Rząd oszustów kpi z emerytów

Data: 2013-07-17 01:03:34
Autor: Marek Woydak
Rząd oszustów kpi z emerytów

Rok 2014: emerytury wzrosną o... 8 złotych

W 2014 roku minimalna emerytura w Polsce wzrośnie o... 8 złotych, a osoba
otrzymująca 1911 złotych emerytury, będzie mogła liczyć na ok. 20 złotych
podwyżki. Tak niska waloryzacja pobieranych przez ok. 9 mln osób świadczeń
pozwoli zaoszczędzić rządowi 1,5 mld złotych. O sprawie pisze
"Rzeczpospolita". - Rada Ministrów ustaliła wysokość zwiększenia wskaźnika waloryzacji
emerytur i rent w 2014 r. na minimalnym ustawowym poziomie wynoszącym 20
proc. realnego wzrostu przeciętnego wynagrodzenia w 2013 r. - to treść
oficjalnego komunikatu po wczorajszym posiedzeniu rządu. Oznacza to, że od
marca 2014 roku emerytury i renty milionów Polaków wzrosną zaledwie o 2,14
proc. Wskaźnik waloryzacji mógłby być wyższy i wynieść nawet 2,5 proc.! Ale
rząd go nie zwiększył, tłumacząc się trudną sytuacją finansów publicznych.
Ponownie więc szuka oszczędności w kieszeniach seniorów!

Ta decyzja to dramat dla emerytów. - Na same lekarstwa muszę wydać nawet
400 zł! A ja już taka jestem, że najpierw płacę rachunki, a dopiero później
myślę o sobie i bywa, że nie jem przez trzy dni, bo po prostu nie mam za co
kupić chleba - żali się Luba Szjnoga (91 l.) z Białegostoku, która
otrzymuje 1100 zł emerytury.

W tabeli obok przedstawiamy wysokość przyszłorocznej waloryzacji wg
wskaźnika minimalnego, czyli tego, który przyjął rząd, oraz maksymalnego,
który uczciwie należy się seniorom!

Data: 2013-07-17 18:00:08
Autor: Proletariusz
Rząd oszustów kpi z emerytów
Użytkownik "Marek Woydak" <mark.woydak@gmx.de> napisał w wiadomości news:8ywd9a4xcyu3$.bnqf4ih1cyya.dlg40tude.net...

Znów chamie podszywasz się podemnie? Poraszywa łajzo!

MW
!

Rząd oszustów kpi z emerytów