Rząd ukrywa szokujące dowody

Data: 2010-10-09 11:50:35
Autor: u2
Rząd ukrywa szokujące dowody
... ale chętnie ujawnił stenogramy przesłane przez ruskich co zastopowało
dalszą współpracę z ruskimi śledczymi :

http://www.niezalezna.pl/article/show/id/39967

"Zespół Parlamentarny Ds. Zbadania Przyczyn Katastrofy TU-154 M z 10
kwietnia 2010r. uzyskał informacje wskazujące, że w kluczowych dla
wyjaśnienia tej tragedii sprawach rząd Donalda Tuska dysponuje dowodami
podważającymi wersję podawaną do wiadomości opinii publicznej. Dowody te
są ukrywane.

Równocześnie już w maju br. rząd Donalda Tuska zobowiązał się
zaakceptować wywód i konkluzje przyjęte wówczas przez tzw.
Międzynarodowy Komitet Lotniczy co do przyczyn katastrofy.

Zasadniczy punkt przyjętego wówczas w maju br. zobowiązania brzmi:
"wstępne opracowanie informacji dotyczącej lotu wykonano w MAK i w
Rzeczpospolitej Polskiej wspólnie przez ekspertów rosyjskich i polskich
i nie budzi ono niejednoznacznych interpretacji i konkluzji." (31 maja
2010 r. podpisano: Igor Lewiatin, Komisja FR, Jerzy Miller Komisja RP,
Tatiana Anodina, MAK).

Decyzje te przeczą zasadom uczciwości, solidności i obiektywizmu,
podważają wiarygodność organów państwowych w tej tak zasadniczej dla
Polaków sprawie i negują publicznie przyjęte przez rząd zobowiązanie do
wyjaśnienia śmierci polskiej elity państwowej w sposób gwarantujący
jawność i transparentność. Budzą też zasadnicze wątpliwości co do
wiarygodności przygotowywanego przez MAK i komisję Millera Raportu.

Fakty omijane lub ukrywane przez rząd dotyczą m.in. tego, że:

- 9 kwietnia Dyżurna Służba Operacji Sił Zbrojnych RP przekazała do
Centrum Operacji Powietrznych w Warszawie informacje o zagrożeniu
atakiem terrorystycznym jednego z samolotów Unii Europejskiej;

- załoga samolotu TU 154 z 10 kwietnia dysponowała danymi dotyczącymi
podejścia do lądowania z 2009 r., podczas gdy członek załogi
przygotowujący się do lotu z premierem Donaldem Tuskiem z 7 kwietnia
otrzymał także dane najnowsze w istotny sposób różne i dużo bardziej
precyzyjne;

- przed wylotem TU 154 dnia 10 kwietnia wykryto wyciek ze środkowego
silnika, o którym nie powiadomiono pilotów;

- istnieje uzasadnione podejrzenie, iż kontrolerzy rosyjscy wprowadzali
w błąd pilotów, podając aż do momentu katastrofy, że samolot znajduje
się "na kursie i na ścieżce", czyli że prawidłowo podchodzi do lądowania;

- BOR nie dokonał sprawdzenia pirotechnicznego lotniska w Smoleńsku
przed lądowaniem samolotu z Prezydentem na pokładzie. Taka kontrola jest
ustawowym obowiązkiem BOR;

- według relacji naocznego świadka uderzenie w brzozę nie wpłynęło na
tor lotu samolotu, więc nie mogło być przyczyną katastrofy;

- według relacji naocznego świadka przed upadkiem samolotu doszło do
niewyjaśnionej awarii, czego objawem był wielki oślepiający błysk;

- już w nocy z 10 na 11 kwietnia działający wspólnie prokuratorzy polscy
i rosyjscy ustalili czas katastrofy na 8:40 czasu polskiego, mimo to
jeszcze przez trzy tygodnie podawano jako godzinę katastrofy 8:56, a w
aktach zgonu m.in. 8:50;

- w nocy z 10 na 11 kwietnia prokuratorzy polscy zaakceptowali żądanie
rosyjskie, by rejestratory lotu (czarne skrzynki) zostały przekazane do
dyspozycji tzw. Międzynarodowego Komitetu Lotniczego. Z kolei w maju
2010 r. decyzją ministra Millera czarne skrzynki zostały przekazane
Federacji Rosyjskiej do czasu zakończenia rosyjskiego postępowania sądowego;

- w nocy z 10 na 11 kwietnia prokuratorzy zgodzili się, że w toku
postępowania będą brane pod uwagę tylko 3 przyczyny katastrofy: wady
techniczne samolotu, zła pogoda, błędy pilotów lub załogi naziemnej
lotniska.

W szczególności uważamy za konieczne natychmiastowe wyjaśnienie, kto
odpowiedzialny jest za pozbawienie załogi TU 154 M z 10 kwietnia dostępu
do aktualnych kart podejścia. Według członka załogi samolotu wiozącego
premiera Donalda Tuska, przygotowując się do lotu, otrzymał dwa komplety
kart podejścia. "Były to dokumenty sprzed roku. Ponadto zapoznałem się z
kartami podejścia tegoż lotniska , które przyszły do JW kilka dni przed
7 kwietnia br. Różnica między nimi a wcześniejszymi polegała na tym, że
było w nich więcej danych na temat lotniska, były współrzędne progu pasa
 i środków radionawigacyjnych lotniska. (...) sprawdziłem współrzędne
progu pasa 26 lotniska w Siewiernym i okazało się, że jest przesunięty o
około 300 metrów bliżej, patrząc w kierunku podejścia w stosunku do
danych zawartych na karcie podejścia."."

Data: 2010-10-09 13:16:03
Autor: Grzegorz Z.
Rząd ukrywa szokujące dowody
- według relacji naocznego świadka uderzenie w brzozę nie wpłynęło na
tor lotu samolotu, więc nie mogło być przyczyną katastrofy;

Oczywiście że nie mogło i nie wpłynęło.

Poza tym przecież wiadomo że "birchcutter" to przerobiony bombowiec. :))))))))

--
Gdyby nie radio maryja człowiek nigdy by się nie dowiedział jak wiele
pieniędzy potrzeba do życia w ubóstwie.

Data: 2010-10-09 13:28:19
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:cp67bac5lveh.bh0vj4gr2cta$.dlg40tude.net...
[...]

Jasne! Gdyby takim samolotem porywacze uderzyli w World Trade Center, to ten samolot przeleciałby przez wieżę i poleciał dalej. I mógłby gdzieś wylądować.

Data: 2010-10-09 13:55:24
Autor: heÂŽsk
RzÂąd ukrywa szokujÂące dowody
On Sat, 9 Oct 2010 13:28:19 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@neostrada.pl> wrote:

> [...]

Jasne! Gdyby takim samolotem porywacze uderzyli w World Trade Center, to ten samolot przeleciałby przez wieżę i poleciał dalej. I mógłby gdzieś wylądować.

 http://zagadkiswiata.prv.pl/katastrofylotnicze.html

 moglby jeszcze zawrocic, przywalic w 2-ga wieze, a potem jakby nic
 poleciec sobie dalej zgodnie z rozkladem lotow ;o)))

Data: 2010-10-09 13:28:21
Autor: awe
[...]

:))))))))

-- -- -- -- -
widze ze ci glupku wesolo. wesolek jestes. zalosny do tego
awe

Data: 2010-10-09 13:27:03
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Przecież dla każdego zaocznego studenta (z wyjątkiem mnie) oczywistą
oczywistością jest że Careless to przerobiony bombowiec i że brzozy
skrzydłami w locie ścinać potrafi niczym katana (trudne słowo).

Data: 2010-10-09 13:55:17
Autor: awe

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1jj5njxkbzoge.ht0xa96owl5z.dlg40tude.net...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
sugerujesz ze skonczyles studia? niemozliwe
awe

Data: 2010-10-09 13:51:41
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Sugerujesz że Antonio ścinał brzozy "tutką" w locie koszącym?

Data: 2010-10-09 18:56:25
Autor: awe

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:g1t7xzxtbblx.1bcoxdp4pqax4$.dlg40tude.net...

[...]

odnosze sie do calego posta ale rowniez widzialem zdjecia z podobnych wypadkow i owszem koszenie drzew ma w takim przypadku miejsce. wystarczy zobaczyc miejsce katastrofy w lasach kabackich. rowniez widzialem udane ladowanie tego typu samolotu w lesie. poza tym swiadkowie wypadku twierdza ze samolot do konca lecial w locie poziomym.
awe

Data: 2010-10-09 14:04:33
Autor: u2
W dniu 2010-10-09 13:16, Grzegorz Z. pisze:
[...]

Polski pilot wyląduje i na drzwiach od stodoły.

Rząd ukrywa szokujące dowody