[INFO - PRESS] Rząd nie szykuje opłat ekologicznych od aut

Data: 2009-06-18 12:36:21
Autor: Maverick
[INFO - PRESS] Rząd nie szykuje opłat ekologicznych od aut
A wiec wyszlo szydlo z worka - i znow okazalo sie ile warte jest dziennikarstwo motoryzacyjne.

PS> I o dziwo ciagle oplaca sie (patrzac tylko finansowo) zakladac gaz - a juz od 7-8 lat pismaki strasza, ze juz za chwilke sie nie bedzie oplacalo...

Rząd nie szykuje opłat ekologicznych od aut

W tym roku rząd nie planuje prac nad podatkiem ekologicznym, który miał zastąpić akcyzę od samochodów - zapowiedział posłom wiceminister finansów Jacek Kapica.

Informacji o rządowych planach wprowadzenia opłaty ekologicznej od aut zamiast akcyzy zażądała sejmowa komisja ochrony środowiska, zaniepokojona spekulacjami o gigantycznej rzekomo wysokości takich opłat. Na razie nic się nie zmieni.

- Rząd nie ma projektu takiego nowego podatku i nie ma go w planach - powiedział na posiedzeniu sejmowej komisji wiceminister finansów Jacek Kapica. Wyjaśnił, że formalnie rząd nie rozpoczął prac nad taką zmianą podatkową, bo jej założenia cały czas są analizowane.
(...)

http://www.bankier.pl/wiadomosc/Rzad-nie-szykuje-oplat-ekologicznych-od-aut-1972187.html

Data: 2009-06-18 13:40:13
Autor: Clawfinger
Maverick pisze:
> [...]

Rząd nie szykuje opłat ekologicznych od aut

To bardzo zła wiadomość. Rząd się bawi w podchody a szemrani handlarze   dalej będą zalewać rynek złomem ....
Czas z tym skończyć jak najszybciej.

Pozdro
WOJtek

Astra III Kombi 1.6 Twinport
    Wersja Cosmo +dodatki
        Kolor Moonland
     Jeszcze bez naklejki
============================

Data: 2009-06-18 13:44:25
Autor: Krzysiek Niemkiewicz
Kolega/żanka Clawfinger napisał/a:
To bardzo zła wiadomość. Rząd się bawi w podchody a szemrani
handlarze  dalej będą zalewać rynek złomem ....
Czas z tym skończyć jak najszybciej.

Zapomniałeś dać emotikonki. No bo chyba ty nie...? Nie, na pewno żartowałeś...

Green Golf III Variant '96 1.9 GT TDI
-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

Data: 2009-06-18 14:29:58
Autor: Clawfinger
Krzysiek Niemkiewicz pisze:
[...]

Uuuupsssss :-) :-) :-) :-)

:-)
WOJtek

Astra III Kombi 1.6 Twinport
    Wersja Cosmo +dodatki
        Kolor Moonland
     Jeszcze bez naklejki
============================

Data: 2009-06-18 17:06:44
Autor: pluton
> [...]

PS> I o dziwo ciagle oplaca sie (patrzac tylko finansowo) zakladac gaz - a juz od 7-8 lat pismaki strasza, ze juz za chwilke sie nie bedzie oplacalo...

Na wszelkie dzialania rzadu (prawdziwe czy wymyslone) trzeba
reagowac natychmiast i z najwyzsza stanowczoscia.
Inaczej obudzimy sie z reka w nocniku.

pozdrawiam
pluton

Data: 2009-06-18 22:29:35
Autor: zinek
[INFO - PRESS] Rząd nie szykuje opłat ekologicznych od aut

Użytkownik "pluton" <zielonadupa@poczta.onet.pl> napisał w wiadomoœci news:h1dl99$rbr$1news.onet.pl...

> [...]

Na wszelkie dzialania rzadu (prawdziwe czy wymyslone) trzeba
reagowac natychmiast i z najwyzsza stanowczoscia.

tez jestem tego zdania - tym bardziej na pomysly polskich "liberalow" - specow od wkladania ludzom lapy w portfele.
niech se w swoje wloza - niekoniecznie portfele. ;)

[INFO - PRESS] Rząd nie szykuje opłat ekologicznych od aut