Rzad postanowil zrobic dbac o nasze zdrowie

Data: 2011-01-06 23:49:15
Autor: Faraon
Rzad postanowil zrobic dbac o nasze zdrowie
Obowiazkowe kasy fiskalne u lekarzy podniosa cene
wizyty. Nie wiadomo o ile - pewnie jakies 30%.

Data: 2011-01-07 00:53:28
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Faraon" <faraon@egipt.pl> napisał w wiadomości news:4d2646ec$0$2437$65785112news.neostrada.pl...
Obowiazkowe kasy fiskalne u lekarzy podniosa cene
wizyty. Nie wiadomo o ile - pewnie jakies 30%.

A nie o 150%?
To źle, że lekarze będą mieli kasy fiskalne?

Data: 2011-01-07 08:12:55
Autor: sofu

--

To bardzo dobre jest!
Ale za kasy (+system kasowy) ktoś musi zapłacic, wiec to zrobią oczywiście pacjenci.

sofu

Data: 2011-01-07 10:06:59
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:ig6edo$709$1node1.news.atman.pl...

[...]

A te kasy fiskalne to są bardzo drogie urządzenia?
Żeby zwrócić koszt kasy, to lekarz musi przyjąć conajmniej 10 tysięcy pacjentów?
A jak taksówkarze instalowali kasy fiskalne, to kurs za kolometr kosztował 100 zł?
Już w tym negowamiu Tuska robicie się śmieszni.

Data: 2011-01-07 17:20:03
Autor: Kaczysta

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4d26d7b7$0$2494$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Część kosztów instalacji kasy fiskalnej zwraca Urząd Skarbowy. Taka kasa to jakieś 2000 zł calość. Pomysł z kasami znakomity, ale spóźniony ze 3 lata - jednak coś czuję, że lobby lekarskie i prawnicze skutecznie się wywinie.
AZ

Data: 2011-01-07 18:08:48
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4d273d34$0$2436$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Pani lekarz więcej wydaje miesięcznie na podpaski lub kosmetyki.
Lepiej późno niż później.

Data: 2011-01-07 19:44:58
Autor: pluton
> [...]

> wizyty. Nie wiadomo o ile - pewnie jakies 30%.

A nie o 150%?
To źle, że lekarze będą mieli kasy fiskalne?

Oczywiscie ze zle. Zamiast samemu rzadzic sie zarobionymi pieniedzmi
beda musieli oddac panstwu haracz na zmarnowanie.

Nullification

Data: 2011-01-07 15:55:01
Autor: Hans Kloss
On 6 Sty, 23:49, "Faraon" <far...@egipt.pl> wrote:
Obowiazkowe kasy fiskalne u lekarzy podniosa cene
wizyty. Nie wiadomo o ile - pewnie jakies 30%.

Nic to. Pomyśl jakie wpływowe jest lekarskie lobby i jak bardzo ryży
narazi im się owymi kasami. A jak wprowadzi kasy fiskalne prawnikom to
chyba osobiście pojadę do stolicy i jebnę go w ten ryży łeb. Ot, tak
dla czystej przyjemności, będąc przy okazji pewnym nie tylko
bezkarności ale jeszcze i tego że mnie bohaterem narodowym
obwołają ;).
J-23

Rzad postanowil zrobic dbac o nasze zdrowie