Rząd szykuje bombę emerytalną

Data: 2010-01-22 00:12:32
Autor: awe
Rząd szykuje bombę emerytalną
Data: 2010-01-22 00:58:30
Autor: wt
Rząd szykuje bombę emerytalną
To "opłacający się w ZUSie" utrzymują takich, którzy składek nie płacili, a pobierają "odpowiednie" sumy. Wygląda na to, że i z funduszy będą zmuszeni się dołożyć, albo trzeba zreformować tak zwane "prawa nabyte", jeśli nas na nie nie stać. Bywa i tak, że zakład rozgrabiony, zniszczony, a załoga otrzymuje regularnie emerytury, od tych co nie rozgrabili. Rzemieślnik płaci składki jak wszyscy, od średniej krajowej, a nie dostaje nawet połowy tego "z czego nie da się wyżyć". Wydaje mi się, że duże emerytury trzeba podzielić przez 5, a składki przez 3, a nie powiększać. Do czego to podobne, żeby niszczyć własne dzieci, których wynagrodzenia na utrzymanie rodziny są często niższe niż niektóre emerytury, na jedną osobę. Jest jeszcze wiele sposobów na rozwiązywanie problemów z emeryturami, ale do tego bardzo przydatne byłoby dokładne rozeznanie ile, kto i za co dostaje.

Data: 2010-01-22 01:07:49
Autor: Prawusek
Rząd szykuje bombę emerytalną
"wt" <safinwt@poczta.onet.pl> wrote in message

Są tylko dwa sposoby na uzdrowienie ZUS - dla wszystkich renta socjalna oraz
zniesienie przymusu ubezpieczania. Jest trzeci radykalny - likwidacja ZUS.

Data: 2010-01-22 09:03:01
Autor: u2
W dniu 2010-01-22 01:07, Prawusek pisze:

Są tylko dwa sposoby na uzdrowienie ZUS - dla wszystkich renta socjalna oraz
zniesienie przymusu ubezpieczania. Jest trzeci radykalny - likwidacja ZUS.

Jestem za likwidacją ZUSu i za przeniesieniem świadczeń do US. To co
chce zrobić Donek to zwykła ściema i przelewanie z pustego w próżne.

Data: 2010-01-29 22:26:26
Autor: awe

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hjbrm2$771$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

-- -- --
domysl sie
awe

Data: 2010-01-29 13:24:50
Autor: zbig
On 29 Sty, 22:26, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomościnews:hjbrm2$771$1atlantis.news.neostrada.pl...> Użytkownik "u2" <u...@o2.pl> napisał w wiadomości

> Co to jest US?

-- -- --
domysl sie
awe

United States? :)))). Bo chyba nie myślisz o urzędzie Skarbowym.
Chyba , ze wzorem Twojego psyche guru z nowogrodzkiej nie odróżniasz
podatku od składki. albo co gorsza myślisz , ze to to samo.

Data: 2010-01-30 00:37:48
Autor: awe

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:3040a9d5-eb75-4a27-842e-0aff4e15bd3av25g2000yqk.googlegroups.com...
On 29 Sty, 22:26, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

-- -- --
[...]

-- -- -- --
nie wnikam, po prostu nie kazdego dnia mam ochote zajmowac sie pierdolami. jak bede placil jakies skladki to sie zainteresuje
awe

Data: 2010-01-30 08:00:25
Autor: Artur Borubar
Rząd szykuje bombę emerytalną

Data: 2010-01-30 11:45:39
Autor: awe
Rząd szykuje bombę emerytalną

Data: 2010-01-22 10:34:44
Autor: mkarwan
Rząd szykuje bombę emerytalną
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hjamqr$92p$1news.onet.pl...
http://emerytury.wp.pl/kat,2752,title,Rzad-szykuje-bombe-emerytalna,wid,11876677,wiadomosc.html

Rzecz w tym, że OFE nie dają większego zysku niż oprocentowanie obligacji 10
letnich.
Zatem po co są OFE?

Data: 2010-01-30 11:47:32
Autor: awe