Rząd się sam wyżywi.

Data: 2015-12-10 04:26:38
Autor: stevep
Rząd się sam wyżywi.
# Podwyżki dla podsekretarzy to wyższe pensje dla posłów

22:01 Walne w PKN Orlen. W styczniu szykuje się zmiana warty na stanowisku  prezesa
Co to oznacza? Podwyższenie kwoty bazowej sprawiłoby, że podwyżkę  dostałaby cała administracja centralna: od pani premier, przez ministrów,  a nawet marszałków, ale także szefowie podległych im urzędów, np. Rzecznik  Praw Obywatelskich, prezesi KRRiT czy PAN. Zmiana samego wskaźnika  spowoduje, że podwyżki będzie można dać punktowo. Czy to zapowiedź  podwyżek tylko dla rządu?

- Póki co nie jest to brane pod uwagę. Ja swoją wypowiedzią chciałem tylko  zasygnalizować problem - mówi money.pl minister Henryk Kowalczyk. Pytany,  ile powinien zarabiać minister czy wiceminister, nie chce odpowiedzieć,  choć podtrzymuje swoje zdanie, że dostawać powinien więcej niż obecnie.

- Nie chcę tego mówić, bo później to zostanie przeinaczone. Problem i tak  jednak istnieje. Szczególnie dotyczy to podsekretarzy stanu, którzy  zarabiają mniej niż ich podwładni dyrektorzy departamentów. Na razie nie  możemy tego ruszać, bo to wymusi zmiany w innych przepisach - dodaje szef  Komitetu Stałego Rady Ministrów. #
Ze strony:
http://skroc.pl/af15b

--
stevep