Rzad ma nowego udzialowca w rzadzeniu...

Data: 2009-05-16 17:53:51
Autor: HaMMeR
Rzad ma nowego udzialowca w rzadzeniu...
...,UIT z Antyli Holenderskich.
Szczescie wielkie nas spotkalo, bo Stocznia Szczecinska Nowa,
a wlasciwie lwia jej czesc, doczekala sie juz swojego'nowego' wlasciciela,
wlasnie Unitet International Trust.., tak tak, to ten sam co
posiadl juz Stocznie Gdynska wczoraj bodajze.
No, ogromna cene zaplacil Tusek za 'spokoj' w stoczniach 4 czerwca,
bowiem jak cos sie UIT nie spodoba, albo cos sie im zamarzy,
to wystarczy jej lekko 'potrzasnac' ta wlasnie ogromna czescia
przemyslu, zatrudniajaca w sumie kilka(nascie) tysiecy ludzi,
aby nasz niezawisly rzad stanal pod sciana jak trusia z 'rukami pa szwam'!
A ze tak bedzie, to nazwiska udzialowcow UIT taki rozwoj wydarzen gwarantuja...

Data: 2009-05-16 19:51:45
Autor: bolek
Rzad ma nowego udzialowca w rzadzeniu...

Uzytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisal w wiadomosci news:4a0ee193$0$12691$f69f905mamut2.aster.pl...

I jeszce w mediach odtrabili sukces.
Ktos tam cos ma nie po kolei.

bolek

Data: 2009-05-16 19:56:51
Autor: naprany jak kruk!
Rzad ma nowego udzialowca w rzadzeniu...

nikt juz nie slucha stoczniowcow
a teraz beda chodzili jak ta lala
albo pojda won do kopania rowow
smutne hehehe

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-05-16 20:03:06
Autor: HaMMeR
naprany jak kruk! wrote:
[...]

-- -- -- -- -- --

A ty tuz za nimi, no chyba ze masz 'wlasciwe' nazwisko...
I nie smiej sie tak ladnie, bo ci zab wypadnie!

Data: 2009-05-16 20:06:31
Autor: naprany jak kruk!
Rzad ma nowego udzialowca w rzadzeniu...
Sat, 16 May 2009 20:03:06 +0200, w <4a0effde$0$12638$f69f905@mamut2.aster.pl>,
HaMMeR <tranzac@aster.pl> napisał(-a):

> nikt juz nie slucha stoczniowcow
> a teraz beda chodzili jak ta lala
> albo pojda won do kopania rowow
> smutne hehehe

-- -- -- -- -- --

A ty tuz za nimi, no chyba ze masz 'wlasciwe' nazwisko...

nie, ale mam wlasciwe wyksztalcenie hehe

I nie smiej sie tak ladnie, bo ci zab wypadnie!

nie martw sie zenek

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-05-17 06:08:25
Autor: cirrus
[...]
gwarantuja... H

A przypadkiem to nie zydzi kretynie?

--
stevep

Data: 2009-05-17 15:21:53
Autor: HaMMeR
cirrus wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

Bez komentarza debilu!
:)))))

Data: 2009-05-17 17:58:39
Autor: cytryna
cirrus wrote:
> Uzytkownik "HaMMeR"<tranzac@aster.pl>  napisal w wiadomosci
>
> A przypadkiem to nie zydzi kretynie?

-- -- -- -- -- -- -- --

Bez komentarza debilu!
:)))))

W Internecie ujawniono włascicieli oto doborowa ekipa:

Roni Al-Dor - prezes zarządu &#8211; służył w izraelskich siłach powietrznych, ukończył też prestiżową uczelnię informatyczną podlegającą sztabowi sił powietrznych Izraela, aktualnie także prezes TTI Telecom
Martin Greenberg &#8211; wiceprezes zarządu &#8211; pracował w wojskowym centrum komputerowym &#8222;Mamram&#8221;, firmie o kluczowym znaczeniu dla informatycznych jednostek wojskowych i służb specjalnych Izraela. Rami Doron &#8211; był ekspertem od spraw elektroniki w armii Izraela, służył w izraelskich siłach powietrznych gdzie odpowiedzialny był za sprawy informatyczne, jest także absolwentem Wyższej Hadassah, studiował również zarządzanie na Uniwersytecie Bar-Ilan. Sagi Schliesser &#8211; osoba na kierowniczym stanowisku w  Computer Training School w izraelskich siłach zbrojnych Z kolei w firmie Emblaze Group najwyższe funkcje pełnią osoby które mają aktualnie powiązania z administracją i służbami wojskowymi Izraela. Naftali Shani  - aktualnie prezes firmy wcześniej pracował w kancelarii premiera Izraela. Zvi Shur &#8211; generał brygady, szef departamentu finansowego w Ministerstwie Obrony Izraela, jest aktywnym członkiem kierownictwa Unii Światowej Maccabi
Ilan Flato &#8211; w latach dziewięćdziesiątych pełnił funkcję doradcy ekonomicznego premiera Izraela

United International Trust  zarejestrowana jest w raju podatkowym, Antylach Holenderskich, powinna mieć więc ograniczoną reputację. Jednak okazało się, że nieznani inwestorzy byli bardziej godni zaufania dla polskiego rządu  niż konkurenci UIT i jednocześnie uznani na świecie potentaci w produkcji statków tacy choćby jak: norweski holding AKER, czy koreański Hyundai Heavy. Za cenę jednego statku, izraelska firma zarejestrowana w raju podatkowym za grosze kupiła strategiczne miejsce do robienia biznesu w Europie a Polski rząd się cieszy. Dużo większe pieniądze można by uzyskać podpisując umowy na długoletnie dzierżawy tych strategicznych miejsc.  Majątek Stoczni Gdynia sprzedano za 288 mln zł. a Stocznia Szczecińska Nowa poszła za 162 mln zł. Razem Skarb Państwa dostał  łącznie 449 mln zł. O tym jak wspaniały zrobiono biznes możemy wydedukować sami. Powierzchnia podstawowego terenu produkcyjnego Stoczni Szczecińskiej wynosi ok. 700.000 m2. Łączna powierzchnia użytkowa w budynkach wynosi ok. 278.000 m2. Do tego dochodzi infrastruktura, park maszynowy, tradycja, ludzie, marka itp. Wygląda więc na to, że za 1 m2 wraz zabudowaniami (nie licząc reszty infrastruktury) zapłacono 230 zł. Goła działka budowlana w Szczecinie Gumieńcach, to przeciętnie od 400 zł do 500 zł za 1 m2. Podobnie ze stocznią Gdynia.  Można by uznać, że sprzedający stocznie uzyskałby za nie dużo więcej gdyby wystawił je do sprzedaży na allegro. Stocznie nie upadły z przyczyn ekonomicznych. Stało się to w wyniku szerszego planu kompleksowego przejmowania majątku produkcyjnego Polski. Sam mechanizm doprowadzania do upadku polskich firm jest bardzo prosty i został zaaranżowany już bardzo dawno bo za rządów towarzyszów Kwaśniewskiego i Balcerowicza. --

Data: 2009-05-17 19:19:49
Autor: HaMMeR
cytryna wrote:
cirrus wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Wlasnie te nazwiska byly inspiracja mojego postu i to one stanowia
istote merytoryczna jego watku.
Dlatego wlasnie tryumfalna 'odkrywczosc' cirrusa pozostawilem
bez komentarza...:)

Data: 2009-05-18 13:23:49
Autor: naprany jak kruk!
Rzad ma nowego udzialowca w rzadzeniu...
Sun, 17 May 2009 17:58:39 +0200, w <653d.00000d4c.4a10342f@newsgate.onet.pl>,
"cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał(-a):

[...]

baranku, stocznie kupilo bluewater, uit to tylko posrednik

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-05-18 13:30:01
Autor: matador
naprany jak kruk! pisze:

baranku, stocznie kupilo bluewater, uit to tylko posrednik

Się zobaczy, będziemy wiedzieć.
"Oscylator" też był...
FOZZ też był...
Nic z tego Polsce nie przybyło.

matador.

Data: 2009-05-18 14:53:51
Autor: naprany jak kruk!
Rzad ma nowego udzialowca w rzadzeniu...
Mon, 18 May 2009 13:30:01 +0200, w <gurgvm$544$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
matador <matador@neostrada.pl> napisał(-a):

Się zobaczy, będziemy wiedzieć.
"Oscylator" też był...
FOZZ też był...
Nic z tego Polsce nie przybyło.

z fozzu i przekretow fundacji solidarnosc pisowi chociaz przybylo hehe