Rzad platfonski chce...

Data: 2011-02-23 12:37:24
Autor: D. J. MC Donald Musk
Rzad platfonski chce...
wprowadzic 2 dniowe wybory a ja pytam: czemu nie 5 dniowe jak na bratniej bialorusi?

--
 Gdy obstrukcjoniści staną się zbyt irytujący, nazwijcie ich
 faszystami, nazistami albo antysemitami. Skojarzenie to, wystarczająco

Data: 2011-02-23 12:44:25
Autor: VSS
Rzad platfonski chce...
W wiadomości:ik2rh4$l3b$1@news.ett.com.ua,
D. J. MC Donald Musk <kaszalot@zyrandol.pll.lot> nastukał:
wprowadzic 2 dniowe wybory a ja pytam: czemu nie 5 dniowe jak na
bratniej bialorusi?

bo w polsce nie ma tylu ludzi

--
VSS

Data: 2011-02-23 12:47:18
Autor: boukun
Rzad platfonski chce...

Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomości news:ik2rh4$l3b$1news.ett.com.ua...
wprowadzic 2 dniowe wybory a ja pytam: czemu nie 5 dniowe jak na bratniej
bialorusi?

Od Białorusi to ty sie odpierdol, zajmij się swoimi syjonistami z PiSu...

boukun

Data: 2011-02-23 12:53:40
Autor: D. J. MC Donald Musk
Rzad platfonski chce...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ik2sil$imu$1mx1.internetia.pl...

[...]

o co ci chodzi?
Przeciez wlasnie zaproponowalem (za PO) wprowadzenie standardow bialoruskich do polskiej polityki!

Data: 2011-02-23 13:18:44
Autor: boukun
Rzad platfonski chce...

Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomości news:ik2sfl$ldi$1news.ett.com.ua...

[...]

A co ty chcesz od Białorusi? Ani PO ani PiS, ani żadni inni syjoniści nie są zainteresowani wprowadzić standardów cywilizowanego kraju, jakim jest Białoruś, dlatego tak jest im ona solą w oku i chcą ją następną po Polsce okraść i złupić... Tu już nie ma praktycznie co ukraść... Zdaje się, że to PiS najwięcej ujada w sejmie o Białorusi i bawią się zapałkami...

boukun

Data: 2011-02-23 13:27:17
Autor: D. J. MC Donald Musk
Rzad platfonski chce...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ik2udj$s6o$1mx1.internetia.pl...

[...]

Przeciez ja pisze o Polsce a nie o Bialorusi!

Data: 2011-02-23 13:30:40
Autor: boukun
Rzad platfonski chce...

Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomości news:ik2uem$md0$1news.ett.com.ua...

[...]

Jeśli nawet, to nie rozgraniczaj, bo POPiS to jedno i te same g... Dosyć tej hucpy, bo to ślepa uliczka i następne pokolenia niewloi dla nas...

boukun

Rzad platfonski chce...