Rzad pozwany !

Data: 2014-06-10 15:45:12
Autor: max
Rzad pozwany !

No to mamy kolejny " pasztet "  z ZUS-em i cwaniakami .
Proponuje ZUS-owi  , czyli panstwu  zrealizowac postulaty glupcow i oddac wszystkie pieniadze zydowskim firmom ubezpieczeniowym jakimi sa OFE  ktore znalazly sie tam w wyniku deklaracji owych cwaiakow . W akcie oddawania jednak , kazdy posiadacz konta w OFE musialby podpisac deklaracje , ze zrzeka sie jakichkolwiek zadan wobec panstwa , nawet wtedy , kiedy bedze zdychal z glodu . Jak uczy doswiadczenie swiatowych firm " ubezpieczeniowych " wiekszosc z nich to firmy zlodzieje z tym ,ze w cywilizowanych panstwach ci , ktorzy zostali na lodzie po dokonanym przez " prezesow " zlodziejstwie pozostaja nedzarzami zbierajacymi jedzenie na smietnikach by przezyc . U nas w Polsce , " wszyscy wtedy beda mieli rowne zaladki " a panstwo , czyli ja ubezpieczony w ZUS-ie bede musial oddawac czesc swojej emerytury na utrzymanie tych cwaiakow  , ktorzy zostali przez OFE okradzeni ! . To jest chore !. Przykladow takiego zlodziesjtwa firm OFE i ich klonow jest wiele w tym w najbardziej " demokratycznym kraju swiata " jakim jest USA a takze w Brazylii , Chile , i conajmniej kilkunastu innych a nawet w ....uwaga !!! w Watykanie . Nie trzeba daleko szukac . Np cwaniaki , ktorzy w poscigu za maksymalizacja zyskow , nie baczac na ryzyko niesione przez  zlodziejska firme jaka byla Amber Gold . Jaki jest final znamy . Ci ludzie jednak w swojej koltunskiej moralnosci uwazaja , ze ich blad/ chytrosc i cwaniactwo , panstwo , czyli ja , podatnik , emeryt , czy rencista powinnismy naprawic rekompensujac ich gupote . Kolejny przyklad to odszkodowania dla ofiar powodzi . Nieubezpieczonym ja buduje nowe domy/ wille mimo tego , ze sam mieszkam w nedzneych 3 pokojach  mimo tego , ze doskonale wiedzili o tym , ze buduja swoje domy na terenach zalewowych i z chytrosci oraz wysokosci ubezpieczenia wynikajacego z ryzyka , ich nie ubezpieczali . Takich przykladow jest wiele . Pytam jakim prawem ja , podatnik mam  partycypowac w skutkach glupoty i  chytrosci cwaniakow  , ktorzy w maksymalizowaniu  zyskow ryzykuja ? . Jakies zasady musza obowiazywac chyba , nie ? . Ryzykujesz ? , ew.zyskasz i nie dzilisz se ze mna ? Twoja wygrana ! , tracisz ? , rowniez tylko Twoja strata !. To tak naturalne , ze noz w kieszeni sie otwiera kiedy czytam o cwaniakach usilujacych wyszabrowac z mojej kieszeni , moje pieniadze .

max -- -

Rzad pozwany !