Rzad europejski a problemy Polski.

Data: 2011-08-20 15:37:20
Autor: obserwator
Rzad europejski a problemy Polski.
Wywiad z ekspertem d.s. ekonomii politycznej - Janem Filipem Staniłko z
Instytutu Sobieskiego.

Bardzo intersujaca rozmowa o sytuacji Polski i pozadanych kierunkach dalszego
rozwoju w ramach UE.

http://vod.gazetapolska.pl/375-rozmowa-niezalezna-jan-filip-stanilko

Data: 2011-08-20 18:00:17
Autor: pluton
Rzad europejski a problemy Polski.
Wywiad z ekspertem d.s. ekonomii politycznej - Janem Filipem Staniłko z
Instytutu Sobieskiego.

Niestety nie znam tego instytutu. Chociaz ladnie sie nazywa.
Ekonomia polityczna kojarzy mi sie z demokracja socjalistyczna:
niby demokracja, ale jakas taka socjalistyczna.

http://... .gazetapolska.pl ... -rozmowa-niezalezna

gazeta polska i rozmowa niezależna ? niezalezna od czego  ?
od zdrowego rozsadku ?

Nullification

Data: 2011-08-20 18:47:51
Autor: obserwator
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

Ekonomia polityczna kojarzy mi sie z demokracja socjalistyczna:
niby demokracja, ale jakas taka socjalistyczna.

http://www.sobieski.org.pl/ - Think-tank.

No bo tak wlasanie jest w tej chwili w Polsce. Wiaze sie to prawdopodobnie z
wejsciem Polski do UE, ktora taka polityke narzucila.

Przeczytaj koniecznie ten tekst p. Michalkiwicza, z ktorego wklajam niektore
cytaty. PiS niestety tez wszedl w te koleiny, bo musila w zwiazku z
przystapieniem do UE. Chciales UE? To i masz. Z jednej strony sa korzysci, ale
z drugiej niestety nie.

Platforma Obywatelska twierdzi, że jest partią konserwatywno-liberalną, ale to
oczywiście nieprawda i jestem pewien, że zdecydowana większość jej działaczy
albo w ogóle nie wie, na czym polega konserwatywny liberalizm, albo na wszelki
wypadek skwapliwie to zapomniała. Jak to mówił Towarzysz Szmaciak? &#8222;Zgoda, ja
mogę być leberał, tylko wy o tem mnie powiedzcie&#8221;! ...wystarczyłoby powrócić do ustawy autorstwa Mieczysława Wilczka o swobodzie
działalności gospodarczej, która wchodząc w życie 1 stycznia 1989 roku, a więc
jeszcze przed rozpoczęciem telewizyjnego serialu &#8222;Obrady Okrągłego Stołu&#8221;,
zmieniła ustrój państwa, uchylając prawne fundamenty socjalizmu realnego,
wprowadzone przez Hilarego Minca. Co się stało później, pod rządami zarówno Unii Demokratycznej, KL-D, koalicji
SLD-PSL i koalicji AWS-UW, z której wypączkowało zarówno Prawo i
Sprawiedliwość, jak i Platforma Obywatelska? (po roku 1999)... W 202 OBSZARACH działalności gospodarczej! Pod osłoną
wolnorynkowej propagandy przywrócono tyle socjalizmu realnego, ile tylko było
możliwe! O skuteczności tej propagandy świadczy fakt, że wielu przeciwników
aktualnego stanu rzeczy, zwłaszcza z tak zwanego obozu patriotycznego, jest do
dnia dzisiejszego święcie przekonanych, iż te wszystkie patologie są
następstwem &#8222;liberalizmu&#8221;.

Obecnie głównym wykonawcą tej propagandy (socjalizmu realnego) jest właśnie
Platforma Obywatelska, która, będąc narzędziem bezpieki - z żadnym
liberalizmem NIGDY nie miała nic wspólnego - wspomagana przez tzw. media
głównego nurtu, naszpikowane agentami, niczym sztufada słoniną. http://michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=2166

> http://... .gazetapolska.pl ... -rozmowa-niezalezna

gazeta polska i rozmowa niezależna ? niezalezna od czego  ?
od zdrowego rozsadku ?

to radykalna gazeta polska. warto ja czytac.

Data: 2011-08-20 20:58:05
Autor: pluton
Rzad europejski a problemy Polski.

to radykalna gazeta polska. warto ja czytac.

Kiedys kupilem jakies takie cus, co sie nazywalo 'mysl polska'.

Przeczytalem, bo akurat starczylo czasu w pociagu.

Wnioski byly takie:
1) mysli nie bylo w tym ani troche
2) nazwiska autorow artykulow byly wprawdzie polskie,
ale jak przeczytalem stopke (wlasciciel, wydawca, itp. itd)
to wszystkie nazwiska byly niemieckie (imiona tez).

Odtad nie czytam takich gazet.

A tak z ciekawosci: na czym polega radykalizm tej gazety ?
Twardo twierdzi, ze najpierw eksplodowala bomba,
a dopiero potem byly 2 wstrzasy ?

Nullification

Data: 2011-08-20 19:10:01
Autor: obserwator
Rzad europejski a problemy Polski.
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
Kiedys kupilem jakies takie cus, co sie nazywalo 'mysl polska'.

*Mysl polska* :)   Redaktor naczelny: Jan Engelgard. Gazeta przejeta przez wielbicieli Putina.

Jest dostepna w sieci, to po co wydawac forse.

Przeczytalem, bo akurat starczylo czasu w pociagu.

Wnioski byly takie:
1) mysli nie bylo w tym ani troche
2) nazwiska autorow artykulow byly wprawdzie polskie,

nazwiska nie maja nic do rzeczy, podobnie jak genetyka:)
Poglady sie licza.

ale jak przeczytalem stopke (wlasciciel, wydawca, itp. itd)
to wszystkie nazwiska byly niemieckie (imiona tez).

Tak? no popatrz az musze to sprawdzic.

Odtad nie czytam takich gazet.

warto wiedziec co knuje wrog:)

A tak z ciekawosci: na czym polega radykalizm tej gazety ?

zacznij czytac to zobaczysz. Ja uwazam, ze zblizaja sie najbardziej do gazet
w starym stylu, tzn. staraja sie pisac rzetelnie i w duchu rzeczywiscie
polskich interesow.

Data: 2011-08-20 21:27:55
Autor: pluton
> [...]

wielbicieli Putina.

Jest dostepna w sieci, to po co wydawac forse.

To bylo w czasach, kiedy wariat z szambonurem zakladali telegraf....

nazwiska nie maja nic do rzeczy, podobnie jak genetyka:)
Poglady sie licza.

A Helmut Wurst, wlasciciel gazety i Polnische Szwajne Raus GMBG ,
wydawca gazety wyplacaja polskim dziennikarzom ekstra premie
za kazdy artykul, w ktorym demaskuje sie zdradzieckie knowania
germanskich oprawcow.

> Odtad nie czytam takich gazet.

warto wiedziec co knuje wrog:)

Takich wrogow to Polska ma tysiace. Poradzimy sobie z nimi bez czytania.

Nullification

Rzad europejski a problemy Polski.