Rząd ukrywa szokujące dowody

Data: 2010-10-09 13:16:03
Autor: Grzegorz Z.
Rząd ukrywa szokujące dowody
- według relacji naocznego świadka uderzenie w brzozę nie wpłynęło na
tor lotu samolotu, więc nie mogło być przyczyną katastrofy;

Oczywiście że nie mogło i nie wpłynęło.

Poza tym przecież wiadomo że "birchcutter" to przerobiony bombowiec. :))))))))

--
Gdyby nie radio maryja człowiek nigdy by się nie dowiedział jak wiele
pieniędzy potrzeba do życia w ubóstwie.

Data: 2010-10-09 13:28:19
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:cp67bac5lveh.bh0vj4gr2cta$.dlg40tude.net...
[...]

Jasne! Gdyby takim samolotem porywacze uderzyli w World Trade Center, to ten samolot przeleciałby przez wieżę i poleciał dalej. I mógłby gdzieś wylądować.

Data: 2010-10-09 13:55:24
Autor: heÂŽsk
RzÂąd ukrywa szokujÂące dowody
On Sat, 9 Oct 2010 13:28:19 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@neostrada.pl> wrote:

> [...]

Jasne! Gdyby takim samolotem porywacze uderzyli w World Trade Center, to ten samolot przeleciałby przez wieżę i poleciał dalej. I mógłby gdzieś wylądować.

 http://zagadkiswiata.prv.pl/katastrofylotnicze.html

 moglby jeszcze zawrocic, przywalic w 2-ga wieze, a potem jakby nic
 poleciec sobie dalej zgodnie z rozkladem lotow ;o)))

Data: 2010-10-09 13:28:21
Autor: awe
[...]

:))))))))

-- -- -- -- -
widze ze ci glupku wesolo. wesolek jestes. zalosny do tego
awe

Data: 2010-10-09 13:27:03
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Przecież dla każdego zaocznego studenta (z wyjątkiem mnie) oczywistą
oczywistością jest że Careless to przerobiony bombowiec i że brzozy
skrzydłami w locie ścinać potrafi niczym katana (trudne słowo).

Data: 2010-10-09 13:55:17
Autor: awe

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1jj5njxkbzoge.ht0xa96owl5z.dlg40tude.net...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
sugerujesz ze skonczyles studia? niemozliwe
awe

Data: 2010-10-09 13:51:41
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Sugerujesz że Antonio ścinał brzozy "tutką" w locie koszącym?

Data: 2010-10-09 18:56:25
Autor: awe

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:g1t7xzxtbblx.1bcoxdp4pqax4$.dlg40tude.net...

[...]

odnosze sie do calego posta ale rowniez widzialem zdjecia z podobnych wypadkow i owszem koszenie drzew ma w takim przypadku miejsce. wystarczy zobaczyc miejsce katastrofy w lasach kabackich. rowniez widzialem udane ladowanie tego typu samolotu w lesie. poza tym swiadkowie wypadku twierdza ze samolot do konca lecial w locie poziomym.
awe

Data: 2010-10-09 14:04:33
Autor: u2
W dniu 2010-10-09 13:16, Grzegorz Z. pisze:
[...]

Polski pilot wyląduje i na drzwiach od stodoły.

Rząd ukrywa szokujące dowody