Rzad premiera ruska odpowiada za te gornicza katastrofe!

Data: 2009-09-19 08:49:55
Autor: konserwator
Rzad premiera ruska odpowiada za te gornicza katastrofe!
nic nie zrobili od ostatniej!

Data: 2009-09-19 09:03:26
Autor:
Rzad premiera ruska odpowiada za te gornicza katastrofe!
On Sat, 19 Sep 2009 08:49:55 +0200, "konserwator"
<djmac§don¨Èald@algonet.se> wrote:

nic nie zrobili od ostatniej!

 a niby co ma robic rzad w PRYWATNEJ spolce weglowej?
 wam pisowszczykom komunizm ciagle w glowka sie kolacze.

 --

 HeSk

"Nieprawd¹ jest, jakoby Internet by³ ziemi¹ niczyj¹

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-09-19 09:13:23
Autor: konserwator
Rzad premiera ruska odpowiada za te gornicza katastrofe!

Uzytkownik ""<he®sk>"" <coza?bigbrednie@interia.pl> napisal w wiadomosci news:gf09b55lrftqr949p83f2fg3dfg9npl0d74ax.com...
[...]

Glowny urzad gorniczy, policja i ABW sa juz Hesku prywatne?
A inspekcja pracy tez?
Moze przestan pic od rana....

Data: 2009-09-19 10:30:52
Autor:
Rzad premiera ruska odpowiada za te gornicza katastrofe!
On Sat, 19 Sep 2009 09:13:23 +0200, "konserwator"
<djmac§don¨Èald@algonet.se> wrote:

> a niby co ma robic rzad w PRYWATNEJ spolce weglowej?
> wam pisowszczykom komunizm ciagle w glowka sie kolacze.

Glowny urzad gorniczy, policja i ABW sa juz Hesku prywatne?

 a od kiedy to one odpowiadaja za to co robi prywatna spolka ?
 postaraj sie zrozumiec pojecie: odpowiedzialnosc.  moze poszukaj na wiki albo googlach. pozniej poszukaj sobie
 cos na temat urzedow w/w i ich funkcji. zamiast walic jak
 lysy o beton opanuj emocje i zanim otworzysz dziobek pomysl.

A inspekcja pracy tez?

 oooo, to inspekcja pracy tez odpowiada ?

Moze przestan pic od rana....

 nie przenos na innych swoich codziennych zachowan...

Data: 2009-09-19 10:43:07
Autor: konserwator
Rzad premiera ruska odpowiada za te gornicza katastrofe!

Uzytkownik ""<he®sk>"" <coza?bigbrednie@interia.pl> napisal w wiadomosci news:fh59b5t389lpe9lrbp88dge4ohpkcn6dbp4ax.com...
> [...]

a od kiedy to one odpowiadaja za to co robi prywatna spolka ?
postaraj sie zrozumiec pojecie: odpowiedzialnosc.

najpierw  postaraj sie zrozumiec co to jest prawo i ze firmy dzialaja w granicach i na podstawie prawa.
To prawo okresla normy bezpieczenstwa i jesli firmy je lamia to ponosza (powinny) odpowiedzialnosc
*teraz rozumiesz slowo "odpowiedzialnosc"? To nie jest puste slowo....

Jak juz przyswoisz sobie znaczenie slow "prawo, "odpowiedzialnosc" to trzecim trudnym slowem bedzie "isntytucja"
otoz Panstwo (to pojecie chyba rozumiesz?) tworzy wlasnie instytucje (najczesciej wyspecjalizowane), ktore kontroluja przestrzeganie prawa. Taka jest np.
Wyszszy Urzad Gorniczy (tu sa jego ustawowe zadania http://www.wug.gov.pl/index.php?zadania/ustawowe_zadania).

ale i tak watpie bys to wszystko pojal....

Data: 2009-09-19 11:44:04
Autor:
Rzad premiera ruska odpowiada za te gornicza katastrofe!
On Sat, 19 Sep 2009 10:43:07 +0200, "konserwator"
> [...]

najpierw  postaraj sie zrozumiec co to jest prawo i ze firmy dzialaja w granicach i na podstawie prawa.

 wlasnie. czy za ich dzialanie ODPOWIADA rzad?

To prawo okresla normy bezpieczenstwa i jesli firmy je lamia to ponosza (powinny) odpowiedzialnosc

 wlasnie. FIRMY a nie rzad. Patrz temat.

*teraz rozumiesz slowo "odpowiedzialnosc"? To nie jest puste slowo....

 w pojeciu tworcy tematu chyba jednak "puste".

Jak juz przyswoisz sobie znaczenie slow "prawo, "odpowiedzialnosc" to trzecim trudnym slowem bedzie "isntytucja"

 i niby ta "instytucja" odpowiada za to co robi jakas firma ?
otoz Panstwo (to pojecie chyba rozumiesz?)

 a ty ?

tworzy wlasnie instytucje (najczesciej wyspecjalizowane), ktore kontroluja przestrzeganie prawa.

 wlasnie. K O N T R O L U J A. teraz chyba ci sie rozjasnia, co?

Taka jest np. Wyszszy Urzad Gorniczy (tu sa jego ustawowe zadania http://www.wug.gov.pl/index.php?zadania/ustawowe_zadania).

 tak, i wug jest odpowiedzialny za to, ze wybuch metan ?

Data: 2009-09-19 12:44:38
Autor: Andrzej Adam Filip
"<he®sk>" <coza.bigbrednie@interia.pl> pisze:
> [...]

 wlasnie. czy za ich dzialanie ODPOWIADA rzad?
[...]

Rząd odpowiada za skutki długotrwałego/systematycznego istotnego
niespeÅ‚niania  funkcji "podlegajÄ…cych mu organizacji nadzoru" takich
jak nadzór górniczy. Rząd tylko trochę odpowiada i przypadku
"sporadycznych uchybień". To jest klasyczna zasada przenoszenia
odpowiedzialności w górę *za poważne sprawy*.

W tej konkretnie sprawie został rozpowszechniony publicznie zarzut że w
tej kopalni systematycznie fałszowano odczyty stężenia metanu (stawianie
czujników/rejestratorów w "przewiewnych" miejscach) co nie jest
specjalnie dziwne po takiej tragedii. Fałszować mieli pracownicy spółki,
z domysłem że za wiedzą, zachętą lub co najmniej milczącą zgodą
kierownictwa/dyrekcji. Jeśli takie "siupy" miałyby się odbywać przez
dłuższy czas w tej kopalni po podobnych zarzutach w przypadku
poprzednich wypadków (w innych kopalniach) to nadzór górniczy były
winiem braku należycie kontrolowanych należytych procedur nadzoru a rząd
braku wprowadzenia *DRAKOŃSKICH* kar oraz procedur ochrony
"informujących" w przypadku udowodnia podobnych procederów *zanim* metan
wybuchnie.

Trick me once shame on you. Trick me twice shame on me.

Ambicją sięgamy wyżej nieba, ale los nasz jest cieńszy od papieru.
  -- PrzysÅ‚owie chiÅ„skie (pl.wikiquote.org)
http://groups.google.pl/groups?selm=dwz3m0kcjr-99J@carolyn.brudna.chmurka.net

Data: 2009-09-19 14:46:31
Autor:
Rzad premiera ruska odpowiada za te gornicza katastrofe!
On Sat, 19 Sep 2009 12:44:38 +0200, Andrzej Adam Filip <anfi@xl.wp.pl>
wrote:

Rz?d odpowiada za skutki d?ugotrwa?ego/systematycznego istotnego
niespe?niania  funkcji "podlegaj?cych mu organizacji nadzoru" takich
jak nadzór górniczy. [...]

 jasne. partia kieruje, rzad rzadzi. partia to PiS, rzad to PO.
 patrz temat. za co jeszcze odpowiada tusku? za dzisiejszy sloneczny
 dzien czy opady sprzed 2 tygodni? to jest wlasnie typowy objaw  przerzucania odpowiedzialnosci za nieudolnosc menadzerow tej kopalni.
 to oni sa odpowiedzialni za to co sie stalo. tylko oni.

Data: 2009-09-19 15:08:42
Autor: bolek
Rzad premiera ruska odpowiada za te gornicza katastrofe!

Uzytkownik ""<he®sk>"" <coza?bigbrednie@interia.pl> napisal w wiadomosci news:ufk9b556gkb0uv7fo17gpgcors7fc04m7g4ax.com...
wrote:

[...]

Jakby wszystko zostawic w rekach tych tzw. menadzerów,
to szybko wrócilibysmy do czasów kamienia lupanego.
Po co im metanomierze, obudowa zmechanizowana itd.
To tylko zmiejsza strumien forsy do kieszeni.
A ten durny rzad co im zrobi ?
Wlepi im po 500 zl mandatu ?
Jezeli placimy im  /nie wiem po co/ podatki to niech do kurwy nedzy
przynajmniej pilnuja przestrzegania prawa.
Która firma dobrowolnie zadba o bezpieczenstwo pracy ?

bolek

Data: 2009-09-19 15:19:17
Autor:
Rzad premiera ruska odpowiada za te gornicza katastrofe!
On Sat, 19 Sep 2009 15:08:42 +0200, "bolek" <bolek@neostrada.pl>
wrote:

> [...]

Jakby wszystko zostawic w rekach tych tzw. menadzerów,
to szybko wrócilibysmy do czasów kamienia lupanego.

 czyli do socjalizmu, ustroju w ktorym wystepowaly problemy
 budzace zdziwienie wsrod zachodnich malolatow z ukonczonym "liceum".

Po co im metanomierze, obudowa zmechanizowana itd.

 ???

To tylko zmiejsza strumien forsy do kieszeni.

 ???

A ten durny rzad co im zrobi ?

 czekamy na madry rzad pis-owski ? ;o)))

Wlepi im po 500 zl mandatu ?

 pytanie bylo: KTO odpowiada za to co sie stalo. Patrz temat.

Jezeli placimy im  /nie wiem po co/ podatki

 bardzo dobra uwaga. a zus? a dojenie kierowcow przy kazdej okazji?
to niech do kurwy nedzy przynajmniej pilnuja przestrzegania prawa.

 PILNUJA. wlasnie. patrz temat.

Która firma dobrowolnie zadba o bezpieczenstwo pracy ?

 ta ktora dba o ludzi bo wie, ze kiedy cos sie stanie rodzina ofiar
 pusci ja z torbami zadajac odszkodowania przed sadem cywilnym.
 ta twoja przyslowiowa firma to twoi znajomi, moze nawet ktos  z rodziny. dlaczego nie dbamy o siebie? dlaczego przerzucamy  odpowiedzialnosc na rzad skoro to my sami jestesmy winni ?

Data: 2009-09-19 15:56:54
Autor: bolek
Rzad premiera ruska odpowiada za te gornicza katastrofe!

Uzytkownik ""<he®sk>"" <coza?bigbrednie@interia.pl> napisal w wiadomosci news:d5m9b59ubib87366t3r3mahgnvr2264a0d4ax.com...
wrote:

[...]

 Moze jeszcze przed polskim sadem ???
To juz jest kawal miesiaca.
Firmy moga sobie wszystko kupic, a zwlaszcza prawników.

bolek

Data: 2009-09-19 19:30:04
Autor:
Rzad premiera ruska odpowiada za te gornicza katastrofe!
On Sat, 19 Sep 2009 15:56:54 +0200, "bolek" <bolek@neostrada.pl>
wrote:

> [...]
> z rodziny. dlaczego nie dbamy o siebie? dlaczego przerzucamy
> odpowiedzialnosc na rzad skoro to my sami jestesmy winni ?

  a dlaczego nie? przeciez w polskim sadzie pracuja nasi znajomi,
 czesto ktos z rodziny. dlaczego wiec jestesmy wredni dla samych
 siebie? sad jest "spoleczny", dlaczego wiec nie dba o sprawy
 tych ktorych reprezentuje?  i kto za to jest odpowiedzilany?
 moze rzad? nie. my jestesmy odpowiedzialni. TY TEZ.

To juz jest kawal miesiaca.

 teraz widzisz na czym to polega? szukamy winnych wszedzie
 ale nie sami w sobie. proste?

Firmy moga sobie wszystko kupic, a zwlaszcza prawników.

 w firmach pracuja nasi znajomi, ktos z rodziny. wielu z nich
 jest menedzerami, szefami... itd itd. czujesz temat ?

Data: 2009-09-19 19:44:32
Autor: bolek
Rzad premiera ruska odpowiada za te gornicza katastrofe!

Uzytkownik ""<he®sk>"" <coza?bigbrednie@interia.pl> napisal w wiadomosci news:gu4ab51estnt0it5f59tmmjgnlbmqi3g5a4ax.com...
wrote:

w firmach pracuja nasi znajomi, ktos z rodziny. wielu z nich
jest menedzerami, szefami... itd itd. czujesz temat ?

--

Czuje. Malpa na drzewie to tez tam jakas rodzina.
To czy ja musze wchodzic na drzewo ?

bolek

Data: 2009-09-20 10:04:04
Autor:
Rzad premiera ruska odpowiada za te gornicza katastrofe!
On Sat, 19 Sep 2009 19:44:32 +0200, "bolek" <bolek@neostrada.pl>
wrote:

> w firmach pracuja nasi znajomi, ktos z rodziny. wielu z nich
> jest menedzerami, szefami... itd itd. czujesz temat ?

Czuje. Malpa na drzewie to tez tam jakas rodzina.
  i co? wciaz tusku winny ?

To czy ja musze wchodzic na drzewo ?

 twoj wybor.

Czy jak jakis mój znajomy jest zlodziejem to mam go zastrzelic,
czy krasc jak on ?

 wybor nalezy do ciebie.

Data: 2009-09-20 10:42:00
Autor: konserwator
Rzad premiera ruska odpowiada za te gornicza katastrofe!

U¿ytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h92oil$4i1$1nemesis.news.neostrada.pl...

wrote:

[...]

zostaw go
to jest nieuleczalny przypadek glupoty i wiary w niewidzialna role rynku.
Wlacnie ten wolny rynek zgotowal nam kryzys najwiekszy w historiii ale kto by to bral poowaznie pod uwage... Przeciez nie podajacy sie za UPRowca Hesk...

Data: 2009-09-20 11:21:31
Autor:
Rzad premiera ruska odpowiada za te gornicza katastrofe!
On Sun, 20 Sep 2009 10:42:00 +0200, "konserwator"
<djmac§don¨Èald@algonet.se> wrote:

zostaw go

 masz problemy z wlasna tozsamoscia ?

to jest nieuleczalny przypadek glupoty i wiary w niewidzialna role rynku.

 ty jestes przykladem nieluleczalnej wiary w komunizm.

Wlacnie ten wolny rynek zgotowal nam kryzys najwiekszy w historiii

 jasne. ceny regulowane, drukowanie pieniedzy - to twoja idea rynku.

ale kto by to bral poowaznie pod uwage...

 tylko w twoim ustroju istnialy problemy nieznane  innych krajach.
 jedz na kube biedaku. tam staniesz przed swoja rzeczywistoscia.  albo do korei pln. bedziesz zajadac sie schabowymi z trawy.

Przeciez nie podajacy sie za UPRowca Hesk...

 za nikogo sie nie podaje pogrobowcu olsztynskiej komuny.

Data: 2009-09-20 10:39:56
Autor: konserwator

wrote:

[...]

wychodzi, ze w Polsce rzad za nic nie odpowiada...
idz sie leczyc biedaku...

Data: 2009-09-20 11:21:31
Autor:
Rzad premiera ruska odpowiada za te gornicza katastrofe!
On Sun, 20 Sep 2009 10:39:56 +0200, "konserwator"
> [...]

> to oni sa odpowiedzialni za to co sie stalo. tylko oni.

wychodzi, ze w Polsce rzad za nic nie odpowiada...

 bardzo ciekawa teoria. wg ciebie odpowiada za wszystko.

idz sie leczyc biedaku...

 wlasnie. wciaz chorujesz na komunizm.