Rząd niemiecki będzie się tłumaczył - na kolana Merkel

Data: 2009-06-18 00:59:28
Autor: boukun
Rząd niemiecki będzie się tłumaczył - na kolana Merkel

I would further inform you that in view of your nationality, the Government of
Poland have been invited to state whether they wish to submit written comments on the case (see Article 36 § 1 of the Convention and Rule 44). You will be informed of that Government's response in due course.

He, he he, tak se przetłumaczyłem automatycznie w altavista te pismo i wyszło mi:
"Ich würde Sie weiter informieren, dass angesichts Ihrer Nationalität, die Regierung von Polen eingeladen worden sind, zu erklären, ob sie schriftliche Anmerkungen zum Fall einreichen möchten (sehen Sie Artikel 6 § 1 der Vereinbarung und der Richtlinie 44). Sie sind von dem Government' informiert; s-Antwort zur rechten Zeit".

Ze względu na moją narodowość, rząd polski został zapytany, czy nie zechce zająć osobnego stanowiska w mojej sprawie.
Nie sądzę, żeby Volksdeutsch Tusk zechciał się mieszać w tę sprawę. Na nich przyjdzie jeszcze kolej.

boukun

Rząd niemiecki będzie się tłumaczył - na kolana Merkel