Rząd potwierdził docelową inflację do 3,5%

Data: 2010-10-04 15:14:26
Autor: Jan Werbiński
Rząd potwierdził docelową inflację do 3,5%
http://stooq.pl/n/?f=367853
"Cel to 2,5% plus minus 1 pkt proc"

Czyli celem jest inflacja od 1,5% do 3,5%.
Wiadomo, że należy brać poprawkę i to będzie właśnie ta górna granica.
Żeby wyjść na lokacie na zero i nic nie tracić po zapłaceniu podatku trzeba ulokować pieniądze conajmniej na lokacie 4,32%
Teraz pytanie. W jakie instrumenty będą uciekać Polacy przed inflacją?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-10-04 13:23:51
Autor: Myjk
Rząd potwierdził docelową inflację do 3,5%
2010-10-04 15:14:26 Jan Werbiński

W jakie instrumenty będą uciekać Polacy przed inflacją?

Kupią na kredyt mieszkanie w super
wypasionych apartamentach w Wilanowie. :P

--
Pozdor Myjk

Data: 2010-10-04 15:32:00
Autor: Allen Informatyk Niesamowity
Użytkownik Myjk napisał:
2010-10-04 15:14:26 Jan Werbiński

W jakie instrumenty będą uciekać Polacy przed inflacją?

Kupią na kredyt mieszkanie w super
wypasionych apartamentach w Wilanowie. :P

Ale musza zdazyc zanim vat skoczy w gore ;)

Data: 2010-10-04 15:27:36
Autor: marfi
Rząd potwierdził docelową inflację do 3,5%
Użytkownik "Jan Werbiński" <jan@traalala.bez.mai.la> napisał w wiadomości news:4ca9d364$0$21005$65785112news.neostrada.pl...
http://stooq.pl/n/?f=367853
Teraz pytanie. W jakie instrumenty będą uciekać Polacy przed inflacją?

  IMO waltornie powinny iść w górę...

--
marfi

Data: 2010-10-05 21:35:01
Autor: Czesuaw P.
Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:4ca9d6cf$0$22816$65785112news.neostrada.pl...

 IMO waltornie powinny iść w górę...

czymże jest twa waltornia?

--
Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.

Proszę o wsparcie
mBank 28 1140 2004 0000 3002 3182 2875

Dziękuję za donację.

Data: 2010-10-04 15:32:34
Autor: Allen Informatyk Niesamowity
Użytkownik marfi napisał:
Użytkownik "Jan Werbiński" <jan@traalala.bez.mai.la> napisał w wiadomości
http://stooq.pl/n/?f=367853
Teraz pytanie. W jakie instrumenty będą uciekać Polacy przed inflacją?

  IMO waltornie powinny iść w gĂłrę...

Napisz jeszcze raz co ma isc w gore? ;)

Data: 2010-10-05 00:54:05
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Rząd potwierdził docelową inflację do 3,5%

"Allen Informatyk Niesamowity" i8cl1l$s9h$3@news.onet.pl

Napisz jeszcze raz co ma isc w gore? ;)

Nic nie rozumiesz!! Waltornie mają iść w górę tylko dwukrotnie. ;)

Data: 2010-10-04 17:14:04
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:4ca9d6cf$1$22816$65785112news.neostrada.pl...

 IMO waltornie powinny iść w górę...

A w Lidlu mają być derki dla konia, też w starej cenie, warto wziąć przed podwyżką VAT.

--
Yogi(n)
http://www.cartoonstock.com/directory/l/lemming.asp

Data: 2010-10-04 17:14:48
Autor: Allen Informatyk Niesamowity
Użytkownik Yogi(n) napisał:
[...]

A nie wiecie jak z wazelina? Bedzie drozec?

Data: 2010-10-04 17:35:05
Autor: Delfino Delphis
Jan Werbiński wrote:

Teraz pytanie. W jakie instrumenty będą uciekać Polacy przed inflacją?

W akcje. I bardzo dobrze. Dadzą mi zarobić :D

Data: 2010-10-04 22:34:35
Autor: konieczko
W dniu 2010-10-04 15:14, Jan Werbiński pisze:
[...]

Potwierdzil inflacje ale przeciez towaru jest nadmiar to do  chuja jaka to inflacja ?

Data: 2010-10-04 23:02:39
Autor: stary

Użytkownik "konieczko" <troll@ops.pl> napisał w wiadomości news:i8ddoo$876$1news.onet.pl...
[...]

Na powaznie to inflacje nakręcaja ceny, prądu,gazu,róznych tam jeszcze opłat.No i kupno telepatrzydeł moze)
Zarobki słabe.Pieniedzy mniej( na dodatek oszczędzac trzeba),bo nawet na pogrzeb ma byc mniej.Więc jak ma sie inflacja urodzić?
pzdr stary

Data: 2010-10-05 12:01:39
Autor: Zbyszek
Rząd potwierdził docelową inflację do 3, 5%
Dnia 04-10-2010 o 23:02:39 stary <kabma@wp.pl> napisał(a):

Na powaznie to inflacje nakrĂŞcaja ceny, prÂądu,gazu,rĂłznych tam jeszcze
opÂłat.No i kupno telepatrzydeÂł moze)
Zarobki sÂłabe.Pieniedzy mniej( na dodatek oszczĂŞdzac trzeba),bo nawet na
pogrzeb ma byc mniej.WiĂŞc jak ma sie inflacja urodziĂŚ?

sugerujesz Ĺźe mamy szanse na stagflacje? Bo jak na razie odczuwam tylko  podwyzki prądu i gazu,
czynszów i wywozu śmieci, paliw i wody.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2010-10-05 00:53:46
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Rząd potwierdził docelową inflację do 3,5%

"Jan Werbiński" 4ca9d364$0$21005$65785112@news.neostrada.pl

Czyli celem jest inflacja od 1,5% do 3,5%.

W roku 2009 płaciłem za olej napędowy około 3.5 za litr, teraz ponad 4 złote za litr. :)

Może inflację ratują ceny urządzeń stale taniejących -- dziś dysk kosztuje
200 złotych, podczas gdy rok temu ten sam dysk kosztował aż 300 złotych. :)

Ceny chleba?... Mleka?... Chyba ktoś drwi ze mnie, pisząc o inflacji od 1.5% do 3.5%...

Wiadomo, że należy brać poprawkę i to będzie właśnie ta górna granica.

Ty się ciesz, gdy to będzie tylko suma dolnej i górnej. :)
Tu raczej szykuje się krach -- nie aż taki, jak ćwierć wieku temu, ale raczej spory!!! :)

Żeby wyjść na lokacie na zero i nic nie tracić po zapłaceniu podatku trzeba ulokować pieniądze conajmniej na lokacie 4,32%
Teraz pytanie. W jakie instrumenty będą uciekać Polacy przed inflacją?

Kiedyś, aby spłacić zaciągnięte kredyty znienacka drożejące, uciekli ;)
w handel alkoholem, papierosami i paliwem samochodowym. :) Później
część z nich założyła sklepy, hurtownie i inne biznesy (tłukąc swoich
pracowników niemiłosiernie) a część przerzuciła się na przykład na
modne dziś  (z powodu śmierci i straszliwych chorób) dopalacze. :)

BTW dopalaczy -- ciekawe, że aż trzeba było takich wypadków, aby ludziom
zaświtało, że dopalacze trzeba uznać za środki zabijające ludzi. :)

Jak się to mówi -- mądry Polak po szkodzie. :)

Data: 2010-10-05 07:06:53
Autor: dziegiec
Rząd potwierdził docelową inflację do 3,5%
On 4 Paź, 23:53, "Eneuel Leszek Ciszewski"
<pro...@czytac.fontem.lucida.console> wrote:

BTW dopalaczy -- ciekawe, że aż trzeba było takich wypadków, aby ludziom
zaświtało, że dopalacze trzeba uznać za środki zabijające ludzi. :)

Wydaje Ci się, że media epatują dopalaczami bo coś się nagle ostatnio
w temacie zmieniło?
Odważna hipoteza. Ja stawiam na to, że zabrakło tematów zastępczych.

Data: 2010-10-05 22:13:41
Autor: Czesuaw P.
Użytkownik "dziegiec" <dziegiec@googlemail.com> napisał w wiadomości news:19bd9dc3-7712-4442-ae85-207d917ac2ben3g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Jest zapewne jeszcze inaczej:

świat narkotykowy traci rynek na rzecz mniej lub bardziej legalnie i oficjalnie działajacych sklepów i hurtowni środków kolekcjonerskich.

Więc walczy z tym za pomocą rządu i polityków sprzedajnych jak dziwki (za bycie w mediach wszystko, a kto wie za jaką kasę jescze w kieszeń pakowaną).
Do tego nie inwestując w tą walkę własnych środków - bo zapłaca za to podatnicy/ja-ty/społeczeństwo pieniedzmi wydawanymi przez (znowu pojawia sie!)  rząd don-kichotów (albo i don-aldów jak kto woli).

Data: 2010-10-05 07:42:29
Autor: walter
Rząd potwierdził docelową inflację do 3,5%
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"
BTW dopalaczy -- ciekawe, że aż trzeba było takich wypadków, aby ludziom
zaświtało, że dopalacze trzeba uznać za środki zabijające ludzi. :)

Jak się to mówi -- mądry Polak po szkodzie. :)

btw dopalaczy to fajne alibi
jak młody powie w szpitalu że przyćpał to znaczy że posiadał narkotyki, a to interes prokuratora
a jak powie, że dopalaczem - to już nie
mamy wiec same zatrucia dopalaczami i nic narkotykami

Data: 2010-10-06 12:36:54
Autor: totus
walter wrote:

[...]

Każda prohibicja to głupota. Nie likwiduje skutków, nie likwiduje przyczyn, powoduje tylko olbrzymie koszty osobowe i ekonomiczne. Biurokratom się zdaje, ze jak napiszą coś na papierze, to tym zmienią rzeczywistość. Spodziewać się od człowieka, który handluje po to by zarabiać, by za darmo wychowywał moje dziecko z narażeniem własnego interesu ekonomicznego jest mało mądre i nie zdaje egzaminu. Ja po handlarzu alkoholem nie spodziewam się by wychowywał moje dziecko w abstynencji. Mam taką propozycje by do konstytucji RP wpisać, że powodzie w Polsce są zakazane. Każda powódź w Polsce będzie niezgodna z konstytucją. Będą możliwe wszelkie konsekwencje włącznie z pozbawieniem obywatelstwa. Trzeba czymś twardym walnąć się w głowę by po tej pustocie się echo rozeszło.

Data: 2010-10-06 13:04:14
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Rząd potwierdził docelową inflację do 3,5%

"walter" i8hhud$up2$1@news.onet.pl

[...]

Chyba o to chodziło, aby dopalaczami (wkładanymi do klasera) jakoś zalegalizować narkotyki.

Tusk kolejny raz ma u mnie plusy -- za to, że sam nie ,,wkłada do klasera'',
ale zabiera się za walkę z dopalaczami chyba poważnie. Szkoda, że dopiero na
interwencję ,,dzieci Hitlera'', ale lepiej późno niż wcale. :)

Najwyraźniej nie tylko gospodarcza granica będzie przemieszczała
się z Niemiec na wschód Europy, ale i kulturalna granica. :)

Może któregoś razu Erika, jako już szefowa całych ;) Niemiec, nakaże
wojowanie z cieciami, którym się miesza w głowach. Może dożyję czasu,
gdy adwokat nie będzie trząsł się ze strachu przed cieciem-mordercami
a cieć-morderca zasiądzie na ławie oskarżonych...

 -- Staniesz przed sądem za swoje bluźnierstwa.
 -- Mam nadzieję, że mnie szybko posadzą. ;)

Na razie polityka Jana Pawła II zbiera obfite żniwo zniszczenia moralności.
Właściciel 100 (stu) punktów sprzedaży dopalaczy nazywa mordowanie ludzi
,,prowadzeniem działalności gospodarczej''.

Wolno mi mieć mieszkanie, ale nie wolno mi w nim mieszkać!!!
Mieszkanie ma czekać lepszych czasów. Niemiec weźmie je, na kominie umieści
nasadę kominową (za 100 złotych) i będzie w nim mieszkał. Ja nie mogę
umieścić takiej nasady -- z przyczyn politycznych!!!

Aby było jaśniej -- raz jeszcze przypomnę, że problemem nie są pieniądze,
ale zezwolenie na instalację nasad na MOICH kominach - wiodących od mojego
mieszkania do ,,nieba'' bez zahaczania o mieszkania innych osób. Mieszkanie
jest moje (mam na to ,,akt notarialny'') i moje całe kominy należą do tegoż
właśnie mieszkania, nie są jakoś uwspólnione. Wspólny jest dostęp do wylotów
kominów.

Nasady nie są niebezpieczne, nie są ,,nowatorskie'' (nie ja je produkuję, nie
ja je wymyślam itd.) ale są skuteczne. Kominiarz by zarobił na montażu, producent
by za robił na produkcji, sprzedawca by za robił na sprzedaży, ja miałbym świeże
powietrze i mniejsze trudności ze swoimi kolanami i ze swoimi płucami...

Tymczasem poprawienie (doprowadzenie kominów do prawidłowej pracy) jest ZABRONION W POLSCE!!!!

Swoją drogą -- taniej wypłacić odszkodowania mordercom (sprzedawcom dopalaczy) niż
grzebać i leczyć ofiary narkotyków. Jednak Olewnik pokazuje -- zapłacenie okupu
niewiele daje, gdyż morderca pozostaje mordercą. Po otrzymaniu odszkodowań
sprzedawcy dopalaczy rozwiną inne ,,działalności gospodarcze''.

Państwo polskie wraz z polską częścią Kościoła rzymskokatolickiego przez ćwierć wieku
prowadzi wojnę ze mną, nazywając mnie dzieciobójcą (dzień dobry księdzu Łazewskiemu
i księdzu Koszewnikowi -- obaj byli swego czasu duszpasterzami akademickimi w Białymstoku
i to oni właśnie w mojej obecności oskarżyli mnie o rzekome dzieciobójstwo, opierając
się o rewelacje, zgodnie z którymi depresja jest karą Bożą za dzieciobójstwo) podczas
gdy ze sprzedawców śmiercionośnych ,,eksponatów kolekcjonerskich'' i państwo czerpie
zyski, i duchowni czerpią zyski, a ja nigdy nie byłem ani zwolennikiem aborcji, ani
jej sympatykiem, ani nikogo nie namawiałem do aborcji (wszędzie u mnie w tym poście
aborcji w sensie zabijania nienarodzonych ludzi) ani nie zmuszałem nikogo do aborcji,
ani nie przyczyniłem się świadomie do niczyjej aborcji...

Ja jestem stale truty wyziewami z kominów.
Nie wolno mi jednak pozwolić na walkę z nieuczciwymi administratorami -- w imię Boga!!!

-=-

Nie wiem, czy każdy z Was wie o tym, że plantatorzy tytoniu
w Polsce dostają dopłaty rządowe/państwowe do swej działalności!

Data: 2010-10-07 07:12:21
Autor: Jan Werbinski
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:i8hl3i$9q9$1news.onet.pl...
Tusk kolejny raz ma u mnie plusy -- za to, że sam nie ,,wkłada do klasera'',
ale zabiera się za walkę z dopalaczami chyba poważnie. Szkoda, że dopiero na

A ja jestem za tym, żeby zalegalizować wszystko: dopalacze, narkotyki itp. Niech się trują.
Oczywiście opieka lekarstka nad korzystającymi z życia bardziej, tylko dla tych co płacą za to stosowną składkę.

Data: 2010-10-07 07:29:13
Autor: SQLwiel
W dniu 2010-10-07 07:12, Jan Werbinski pisze:
[...]

Jak sprawdzisz, czy gościu schodzi z powodu wieprzowiny, czy z powodu tajfuna czy innego chemika?
A nie prościej oddać wszystkim pobrane od ludzi składki (minus wartość pobranych świadczeń) i zlikwidować NFZ?

--
Dziękuję.
    Pozdrawiam.

Data: 2010-10-08 00:32:17
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Rząd potwierdził docelową inflację do 3,5%

"SQLwiel" i8jlr5$a72$1@news.onet.pl

Jak sprawdzisz, czy gościu schodzi z powodu wieprzowiny, czy
z powodu tajfuna czy innego chemika? A nie prościej oddać
wszystkim pobrane od ludzi składki (minus wartość pobranych
świadczeń) i zlikwidować NFZ?

Chcesz mnie uczynić milionerem? :) Niezła myśl -- i tak żaden lekarz
mnie nie uleczy, póki będę truty (z woli Ozorowskiego) pleśnią z sufitu. :)

--
 ^  750        .               .  nw  25  27     .     .04       749   ^c 440              .       438

Data: 2010-10-08 13:00:56
Autor: Jan Werbinski
Użytkownik "SQLwiel" <null@com.pl> napisał w wiadomości news:i8jlr5$a72$1news.onet.pl...
Jak sprawdzisz, czy gościu schodzi z powodu wieprzowiny, czy z powodu tajfuna czy innego chemika?

Myślę, że badanie toksykologiczne na sekcji, albo biopsja za życia. :-)

A nie prościej oddać wszystkim pobrane od ludzi składki (minus wartość pobranych świadczeń) i zlikwidować NFZ?

Pewnie że tak. Ja (w przeciwieństwie do prezydenta ;-)) jestem za prywatyzacją służby zdrowia i ubezpieczeń zdrowotnych.

Data: 2010-10-08 16:07:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Rząd potwierdził docelową inflację do 3,5%

"Jan Werbinski" 4caefa06$0$21011$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Po prostu brakuje Ci wyobraźni!! Co Ty będziesz robił ze szmalem, który zaoszczędzisz? :)
Czy zdajesz sobie sprawę z tego, że inni będą mieli jeszcze większy problemy od Ciebie?
Mając tyle szmalu znienacka, mogą zacząć pić... Albo jeździć po świecie... Albo nawet
zaczną naprawdę uczyć się czegoś... :) (choćby pisania i czytania) Mogą też zadbać
o swoje zdrowie -- a to już sprzężenie zwrotne dodatnie!!!!

Na dodatek bez utylizacji składek zdrowotnych mogą znienacka odblokować
się pewne możliwości i zamiast z pozornie nieuniknionym wzrostem bezrobocia
(pracowników ZUS jest sporo) moglibyśmy spotkać się z obniżeniem tego wskaźnika...

Skutki mogą być nieobliczalne!!

Data: 2010-10-09 00:13:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Rząd potwierdził docelową inflację do 3,5%

"Eneuel Leszek Ciszewski" i8n8jv$d1p$1@news.onet.pl

[...]

Ja zaś (jak co miesiąc od lat) przygotowuję się już teraz do zapłacenia składki
na Zakład Utylizacji Składek -- muszę dbać o to, aby nie płacić po terminie, bo
ZUS niekoniecznie dolicza odsetki... Gdy raz został poproszony o uznanie urlopu,
składkę kazał zapłacić :) (po paru miesiącach) bez odsetek karnych... Okradanie
kogoś takiego grozi sankcjami Boskimi... Ja boję się tych osób, które nie
obdzierają mnie ze skóry...

I sam wolę żyć bez niepotrzebnego obdzierania innych -- gdy mnie ochroniarz
Kaczyńskich nie wpuścił na spotkanie z wyborcami (partie polityczne w Polsce
są opłacane z podatków -- czyli gospodarz nie wpuścił tego, kto współpłacił
za zorganizowanie przyjęcia) nawet nie protestowałem. Po prosty powiedziałem
Bogu jakoś tak:

 -- Jestem Twoim dzieckiem!!
    Nie pozwól, proszę, aby ta zniewaga uszły na tak zwane sucho... :)

Ale Bóg ,,wysłuchał''... ;) Cieć z lokalu należącego do mieszkańców (czyli
i do mnie) wyrzucił mnie, właściciela mieszkania, który współutrzymuje tych
cieci... Ciecie miały pecha... Powiedziały do mnie (do swego pana jakby nie
patrzeć) coś na kształt: ,,wynocha stąd, bo wezwiemy policję!!'' i policja
przybyła, dając świadectwo temu, co się wydarzyło...

Ale jaka ,,władza'' państwowa, takie i ciecie!!! Przykład idzie z góry!!!
Gdyby policja nie przyjechała, sprawa rozpłynęłaby się, a dzięki policji
mam dowód dla potomnych. :) Na dodatek policja w razie czego : )mogłaby
zaświadczyć, że nikogo nie zamordowałem tamtego dnia w tamtym miejscu. :)
(na przykład nie dokonałem aborcji, o dokonywanie której oskarżali mnie
duchowni Jana Pawła II)

Kaczyńskie w połowie :) pokonane? W całości, nie w połowie. :)

Ojczyzna nie dała mi możliwości życia. :)
Bóg dał ogromne, ale duchowni Jana Pawła II
i ludzie typu Kaczyńskich czy Kopaniów -- odebrali...

Bogu niech będą dzięki choćby za dobrą policję. :)
No i za lądowanie na przedpasiu. :)

Dobrze wychowany człowiek próbowałby ratować samolot do samego końca.
A tymczasem świat przeczytał ostatnie słowa ,,,kurwa mać'', ,,kurwaaa''... :)
(nieliteralnie -- inna liczba końcowych a? -- może i inna)

-=-

Panie Macierewicz!! Co to za różnica -- można sterować tak okaleczonym
samolotem czy nie można? Trzeba choć próbować!!! I tak każde życie skazane
jest na śmierć -- czy z tego powodu nie należy nic robić? :) Mogli czy nie
mogli -- powinni byli próbować odwrócić samolot do dołu podwoziem...

Nawet wtedy, gdy Bóg wyda wyrok, którego nie chce cofnąć -- trzeba z godnością
do samego końca żyć! Żyć godnie, jak na ludzi przystało, próbować sterować, nie
zaś krzyczeć zuchwale: ,,drzewo na horyzoncie''...

Nasze życie nie kończy się wraz ze śmiercią ciała -- a jaka śmierć, taka i wieczność. :)

Polskim pilotom i wychowania brak, i brak wyobraźni!

-=-

Precz z wichrzycielem, co nie chce utylizacji składek!!!
Po co mi nowe okulary!? Po co mi sanatorium? Po co leczenie chorych kolan?
O wiele lepszym rozwiązaniem jest utylizacja składek przez ZUS!!!!!

Czy NFZ refunduje okulary? Częściowo. Chyba starczy tej
refundacji na śrubkę do zausznika raz na kilka lat... :)
Lub na soczewki z denek musztardówek...

Alergii też NFZ nie chce leczyć...
Tylko utylizować, utylizować i utylizować...

Data: 2010-10-10 16:14:59
Autor: walter

Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości news:4caefa06$0$21011$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Przecież one są w znacznje mierze sprywatyzowane.
W mojej okolicy wszystkie przychodnie są prywatne, tylko mają kontrakty z NFZ.
Ludzie myślą, że to państwowa służba zdrowia, bo za nic nie muszą płacić (oprócz badań bez skierowania)
A tu taki ch.. to jest prywatne.
Politycy kłamią i mieszają, a ludzie nie myślą (w większości).

Data: 2010-10-08 00:32:35
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Rząd potwierdził docelową inflację do 3,5%

"Jan Werbinski" 4cad56c9$0$22816$65785112@news.neostrada.pl

Ja Ciebie znam. :) Z domu. :)
(z dobrej strony Cię znam, czy raczej -- pamiętam)

A ja jestem za tym, żeby zalegalizować wszystko: dopalacze,
narkotyki itp. Niech się trują. Oczywiście opieka lekarstka
nad korzystającymi z życia bardziej, tylko dla tych co płacą
za to stosowną składkę.

Byłoby nas mniej -- mniej o debili. :) Nie da się ukryć, że
żyłoby się łatwiej, gdyby debile dokonali autoselekcji. :)

Ale to tylko w żartach. Debile też powinni mieć prawo do życia...
Natomiast IMO nie powinni rządzić. :)

Najpierw jakiś debil niszczy ten kraj (gospodarkę tego kraju) i ten naród
(inteligencję tego narodu) a później ten (czy inny) debil woła obłudnie
o miłosierdzie i o dofinansowanie, :) pokazując światu, że jemu (i innym
debilom) brakuje na... No właśnie -- na co? Na Jaguara? :) Czy na narkotyki?...

Data: 2010-10-08 13:02:08
Autor: Jan Werbinski
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:i8lhq6$ohj$2news.onet.pl...
[...]

Legalizacja narkotyków, nie zabiera prawa do życia debilom. Tylko daje im legalną możliwość pozbawienia się tego prawa. :-)

Data: 2010-10-08 15:56:57
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Rząd potwierdził docelową inflację do 3,5%

"Jan Werbinski" 4caefa4e$0$22793$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Tylko daje im legalną możliwość pozbawienia się tej choroby.
(poprzez likwidację nosiciela choroby)

-=-

Polska przegrała!! Król dopalaczy uznany winnym!! A była szansa na sławę
jak w wypadku Niemiec i ich wielkiego kanclerza z lat trzydziestych
i czterdziestych ubiegłego stulecia. :) No... Ale gdy się wybrało
na przywódcę Tuska i jego kolesiów... Tusk zgasi każdy talent!!!

-=-

A poważniej?

Tak rodzi się faszyzm/nazizm/zamordyzm/totalitaryzm -- przyzwalaniem na zło.
Gdyby Dawidowi wypłacono odszkodowanie (kto wie -- może wypłacą?) mielibyśmy
do czynienia z budowaniem kolejnej tragedii -- tym razem byłaby to tragedia,
w odróżnieniu do chirurgicznego cięcia ręką Boską z poranka 10 kwietnia br.

Adolf dochodził do władzy w demokratycznym państwie szukającym rozwiązania
swoich smutnych problemów. Angela (nauczona doświadczeniem jednego ze
swoich poprzedników) zażądała i Tusk przymknął dopalacze -- brawo! Oby
Tusk poszedł za ciosem i równie szybko rozwiązywał inne problemy.

Na razie ma zwycięstwa na swoim koncie:

 -- państwo jest ,,opiekuńcze'' wobec skrzywdzonych przez
    siebie (w kontekście o powodzian)

 -- lekarze w Polsce mogą zarabiać pieniądze jako lekarze

 -- człowiek ma pracować, nie robić pieniądze kosztem życia
    innych ludzi (dopalacze i ich król)

Hm... Patrzę na nazwy grup... Co by tu o bankach napisać...

 -- w odróżnieniu od Kaczyńskiego, Tusk chyba ma konto w banku
    (pewnie niejedno i w niejednym)

-=-

Moim wrogiem jest Ozorowski. Ozorowskiego sprzymierzeńcem
(pupilem) jest Kopania, były człowiek (i nawet poseł na
sejm RP z ramienia) Unii Wolności...

Boże!!! Dzięki Ci za pomoc, ale dlaczego to wszystko posuwa się tak powoli?!
Rozumiem, że sprawa Kopani jest skomplikowana, bo to człowiek bez
zasad -- i z Ozorowskim, i z UW, ale jednak moim zdaniem mógłbyś przyspieszyć...

Uniia Wolności -- to i Kopania, i Płażyński, i Tusk...
Dziś Kopania jest pupilem Ozorowskiego, Płażyński zrezygnował
z polityki na zawsze, ;) Tusk rzekomo występuje przeciwko ,,Kościołowi''...

-=-

Złośliwie zauważę, że przed laty napisałem, iż Tusk wygląda na
człowieka o zdrowych zmysłach -- w zestawieniu z Kaczyńskimi...

   Grupy dyskusyjne: pl.rec.ascii-art
   Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <pro...@czytac.fontem.lucida.console>
   Data: Sun, 9 Oct 2005 23:48:46 +0200
   Lokalna: Niedz. 9 Paź 2005 23:48
   Temat: Re: Tusk...

   Newsgroups: pl.rec.ascii-art
   Date: Sun, 9 Oct 2005 23:48:46 +0200
   C-Koordynaty: N 53°06'48", E 23°08'38", 1992 Arkedocja

     > NIestety socjalista kaczyński wygra, bo komuchy głosujące na SLD teraz
     > zagłosują na niego w 2giej turze

     To kiepsko, bo będzie znowu cyrk. :) Wolałbym Tuska -- bo gryzłby się
     z ,,większością'' w parlamencie. :) Ponadto Tusk wygląda na człowieka
     o zdrowych zmysłach. (przepraszam...)

Dziś widzę, że wygrana Kaczyńskich była wybiegiem Boga -- manewrem mylącym bliźniaków
i duchownych Jana Pawła II. Bez tego manewru duchowni by opętali Tuska i jego partię.

-=-

Tak oto przegrałem kolejną rundę w walce przeciwko Bogu.
Ja wówczas uznałem, że zwycięstwo Kaczyńskich jest porażką
moją, a Bóg jednak uznał, że ta chwilowa porażka jest
potrzebna i dla mego zwycięstwa w mojej wojnie prowadzonej
przeciwko duchownym -- i okazało się, że to Bóg ma rację...

Może i teraz niepotrzebnie Go poganiam?...

Data: 2010-10-05 09:58:08
Autor: totus
Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

W roku 2009 płaciłem za olej napędowy około 3.5 za litr, teraz ponad 4
złote za litr. :)

Myślę, że inflacja pomyliła Ci się z kursem walut

Może inflację ratują ceny urządzeń stale taniejących -- dziś dysk kosztuje
200 złotych, podczas gdy rok temu ten sam dysk kosztował aż 300 złotych.
:)

Ceny chleba?... Mleka?... Chyba ktoś drwi ze mnie, pisząc o inflacji od
1.5% do 3.5%..

Co do chleba to popatrz sobie na ceny kontraktów na pszenicę. Zobacz jaka jest definicja inflacji oraz metodologia jej liczenia i nie kpij sam z siebie.

Data: 2010-10-05 13:26:44
Autor: Endriu
Rząd potwierdził docelową inflację do 3,5%
W roku 2009 płaciłem za olej napędowy około 3.5 za litr, teraz ponad 4
>złote za litr. :)

Myślę, że inflacja pomyliła Ci się z kursem walut

Kiedyś Anatol (który osatnio jakoś się nie odzywa) zapodał link do takiej
ładnej strony NBP:
http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/statystyka/pieniezna_i_bankowa/m3.html

W której widnieje ładna kolumna pod nazwą "Pieniądz gotówkowy w obiegu (poza
kasami banków)"
Jak skomentujesz drogi totusie (z małej litery), że od stycznia 2005 ilość
pięniadza w obiegu niemal się PODWOIŁA  z 50 mld do niemal 100 mld?.

http://zapisz.net/images/344_bez_tytu_u.png

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-10-05 16:27:21
Autor: totus
Endriu wrote:

> [...]

Jak skomentujesz drogi totusie (z małej litery), że od stycznia 2005 ilość
pięniadza w obiegu niemal się PODWOIŁA  z 50 mld do niemal 100 mld?.

Inflacja to przewaga na rynku pieniędzy nad wartością towarów i usług. Podałeś jedną stronę porównania. Podaj drugą pamiętając o tym, że na rynku jest produkcja rodzima + import - eksport. Skomentuję to tak, że zadajesz tendencyjne pytania z tezą jak to masz we zwyczaju.

Data: 2010-10-05 20:32:05
Autor: Endriu
[...]

A co śmiesz twierdzić, że PKB w ostatnich latach -  analogicznie jak podaż pieniądza - przyrastał w stosunku 20% w skali rocznej ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-10-05 21:05:44
Autor: totus
Endriu wrote:

[...]

To jest cały Twój sposób dyskusji. Procent składany do dla Ciebie: 100% w 5 lat to jest 20% rocznie. Takie chwyty stosuj u swojej cioci na imieninach gdzie wszyscy są tynkarze i nikt na niczym się nie zna. Powtórzę Ci jeszcze raz. Inflacja to przejaw nadmiaru pieniądza nad wartością towarów na rynku, dostępnych za te pieniądze. Nic tu nie ma o PKB. Wyżej cytujesz mój list ale go nie przeczytałeś lub udajesz, że nie zrozumiałeś. Dla inflacji nie ma znaczenia czy towary są z rodzimej produkcji czy z importu. Przyrost produkcji może być ujemny i inflacji nie będzie. Takie zjawisko występowało w tym roku w USA. Nie rżnij głupa większego niż jesteś. Śmiem twierdzić, że wykazujesz się matolstwem w tej rozmowie.

Data: 2010-10-05 21:09:59
Autor: totus
totus wrote:

Endriu wrote:

[...]

Dodam jeszcze, że po stronie pieniężnej porównania nie występuje tylko gotówka, na którą się powołujesz ale również kredyt, którego dynamiki nie uwzględniasz w swojej tendencyjnej insynuacji, że gus razem z rządem kłamie przy publikacji wskaźnika inflacji. Prymitywne zagrywki. Strategia przeniesiona żywcem spod kościoła.

Data: 2010-10-05 22:09:31
Autor: Endriu
Rząd potwierdził docelową inflację do 3,5%
Dla inflacji nie ma znaczenia czy towary są z rodzimej produkcji czy z importu. Przyrost
produkcji może być ujemny i inflacji nie będzie.

A ta recepta  twoja recepta na zbicie inflacji to prosto od Balcerowicza, czy od mistrza Grzesia Kołodki ?.

Nic nie produkować, importować i dodrukowywać ...
A wszsytko sfinansuje wujek DEFICYT .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-10-05 22:12:30
Autor: Endriu
[...]

Acha zapomniałem dodać - wszystko brać na kredyt .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-10-05 22:15:28
Autor: Endriu
[...]

Tak jak w Ameryce:

"[...] Urzędnicy przestraszyli się, ze gospodarka zacznie się zwijać. Postanowili załatać wyrwę po kredycie gotówką. Dlatego nie ma inflacji w Stanach. [...]".

Pytanie tylko skąd "urzędnicy" wzięli na to pieniądze.....?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-10-05 22:29:54
Autor: totus
Endriu wrote:

[...]

Oczywiście wszystko wykoślawiłeś. Czyli dokładnie dostosowałeś do swojej umysłowości. Zobacz od czego zaczął się wątek. Nic nie mówiłem co według mnie jest lepiej co jest gorzej. Opinie, które mi przypisujesz sam wymyśliłeś i teraz z nimi dyskutujesz. Gadasz do lustra.

Data: 2010-10-08 07:23:20
Autor: NKAB -
totus <totus@poczta.onet.pl> napisał(a):
[...]

Inflacja to sztuczne zawyżanie cen w celu ściągnięcia
pieniędzy z rynku. To zawyżanie dokonują ludzie związani z kołami
rządowymi albo tak jak teraz sam rząd, który zwiększa w ten sposób
obciążenia podatkowe i dodatkowo jeszcze same podatki.

Inflacja występuje w sytuacjach kiedy np górnicy wywalczą
podwyżki płac. Zadanie dla politycznych ćwoków to odebrać
tą kasę za wszelką cenę.

Galopująca inflacja Balcerowicza w latach '90 to książkowy przykład
opróżniania obywateli z osczędności, kto zyskiwał? Wszyscy wiemy.
Cel - panowie muszą mieć swoich niewolników gdzie nie ma mowy o tzw
rynku pracy czyli obopólnych negocjacji.

Andrzej.

Data: 2010-10-08 09:40:54
Autor: totus
NKAB - wrote:

[...]

Niech i tak będzie. Ja wiem z doświadczenia, że jeśli postawie złą diagnozę to dojdę do złych wniosków i na ich podstawie podejmę złe działanie. Ty rób jak chcesz. Inflacje to może być sztuczne zawyżanie cen albo sprzedawanie ze stratą. W efekcie jest jak jest. Twoja definicja inflacji zaprowadziła Cię do wniosku, że w Polsce jest niewolnictwo. Tak trzymaj. Mieszasz to czym jest inflacja z tym kto ją wywołuje i po co. Kompletne pomieszanie zjawisk z działaniem. Życzę szczęścia i udanego weekendu.

Data: 2010-10-08 08:21:33
Autor: NKAB -
Rząd potwierdził docelową inflację do 3,5%
Czyli ty zyjesz teorią a ja lubię praktykę.

Andrzej.

Data: 2010-10-08 12:56:59
Autor: Delfino Delphis
NKAB - wrote:

Czyli ty zyjesz teorią a ja lubię praktykę.

Czyli co w praktyce jesteś niewolnikiem? Bo ja nie jestem nawet w teorii.

Data: 2010-10-08 13:36:20
Autor: Jan Strybyszewski
W dniu 2010-10-08 09:23, NKAB - pisze:
[...]

Buhahah, dobre sobie... a kto sztucznie zawyza cene zlota.... zydzi napewno albo Tusk... dobry jestes lewaku

Data: 2010-10-05 12:50:09
Autor: mech
On 2010-10-05 00:53, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

Ceny chleba?... Mleka?... Chyba ktoś drwi ze mnie, pisząc o inflacji od
1.5% do 3.5%...

oj, najpierw zakładasz sobie, że inflacja ma być w okolicach 2%, a później patrzysz jak uzyskać taki wynik. Można na ten przykład tak:

http://www.nbp.pl/Home.aspx?f=aktualnosci/Wiadomosci_2008/necmod.html

A tak liczy GUS:
http://www.polityka.pl/rynek/gospodarka/234779,1,zycie-wedlug-gus.read

milej lektury :)
mech

Data: 2010-10-05 02:08:51
Autor: Bart Ogryczak
On Oct 4, 3:14 pm, Jan Werbiński <j...@traalala.bez.mai.la> wrote:
http://stooq.pl/n/?f=367853
"Cel to 2,5% plus minus 1 pkt proc"

Niesamowite. Zupełnie jak za przeproszeniem w UK.

Data: 2010-10-06 14:57:02
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Rząd potwierdził docelową inflację do 3,5%

"Jan Werbiński" 4ca9d364$0$21005$65785112@news.neostrada.pl

Czyli celem jest inflacja od 1,5% do 3,5%.

 -- Ceny paliw na stacjach beznyznowych...

 -- Myli pani inflację z kursem walut.

 -- A ceny nieruchomości? W moim mieście cena...

 -- Sama pani sobie przeczy! Skoro ceny paliw idą
    w górę, ludzie muszą przenosić się do miast,
    aby zaoszczędzić na paliwie.

 -- Ale na wsi ceny nieruchomości idą w górę
    jeszcze szybciej niż w mieście...

 -- Skoro ludzie zjeżdżają do miasta, w mieście
    robi się tłoczno i smrodliwie, dlatego ludzie
    szukają odpoczynku i wytchnienia na wsi, co
    podwyższa ceny nieruchomości na wsi, ale
    z inflacja to nie ma nic wspólnego!!!

 -- Ceny mięsa też idą w górę niezależnie od inflacji?

 -- Oczywiście! Są spowodowane podwyższeniem standardów
    hodowli zwierząt.

 -- Aha... Z mlekiem tak samo?

 -- Podobnie.

 -- A ceny marchwi czy pietruszki?

 -- Sama pani zauważyła, że cena ziemi rośnie.
    Ponadto powódź zniszczyła zbiory.

 -- Oczywiście cena chleba to też pochodna powodzi?

 -- Jak najbardziej!

 -- Ale powodzi w roku 2009 nie było, a chleb wtedy już drożał.

 -- Pani uważa, że skutki powodzi można odczuć tylko w roku
    zaistnienia tej powodzi?

 -- A koszty eksploatacji mieszkań?

 -- To polityczna sprawa, nie ma tu wpływu inflacji.
    Na przykład ceny wywozu śmieci dyktowane są administracyjnie.

 -- Ale to nie tylko ceny wywozu śmieci...

 -- Ludzie chcą żyć na coraz wyższym poziomie, Sama pani widzi,
    jak rośnie poziom remontowania mieszkalnych bloków.

 -- Poziom wyrażany kosztami.

 -- No tak.

 -- A poziom jakościowy?

 -- Nie rozmawiamy o brakoróbstwie, ale o inflacji.
    Proszę, aby pani nie odbiegała od tematu.

 -- A cena gazu i elektryczności?...

 -- Nasze sieci energetyczne są wyeksploatowane, więc
    energetycy muszą szukać środków (i zewnętrzy) na
    przebudowę tychże. Wpływu inflacji tu nie ma.

 -- A gaz?...

 -- Sama pani widzi, co Rosjanie kombinują! Nawet
    naszych prezydentów zestrzelili! To straszni ludzie!

 -- Aha...

Data: 2010-10-09 01:24:37
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Rząd potwierdził docelową inflację do 3,5%

"Eneuel Leszek Ciszewski" i8hrn1$vhj$1@news.onet.pl

[...]

 -- A ceny biletów PKS? -- wzrosły dwukrotnie. [ponoć -- ja nie jeżdżę]

 -- Skoro ludzie jeżdżą na wieś, aby tam odpocząć...

 -- I to nie jest inflacja?

 -- Nie. Myli pani inflację z pełzaniem punktu równowagi
    znajdującego się na przecięciu krzywych -- podaży i popytu. :)

--
 ^  750        .               .  nw  25  27     .     .04       . 749   ^c 440              .         438