[INFO - PRESS] Rząd nie szykuje opłat ekologicznych od aut

Data: 2009-06-18 17:06:44
Autor: pluton
[INFO - PRESS] Rząd nie szykuje opłat ekologicznych od aut

A wiec wyszlo szydlo z worka - i znow okazalo sie ile warte jest
dziennikarstwo motoryzacyjne.

PS> I o dziwo ciagle oplaca sie (patrzac tylko finansowo) zakladac gaz - a juz od 7-8 lat pismaki strasza, ze juz za chwilke sie nie bedzie oplacalo...

Na wszelkie dzialania rzadu (prawdziwe czy wymyslone) trzeba
reagowac natychmiast i z najwyzsza stanowczoscia.
Inaczej obudzimy sie z reka w nocniku.

pozdrawiam
pluton

Data: 2009-06-18 22:29:35
Autor: zinek
[INFO - PRESS] Rząd nie szykuje opłat ekologicznych od aut

Użytkownik "pluton" <zielonadupa@poczta.onet.pl> napisał w wiadomoœci news:h1dl99$rbr$1news.onet.pl...

> [...]

Na wszelkie dzialania rzadu (prawdziwe czy wymyslone) trzeba
reagowac natychmiast i z najwyzsza stanowczoscia.

tez jestem tego zdania - tym bardziej na pomysly polskich "liberalow" - specow od wkladania ludzom lapy w portfele.
niech se w swoje wloza - niekoniecznie portfele. ;)

[INFO - PRESS] Rząd nie szykuje opłat ekologicznych od aut