Rząd szykuje głębsze cięcia

Data: 2010-08-12 21:04:23
Autor: the_foe
Rząd szykuje głębsze cięcia
Zasiłki pogrzebowe niższe o połowę, deficyt budżetowy poniżej 45 mld zł,
a w administracji zakaz zatrudniania nowych pracowników. Rząd chce
działać bardziej ambitnie od założeń, które wpisał do wieloletniego
planu finansowego. Wysokość deficytu w projekcie przyszłorocznego
budżetu będzie niższa od 45 mld zł zadeklarowanych tydzień temu.

http://gospodarka.dziennik.pl/news/artykuly/298644,rzad-szykuje-glebsze-ciecia.html

I co wy na to?

a ja na to, ze deficyt powinien byc 0. Nawet kosztem podniesienia VATu do 25% w jednolitej stawce. Ja jestem za tym by do konstytucji wpisac zakaz zadluzania sie panstwa. Rzad mialby prawo tylko do emisji obligacji wojennych (na wojsko) i infrastrukturalnych (na budowe wielkich inwestycji takich jak autostrady itp). Jedynymi jednostakami majacymi prawo zadluzac sie do woli powinny byc samorzady i to one powinny zajac sie we wlasnym zakresie szkolnictwem i sluzab zdrowia.

--
the_foe

Data: 2010-08-13 09:09:40
Autor: Tomek
[...]

To piękna teoria. Tyle że właśnie pisano o przekrętach w wojsku, przy budowie autostrad też dzieją się dziwne rzeczy. Więc na kolesi poszłoby większość tych pieniędzy...
Tomek

"By żyło się lepiej - powiedział Miro do Zbycha"

Rząd szykuje głębsze cięcia