:27:47
Autor: maverik
Rząd chce ujarzmić quady. [OT]

Użytkownik "Tomek W" <wilkxt@wp.pl> napisał w wiadomości news:gu8vaj$4fj$1news.onet.pl...

[...]

sam w tej odpowiedzi potwierdzasz to co napisalem, nie ma sensu wprowadzac przepisow bo i tak ich nie beda przestrzegac, ale nie pod tym katem buduje sie podstawy prawne

Rząd chce ujarzmić quady. [OT]