Rząd oszukał każdego Polaka na 5000 zł

Data: 2016-11-21 09:24:22
Autor: Danusia
Rząd oszukał każdego Polaka na 5000 zł

Użytkownik "Animka" <animka@tonieja.wp.pl> napisał w wiadomości news:o0o7uh$pai$1node2.news.atman.pl...
http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/kwota-wolna-od-podatku-nizsza-o-5-tysiecy-zlotych-od-obiecywanej-w-kampanii/7g915ks

Kwota wolna od podatku w wysokości 8000zł (wzrost o 5000zł)  to około 30mld zł mniej wpływających do budżetu.
Suma 500+, wcześniejsze emerytury i leki dla seniorów to razem mniej niż 30mld zł rocznie.
Ciekawie dlaczego TK nie ogłosił tego w czasach gdy rządził Tusk i nie wprowadzał żadnych reform.

Data: 2016-11-23 10:44:43
Autor: Michal

Użytkownik "Danusia" <dan5@wp.pl> napisał w wiadomości news:o0uavt$kk1$1node2.news.atman.pl...

[...]

No to może sprawdź sobie, kiedy TK wypowiedział się w sprawie kwoty wolnej.
Dla tej dyskusji nie ma to większego znaczenia, ale tak tworzą się mity, a po co?
Michał

Data: 2016-11-23 03:45:50
Autor: Kris

Data: 2016-11-24 09:32:44
Autor: Danusia

Użytkownik "Michal" <fsade@hcp.com.pl> napisał w wiadomości news:1479895803.994153d1.icnet...

[...]

To nie są mity tylko fakty, mówimy o czasie kiedy Tusk był premierem a nie Kopacz.
Gdyby Tusk co roku podnosił kwotę wolną od podatku to nie byłoby problemu teraz.
Jakoś TK nie wypowiadał sie wtedy, choć były na to pieniądze, a zdanych dużych reform nie było.

Data: 2016-11-24 11:03:24
Autor: Olin
Dnia Thu, 24 Nov 2016 09:32:44 +0100, Danusia napisał(a):

Gdyby Tusk co roku podnosił kwotę wolną od podatku to nie byłoby problemu teraz.

Problemu również nie byłoby, gdyby Kaczyński podnosił kwotę wolną od
podatku w 2006 i 2007.

Jakoś TK nie wypowiadał sie wtedy, choć były na to pieniądze, a zdanych dużych reform nie było.

Żeby TK się wypowiedział, trzeba wnieść do niego skargę.
Nawiasem mówiąc, skąd pieniądze w kraju w ruinie?

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

ubóstwie."
autor nieznany

https://get.google.com/albumarchive/115622087514474757554

Data: 2016-11-23 14:23:51
Autor: Olin
Dnia Mon, 21 Nov 2016 09:24:22 +0100, Danusia napisał(a):

Ciekawie dlaczego TK nie ogłosił tego w czasach gdy rządził Tusk i nie wprowadzał żadnych reform.

W sprawie wyroku TK już Cię Michał wyprostował.
Jeśli o mnie chodzi, nieśmiało zauważę, że wszak to Tusk wprowadził reformę
emerytalną, żeby Polacy musieli pracować do śmierci, również na
Nowogrodzkiej.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

"Kobieta winna zasłaniać oblicze, bowiem nie zostało ono stworzone na obraz
Boga."
Ambroży, mędrzec Kościoła

https://get.google.com/albumarchive/115622087514474757554

Data: 2016-11-23 05:32:57
Autor: Kris
W dniu środa, 23 listopada 2016 14:22:44 UTC+1 użytkownik Olin napisał:
Dnia Mon, 21 Nov 2016 09:24:22 +0100, Danusia napisał(a):

> Ciekawie dlaczego TK nie ogłosił tego w czasach gdy rządził Tusk i nie wprowadzał żadnych reform.

W sprawie wyroku TK już Cię Michał wyprostował.
Czytałem to "prostowanie" i nie rozumie.
Wyjaśnij proszę : "dlaczego TK nie ogłosił tego w czasach gdy rządził Tusk i nie wprowadzał żadnych reform"

Data: 2016-11-23 15:38:28
Autor: Olin
Dnia Wed, 23 Nov 2016 05:32:57 -0800 (PST), Kris napisał(a):

Wyjaśnij proszę : "dlaczego TK nie ogłosił tego w czasach gdy rządził Tusk i nie wprowadzał żadnych reform"

Wyrok zapadł 28 października 2015 r. Trzy dni po wyborach.
Wtedy misiewicze dopiero szykowali się do tego, żeby nas wszystkich
uszczęśliwić.
Nawisem mówiąc, to ciekawe, że ormowcy dobrej zmiany nagle interesują się
opinią jakichś kolesi.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
Mark Twain

https://get.google.com/albumarchive/115622087514474757554

Data: 2016-11-23 09:29:32
Autor: Kris
W dniu środa, 23 listopada 2016 15:38:19 UTC+1 użytkownik Olin napisał:
> [...]

Wyrok zapadł 28 października 2015 r. Trzy dni po wyborach.
Wtedy misiewicze dopiero szykowali się do tego, żeby nas wszystkich

Czyli pytanie:"dlaczego TK nie ogłosił tego w czasach gdy rządził Tusk i nie wprowadzał żadnych reform" dalej zostaje bez odpowiedzi.
Bo coś o mitach było;)
Nawisem mówiąc, to ciekawe, że ormowcy dobrej zmiany nagle interesują się
opinią jakichś kolesi.

Kto to "ormowcy dobrej zmiany"?

Data: 2016-11-24 10:57:32
Autor: Olin
Dnia Wed, 23 Nov 2016 09:29:32 -0800 (PST), Kris napisał(a):

Czyli pytanie:"dlaczego TK nie ogłosił tego w czasach gdy rządził Tusk i nie wprowadzał żadnych reform" dalej zostaje bez odpowiedzi.

A jaki jest przekaz dnia z Nowogrodzkiej w tej sprawie?
Przecie PiS mógł wnieść skargę konstytucyjną, kiedy tylko chciał. To
zapewne mniejsza fatyga niż kolejne miesięcznice.

Kto to "ormowcy dobrej zmiany"?

Możesz zgadywać trzy razy.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

"Jednym z symptomów nadchodzącego załamania nerwowego jest przekonanie,
 że nasza praca jest szalenie ważna"
Bertrand Russell

https://get.google.com/albumarchive/115622087514474757554

Data: 2016-11-25 08:37:24
Autor: Danusia

Użytkownik "Olin" <kuku@adres.w.stopce> napisał w wiadomości news:1ebv17uk3aznt.hsaly4hlfjfz$.dlg40tude.net...
[...]

Znów piszesz głupoty i wciskasz to innym.
Skarga konstytucyjna przysługuje tylko na wyrok sądu, albo decyzję organu administracji publicznej. Jest to warunek sine qua non.

Data: 2016-11-25 10:16:59
Autor: Olin
Dnia Fri, 25 Nov 2016 08:37:24 +0100, Danusia napisał(a):

[...]

Na jakiej zatem podstawie NSZZ ,,Solidarność" wniósł skargę do TK w sprawie
podwyższenie wieku emerytalnego?

<<"Solidarność" protestowała przeciwko wprowadzeniu ustawy o podwyższeniu
wieku emerytalnego wielokrotnie. W 2012 roku Związek złożył skargę do
Trybunału Konstytucyjnego o zbadanie niezgodności ustawy z konstytucją oraz
prawem międzynarodowym, ratyfikowanym przez nasz kraj. W maju tego roku TK
zadecydował, że podwyższenie wieku emerytalnego zgodne z konstytucją.>>

Całość:
http://www.solidarnosc.org.pl/aktualnosci/wiadomosci/kraj/item/9253-s-sklada-skarge-na-rzad-rp-do-mop

Data: 2016-11-25 10:25:32
Autor: Olin
Dnia Fri, 25 Nov 2016 10:16:59 +0100, Olin napisał(a):

[...]

Jak chwilę pogrzebać, to okazuje się, że pisiewicze też potrafią, tyle że
ich akurat poruszył los lasów:
http://www.radiomaryja.pl/informacje/pis-sklada-skarge-do-tk-ws-noweli-ustawy-o-lasach/

Data: 2016-11-26 09:03:45
Autor: Danusia
Rząd oszukał każdego Polaka na 5000 zł
Olin znów piszesz głupoty i wciskasz to innym.
Skarga konstytucyjna przysługuje tylko na wyrok sądu, albo decyzję organu administracji publicznej. Jest to warunek sine qua non.

KONSTYTUCJA RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ
Art. 188. Trybunał Konstytucyjny orzeka w sprawach: 1) zgodności ustaw i umów międzynarodowych z Konstytucją

 2) zgodności ustaw z ratyfikowanymi umowami międzynarodowymi, których ratyfikacja wymagała uprzedniej zgody wyrażonej w ustawie, 3) zgodności przepisów prawa, wydawanych przez centralne organy państwowe, z Konstytucją, ratyfikowanymi umowami międzynarodowymi i ustawami, 4) zgodności z Konstytucją celów lub działalności partii politycznych, 5) skargi konstytucyjnej, o której mowa w art. 79 ust. 1. Art. 79. 1. Każdy, czyje konstytucyjne wolności lub prawa zostały naruszone, ma prawo, na zasadach określonych w ustawie, wnieść skargę do Trybunału Konstytucyjnego w sprawie zgodności z Konstytucją ustawy lub innego aktu normatywnego, na podstawie którego sąd lub organ administracji publicznej orzekł ostatecznie o jego wolnościach lub prawach albo o jego obowiązkach określonych w Konstytucji. Jak widać  z w/w są tu tacy niedouczeni co chcą uczyć innych.:-)

Data: 2016-11-28 13:15:41
Autor: Olin
Rząd oszukał każdego Polaka na 5000 zł
Dnia Sat, 26 Nov 2016 09:03:45 +0100, Danusia napisał(a):

  Jest to warunek sine qua non.

Zauważyłem, że łacina nie jest Ci obca, co udowadniasz w kolejnym poście,
przeto ja też popiszę się jej znajomością:
medice, cura te ipsum.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

prawo Sattingera:
Każde urządzenie elektryczne będzie działać lepiej, jeżeli włożysz wtyczkę
do gniazdka.