Data: 2010-10-09 11:50:35 | |
Autor: u2 | |
Rząd ukrywa szokujące dowody | |
... ale chętnie ujawnił stenogramy przesłane przez ruskich co zastopowało
dalszą współpracę z ruskimi śledczymi : http://www.niezalezna.pl/article/show/id/39967 "Zespół Parlamentarny Ds. Zbadania Przyczyn Katastrofy TU-154 M z 10 kwietnia 2010r. uzyskał informacje wskazujące, że w kluczowych dla wyjaśnienia tej tragedii sprawach rząd Donalda Tuska dysponuje dowodami podważającymi wersję podawaną do wiadomości opinii publicznej. Dowody te są ukrywane. Równocześnie już w maju br. rząd Donalda Tuska zobowiązał się zaakceptować wywód i konkluzje przyjęte wówczas przez tzw. Międzynarodowy Komitet Lotniczy co do przyczyn katastrofy. Zasadniczy punkt przyjętego wówczas w maju br. zobowiązania brzmi: "wstępne opracowanie informacji dotyczącej lotu wykonano w MAK i w Rzeczpospolitej Polskiej wspólnie przez ekspertów rosyjskich i polskich i nie budzi ono niejednoznacznych interpretacji i konkluzji." (31 maja 2010 r. podpisano: Igor Lewiatin, Komisja FR, Jerzy Miller Komisja RP, Tatiana Anodina, MAK). Decyzje te przeczą zasadom uczciwości, solidności i obiektywizmu, podważają wiarygodność organów państwowych w tej tak zasadniczej dla Polaków sprawie i negują publicznie przyjęte przez rząd zobowiązanie do wyjaśnienia śmierci polskiej elity państwowej w sposób gwarantujący jawność i transparentność. Budzą też zasadnicze wątpliwości co do wiarygodności przygotowywanego przez MAK i komisję Millera Raportu. Fakty omijane lub ukrywane przez rząd dotyczą m.in. tego, że: - 9 kwietnia Dyżurna Służba Operacji Sił Zbrojnych RP przekazała do Centrum Operacji Powietrznych w Warszawie informacje o zagrożeniu atakiem terrorystycznym jednego z samolotów Unii Europejskiej; - załoga samolotu TU 154 z 10 kwietnia dysponowała danymi dotyczącymi podejścia do lądowania z 2009 r., podczas gdy członek załogi przygotowujący się do lotu z premierem Donaldem Tuskiem z 7 kwietnia otrzymał także dane najnowsze w istotny sposób różne i dużo bardziej precyzyjne; - przed wylotem TU 154 dnia 10 kwietnia wykryto wyciek ze środkowego silnika, o którym nie powiadomiono pilotów; - istnieje uzasadnione podejrzenie, iż kontrolerzy rosyjscy wprowadzali w błąd pilotów, podając aż do momentu katastrofy, że samolot znajduje się "na kursie i na ścieżce", czyli że prawidłowo podchodzi do lądowania; - BOR nie dokonał sprawdzenia pirotechnicznego lotniska w Smoleńsku przed lądowaniem samolotu z Prezydentem na pokładzie. Taka kontrola jest ustawowym obowiązkiem BOR; - według relacji naocznego świadka uderzenie w brzozę nie wpłynęło na tor lotu samolotu, więc nie mogło być przyczyną katastrofy; - według relacji naocznego świadka przed upadkiem samolotu doszło do niewyjaśnionej awarii, czego objawem był wielki oślepiający błysk; - już w nocy z 10 na 11 kwietnia działający wspólnie prokuratorzy polscy i rosyjscy ustalili czas katastrofy na 8:40 czasu polskiego, mimo to jeszcze przez trzy tygodnie podawano jako godzinę katastrofy 8:56, a w aktach zgonu m.in. 8:50; - w nocy z 10 na 11 kwietnia prokuratorzy polscy zaakceptowali żądanie rosyjskie, by rejestratory lotu (czarne skrzynki) zostały przekazane do dyspozycji tzw. Międzynarodowego Komitetu Lotniczego. Z kolei w maju 2010 r. decyzją ministra Millera czarne skrzynki zostały przekazane Federacji Rosyjskiej do czasu zakończenia rosyjskiego postępowania sądowego; - w nocy z 10 na 11 kwietnia prokuratorzy zgodzili się, że w toku postępowania będą brane pod uwagę tylko 3 przyczyny katastrofy: wady techniczne samolotu, zła pogoda, błędy pilotów lub załogi naziemnej lotniska. W szczególności uważamy za konieczne natychmiastowe wyjaśnienie, kto odpowiedzialny jest za pozbawienie załogi TU 154 M z 10 kwietnia dostępu do aktualnych kart podejścia. Według członka załogi samolotu wiozącego premiera Donalda Tuska, przygotowując się do lotu, otrzymał dwa komplety kart podejścia. "Były to dokumenty sprzed roku. Ponadto zapoznałem się z kartami podejścia tegoż lotniska , które przyszły do JW kilka dni przed 7 kwietnia br. Różnica między nimi a wcześniejszymi polegała na tym, że było w nich więcej danych na temat lotniska, były współrzędne progu pasa i środków radionawigacyjnych lotniska. (...) sprawdziłem współrzędne progu pasa 26 lotniska w Siewiernym i okazało się, że jest przesunięty o około 300 metrów bliżej, patrząc w kierunku podejścia w stosunku do danych zawartych na karcie podejścia."." |
|
Data: 2010-10-09 13:16:03 | |
Autor: Grzegorz Z. | |
Rząd ukrywa szokujące dowody | |
- według relacji naocznego świadka uderzenie w brzozę nie wpłynęło na Oczywiście że nie mogło i nie wpłynęło. Poza tym przecież wiadomo że "birchcutter" to przerobiony bombowiec. :)))))))) -- Gdyby nie radio maryja człowiek nigdy by się nie dowiedział jak wiele pieniędzy potrzeba do życia w ubóstwie. |
|
Data: 2010-10-09 13:28:19 | |
Autor: Bogdan Idzikowski | |
Rząd ukrywa szokujące dowody | |
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:cp67bac5lveh.bh0vj4gr2cta$.dlg40tude.net... - według relacji naocznego świadka uderzenie w brzozę nie wpłynęło na Jasne! Gdyby takim samolotem porywacze uderzyli w World Trade Center, to ten samolot przeleciałby przez wieżę i poleciał dalej. I mógłby gdzieś wylądować. -- J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź" "Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)" |
|
Data: 2010-10-09 13:29:44 | |
Autor: Grzegorz Z. | |
Rząd ukrywa szokujące dowody | |
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:cp67bac5lveh.bh0vj4gr2cta$.dlg40tude.net... ROTFL!!! -- Gdyby nie radio maryja człowiek nigdy by się nie dowiedział jak wiele pieniędzy potrzeba do życia w ubóstwie. |
|
Data: 2010-10-09 13:55:24 | |
Autor: heÂŽsk | |
RzÂąd ukrywa szokujÂące dowody | |
On Sat, 9 Oct 2010 13:28:19 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@neostrada.pl> wrote:
http://zagadkiswiata.prv.pl/katastrofylotnicze.html moglby jeszcze zawrocic, przywalic w 2-ga wieze, a potem jakby nic poleciec sobie dalej zgodnie z rozkladem lotow ;o))) -- "Nieprawdą jest, jakoby Internet był ziemią niczyją i terytorium darmowego opluwania innych." * My personal opinions are just mine.(Art. 54 Konstytucji RP) |
|
Data: 2010-10-09 13:28:21 | |
Autor: awe | |
Rząd ukrywa szokujące dowody | |
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:cp67bac5lveh.bh0vj4gr2cta$.dlg40tude.net... -- -- -- -- -- według relacji naocznego świadka uderzenie w brzozę nie wpłynęło na widze ze ci glupku wesolo. wesolek jestes. zalosny do tego awe |
|
Data: 2010-10-09 13:27:03 | |
Autor: Grzegorz Z. | |
Rząd ukrywa szokujące dowody | |
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:cp67bac5lveh.bh0vj4gr2cta$.dlg40tude.net... Przecież dla każdego zaocznego studenta (z wyjątkiem mnie) oczywistą oczywistością jest że Careless to przerobiony bombowiec i że brzozy skrzydłami w locie ścinać potrafi niczym katana (trudne słowo). -- Gdyby nie radio maryja człowiek nigdy by się nie dowiedział jak wiele pieniędzy potrzeba do życia w ubóstwie. |
|
Data: 2010-10-09 13:55:17 | |
Autor: awe | |
Rząd ukrywa szokujące dowody | |
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1jj5njxkbzoge.ht0xa96owl5z.dlg40tude.net... -- -- -- -- -- -- -- sugerujesz ze skonczyles studia? niemozliwe awe |
|
Data: 2010-10-09 13:51:41 | |
Autor: Grzegorz Z. | |
Rząd ukrywa szokujące dowody | |
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1jj5njxkbzoge.ht0xa96owl5z.dlg40tude.net... Sugerujesz że Antonio ścinał brzozy "tutką" w locie koszącym? -- Gdyby nie radio maryja człowiek nigdy by się nie dowiedział jak wiele pieniędzy potrzeba do życia w ubóstwie. |
|
Data: 2010-10-09 18:56:25 | |
Autor: awe | |
Rząd ukrywa szokujące dowody | |
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:g1t7xzxtbblx.1bcoxdp4pqax4$.dlg40tude.net... -- -- -- -- -- -- - odnosze sie do calego posta ale rowniez widzialem zdjecia z podobnych wypadkow i owszem koszenie drzew ma w takim przypadku miejsce. wystarczy zobaczyc miejsce katastrofy w lasach kabackich. rowniez widzialem udane ladowanie tego typu samolotu w lesie. poza tym swiadkowie wypadku twierdza ze samolot do konca lecial w locie poziomym. awe |
|
Data: 2010-10-09 14:04:33 | |
Autor: u2 | |
Rząd ukrywa szokujące dowody | |
W dniu 2010-10-09 13:16, Grzegorz Z. pisze:
- według relacji naocznego świadka uderzenie w brzozę nie wpłynęło na Polski pilot wyląduje i na drzwiach od stodoły. |