Rzad wycofuje sie z kretynskiego pomyslu

Data: 2014-03-06 17:18:44
Autor: Czesław Wi¶niak
Rzad wycofuje sie z kretynskiego pomyslu
alkomatow w samochodach, dla odmiany wpadl na pomysl "alkolockow" dla bylych pijakow :)

Data: 2014-03-06 08:21:33
Autor: kogutek444
W dniu czwartek, 6 marca 2014 17:18:44 UTC+1 użytkownik Czesław Wi¶niak napisał:
alkomatow w samochodach, dla odmiany wpadl na pomysl "alkolockow" dla bylych pijakow :)

I bardzo dobrze. Jeszcze bym kazał nałogom malować samochody w seledynowe odblaskowe pasy.

Data: 2014-03-06 19:07:07
Autor: Franek Kalina
Rzad wycofuje sie z kretynskiego pomyslu
Dnia 2014-03-06 17:21, UĹĽytkownik - kogutek444@gmail.com  napisaĹ‚::
W dniu czwartek, 6 marca 2014 17:18:44 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:
alkomatow w samochodach, dla odmiany wpadl na pomysl "alkolockow" dla bylych

pijakow :)

I bardzo dobrze. Jeszcze bym kazał nałogom malować samochody w seledynowe odblaskowe pasy.

I obowiązkowe opaski na lewym ramieniu! Dlaczego mają zarobić tylko policjanci, producenci alcocacek, producenci farb i lakiernicy? Niech i krawcy też cóś mają! :-)

Data: 2014-03-07 08:24:52
Autor: miszmasz
Rzad wycofuje sie z kretynskiego pomyslu
Użytkownik <kogutek444@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:aa7fa8a8-0dd1-491b-8d6f-064e5b6b0106googlegroups.com...
I bardzo dobrze. Jeszcze bym kazał nałogom malować samochody w >seledynowe odblaskowe pasy.

Wystarczy obowi±zkowa naklejka na szybie z butelk± i kieliszkiem obok.
Naklejana  przez 5 lat obowi±zkowo.

Data: 2014-03-07 10:12:25
Autor: uzytkownik
W dniu 2014-03-07 08:24, miszmasz pisze:
[...]

A co z użyczeniem samochodu?
Przecież to nie samochód jest alkoholikiem tylko jeden z kierowców jeżdż±cy tym autem.

Data: 2014-03-07 10:36:58
Autor: Gotfryd Smolik news
On Fri, 7 Mar 2014, miszmasz wrote:

Użytkownik <kogutek444@gmail.com> napisał
I bardzo dobrze. Jeszcze bym kazał nałogom

  Znaczy jak kto¶ nienałogowo, ale lubi sobie dwa razy do roku
po imprezie wrócić samochodem po pijaku to już nie?
  IMO stawianie znaku równo¶ci między pijanym a nałogowcem
jest błędem - do jazdy po pijaku wystarczy arogancja plus
lekkomy¶lno¶ć.

malować samochody w >seledynowe odblaskowe pasy.

Wystarczy obowi±zkowa naklejka na szybie z butelk± i kieliszkiem obok.

  To tylko w przypadkach tymczasowych, jazdy wypożyczonym samochodem ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-03-07 18:38:04
Autor: Smok Eustachy
W dniu 07.03.2014 08:24, miszmasz pisze:
> [...]
>seledynowe odblaskowe pasy.

Wystarczy obowi±zkowa naklejka na szybie z butelk± i kieliszkiem obok.
Go¶ciu kupi se starego malucha a bedzie jeĽdził drugim.

Data: 2014-03-07 14:44:48
Autor: kogutek444
W dniu pi±tek, 7 marca 2014 18:38:04 UTC+1 użytkownik Smok Eustachy napisał:
> [...]

> Naklejana  przez 5 lat obowi±zkowo.

Go¶ciu kupi se starego malucha a bedzie jeĽdził drugim.

Jak kupienie starego malucha zabezpiecza przed przypadkow± kontrol±?

Data: 2014-03-06 17:45:45
Autor: J.F
Rzad wycofuje sie z kretynskiego pomyslu
Użytkownik "Czesław Wi¶niak"  napisał w wiadomo¶ci
alkomatow w samochodach, dla odmiany wpadl na pomysl "alkolockow" dla bylych pijakow :)

Ten pomysl ma przynajmniej troche sensu.

J.

Data: 2014-03-06 18:32:12
Autor: Wiwo
Rzad wycofuje sie z kretynskiego pomyslu

Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5318a63c$0$2363$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "Czesław Wi¶niak"  napisał w wiadomo¶ci
alkomatow w samochodach, dla odmiany wpadl na pomysl "alkolockow" dla bylych pijakow :)

Ten pomysl ma przynajmniej troche sensu.

Tak, pod warunkiem, że nie da się tego oszukać.
Kto¶ wie jak to działa? Bo jak wystarczy jaka¶ pompka żeby to ogłupić, to mija się z celem cała zabawa...

Wiwo

Data: 2014-03-06 09:44:43
Autor: kogutek444
W dniu czwartek, 6 marca 2014 18:32:12 UTC+1 użytkownik Wiwo napisał:
> [...]

Kto¶ wie jak to działa? Bo jak wystarczy jaka¶ pompka żeby to ogłupić, to mija się z celem cała zabawa...

Nie ma problemu. Może reagować na gorzałę i stężenie dwutlenku węgla charakterystyczne dla wydychanego przez człowieka powietrza.

Data: 2014-03-06 19:09:32
Autor: Franek Kalina
Rzad wycofuje sie z kretynskiego pomyslu
Dnia 2014-03-06 18:44, UĹĽytkownik - kogutek444@gmail.com  napisaĹ‚::

Tak, pod warunkiem, że nie da się tego oszukać.

Ktoś wie jak to działa? Bo jak wystarczy jakaś pompka żeby to ogłupić, to

mija się z celem cała zabawa...

Wiwo

Nie ma problemu. Może reagować na gorzałę i stężenie dwutlenku węgla charakterystyczne dla wydychanego przez człowieka powietrza.

Czyli jak będę chciał odwieźć do domu "zmeczonego" śwagra, to go nie odwiozę. I taryfa też go nie odwiezie.
Nawet "suka" na wytrzeźwiałkę też nie da rady.

Genialny ten pomysł - trzeźwy to ten autor nie był. :-)

Data: 2014-03-06 10:20:13
Autor: kogutek444
W dniu czwartek, 6 marca 2014 19:09:32 UTC+1 użytkownik Franek Kalina napisał:
Dnia 2014-03-06 18:44, Użytkownik - kogutek444@gmail.com  napisał::

> Nie ma problemu. Może reagować na gorzałę i stężenie dwutlenku węgla charakterystyczne dla wydychanego przez człowieka powietrza.

Czyli jak będę chciał odwieĽć do domu "zmeczonego" ¶wagra, to go nie odwiozę. I taryfa też go nie odwiezie.

Nawet "suka" na wytrzeĽwiałkę też nie da rady.

Genialny ten pomysł - trzeĽwy to ten autor nie był. :-)

I dobrze. Odprowadzisz zataczaj±cego się ¶wagra 12 kilometrów to na drugi raz nie będziesz taki uczynny.

Data: 2014-03-06 20:48:00
Autor: Franek Kalina
Rzad wycofuje sie z kretynskiego pomyslu
Dnia 2014-03-06 19:20, UĹĽytkownik - kogutek444@gmail.com  napisaĹ‚::

Nie ma problemu. Może reagować na gorzałę i stężenie dwutlenku węgla charakterystyczne dla wydychanego przez człowieka powietrza.

Czyli jak będę chciał odwieźć do domu "zmeczonego" śwagra, to go nie

odwiozÄ™. I taryfa teĹĽ go nie odwiezie.

Nawet "suka" na wytrzeźwiałkę też nie da rady.

Genialny ten pomysł - trzeźwy to ten autor nie był. :-)

I dobrze. Odprowadzisz zataczającego się śwagra 12 kilometrów to na drugi raz nie będziesz taki uczynny.

No, logiką to się nie popisałeś.
Ty chyba jesteś po jakimś bardzo traumatycznym odwyku. Zauważyłem - ale to w kwestii papierosów - że największymi "wrogami", inkwizytorami i krytykami palenia są ci, którzy rzucili palenie.

Data: 2014-03-06 14:41:36
Autor: kogutek444
W dniu czwartek, 6 marca 2014 20:48:00 UTC+1 użytkownik Franek Kalina napisał:
Dnia 2014-03-06 19:20, Użytkownik - kogutek444@gmail.com  napisał::

> I dobrze. Odprowadzisz zataczaj±cego się ¶wagra 12 kilometrów to na drugi raz nie będziesz taki uczynny.

No, logik± to się nie popisałe¶.

Ty chyba jeste¶ po jakim¶ bardzo traumatycznym odwyku. Zauważyłem - ale to w kwestii papierosów - że największymi "wrogami", inkwizytorami i krytykami palenia s± ci, którzy rzucili palenie.

Nie palę od roku analogów tylko papierosa USB. Nie jestem wojuj±cym przeciwnikiem papierosów z żarem. Pomimo że ci±gnę elektrycznego zwykle papierosy oceniam bardzo pozytywnie je¶li idzie o działanie. Inna sprawa że po roku niepalenia analogów, bo z 5 paczek na rok według mnie się nie liczy, zwyczajne fajki je¶li ich nie palę ¶mierdz±. Jestem nałogowcem i cały czas się nikotynizuję, tylko w inny niż zwykłe papierosy sposób. Doskonale rozumie innych nałogowców. Taka jak ja mam poci±g do nikotyny inni maj± do alkoholu. I w tym momencie kończy się analogia je¶li idzie o bycie uzależnionym. Nikotyna ma pozytywny wpływ na człowieka. W formie jak± ja przyjmuję jest praktycznie nieszkodliwa. Nikotyna przyjmowana przez długi okres czasu w przeciwieństwie do alkoholu nie otumania, nie zabija uczuć wyższych, nie wyniszcza organizmu. nałogowy palacz jak nie będzie miał papierosów będzie chodził wkurwiony. Ale to wkurwienie praktycznie nie upo¶ledza funkcji psychomotorycznych. Nie słyszałem żeby jaki¶ nikotynista sprzedał telewizor żeby mieć na fajki. Nie słyszałem żeby pobił żonę bo krzywo się spojrzała. Palenie papierosów to duża frajda. Je¶li kto¶ jest wojuj±cym przeciwnikiem fajek to znaczy że ma na nie cały czas ochotę, żeby zapalił, wzi±ł dużego macha i upajał się działaniem nikotyny. Nikotyna jest ekstra. Alkoholu nie piję. Bo co to za picie pół litra rocznie, tyle może się zbierze. Jak bylem pacholęciem nie było zwyczaju picia wódki w domu. Cała rodzina bliższa i dalsza tak miała. Pamiętam a raczej nie pamiętam jak kilka lat po ¶lubie przyszedłem a raczej przytarzałem się do domu nawalony jak stodoła. Dok±d nie zacz±łem rzygać do wanny nikt w domu nie wierzył że jestem pijany. Mówili że my¶leli że udaję. Jak wytrzeĽwiałem to ¶miechu było w domu do oporu. Zdaję sobie sprawę z tego że w Polsce trudno sobie wyobrazić że kto¶ nie pije alkoholu. A mnie on zwyczajnie nie smakuje. Przeraża mnie ilo¶ć alkoholu zażywana przez innych. Patrzę na znajomych i widzę jak sami przerabiaj± się na zwierz±tka. Bo inaczej tego okre¶lić nie można.

Data: 2014-03-07 01:39:22
Autor: WOJO
Rzad wycofuje sie z kretynskiego pomyslu
Nikotyna ma pozytywny wpływ na człowieka.
Nie wierzę, że to piszesz. Ty naprawdę w to wierzysz?
W czystej postaci nikotyna jest siln± trucizn±, więc faktycznie ma wielce pozytywny wpływ na człowieka...
Masz poczytaj:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Nikotyna
Specjalnie nie odsyłam do literatury fachowej, by¶ jak najwięcej zrozumiał.

W formie jak± ja przyjmuję jest praktycznie nieszkodliwa. Nikotyna przyjmowana przez długi okres czasu w przeciwieństwie do alkoholu nie otumania, nie zabija uczuć wyższych, nie wyniszcza organizmu.
Popro¶ kogo¶ z medycyny, by Ci pokazał wypreparowane płuca palacza w formaldehydzie.
Może obrazowo da Ci to co¶ do my¶lenia.

nałogowy palacz jak nie będzie miał papierosów będzie chodził wkurwiony.
Ze stresem można sobie radzić w inny sposób niż przez zapalenie papierosa.
WOJO

Data: 2014-03-06 17:05:09
Autor: kogutek444
W dniu pi±tek, 7 marca 2014 01:39:22 UTC+1 użytkownik WOJO napisał:
> [...]

Ze stresem można sobie radzić w inny sposób niż przez zapalenie papierosa.

Jaka¶ kobitka w ramach konkursu wypiła 10 litrów wody i odwaliła kitę. Czy to znaczy że czysta woda mineralna po wypiciu zabija? Po co pierdolisz jak potłuczony o tej nikotynie. W papierosach i płynach do elektrycznych papierosów s± podobne stężenia. To się zażywa jak stężenie jest liczone w tysi±cznych czę¶ciach grama na ile¶tam a nie 100% stężenia. Je¶li płyn do e papierosa jest dopuszczony do sprzedaży w kiosku RUCHu to nie można się nim otruć. Czy wiesz że połknięcie chyba 30 tabletek aspiryny kończy się na cmentarzu? Ogólnie pierdol się na koszt państwa z takimi radami. Płuca po zwykłych papierosach regeneruj± się 10 lat. Mnie już się zregenerowały w dziesięciu procentach i musiałem z siebie robić idioty że nie palę a inni co pal± to idioci. Dostarczam sobie nikotynę jak mam na to ochotę. Nikotyna jest dla człowieka czym¶ dobrym. Chujowy był sposób jej dostarczania do organizmu. Ten co zrobił E papierosa powinien dostać Nobla.

Data: 2014-03-07 08:11:43
Autor: WOJO
Rzad wycofuje sie z kretynskiego pomyslu
Je¶li płyn do e papierosa jest dopuszczony do sprzedaży w kiosku RUCHu to nie można się nim otruć.
Ehh.
Ty jeste¶ niereformowalny. Byłe¶, jeste¶ i będziesz.
To że co¶ jest dopuszczone do sprzedaży, nie znaczy, że jest dobre. Jaja tasiemca też "biznesmeni" pakuj± do kapsułek i sprzedaj± jako ¶wietny lek na odchudzanie.
To mniej więcej taki sam przykład, jak Twój z wod± (pomijaj±c rzetelno¶ć takiej wiadomo¶ci).
WOJO

Data: 2014-03-07 10:32:03
Autor: Gotfryd Smolik news
On Thu, 6 Mar 2014, kogutek444@gmail.com wrote:

Je¶li płyn do e papierosa jest dopuszczony do sprzedaży w kiosku RUCHu
to nie można się nim otruć.

"Amerykańskie my¶lenie" w czystej postaci.

Czy wiesz że połknięcie chyba 30 tabletek aspiryny kończy się
na cmentarzu?

  Co głownie dowodzi, że poprzednia teza jest od czapy :)
(nie, nie czepiam się INNYCH argumentów, dokładnie i literalnie tego
co napisałe¶ wyżej).

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-03-07 11:09:45
Autor: RoMan Mandziejewicz
Rzad wycofuje sie z kretynskiego pomyslu
Hello WOJO,

Friday, March 7, 2014, 1:39:22 AM, you wrote:

[...]

KAŻDY alkaloid w większej dawce jest trucizn±. Alkohol też. Nawet woda
może zaszkodzić. THC również.

W formie jak± ja przyjmuję jest praktycznie nieszkodliwa. Nikotyna
   ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
[...]

Ale sk±d założenie, że forma przyjmowana przez Twojego przeciwnika w
dyskusji ma taki wpływ na płuca? Jeszcze preparatów z płucami
zniszczonymi glikolem etylenowym nie robi±.

nałogowy palacz jak nie będzie miał papierosów będzie chodził wkurwiony.
Ze stresem można sobie radzić w inny sposób niż przez zapalenie papierosa.

Nie - nałogowy palacz ze stresem sobie nie poradzi w inny sposób. Tak
samo jak nałogowy alkoholik czy narkoman. Nikotyna, je¶li chodzi o
efekt odstawienia, należy do twardych narkotyków. Wiem co¶ o tym - nie
palę ponad 5 lat.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-03-07 04:02:45
Autor: kogutek444
W dniu pi±tek, 7 marca 2014 11:09:45 UTC+1 użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

> [...]

samo jak nałogowy alkoholik czy narkoman. Nikotyna, je¶li chodzi o

efekt odstawienia, należy do twardych narkotyków. Wiem co¶ o tym - nie

Masz nie¶cisłe informacje. Na glikolu propylenowym jako bazie robi± płyny do E papierosów. Substancja przebadana i uznana jako nieszkodliwa. Jest składnikiem wielu leków w tym preparatów do inhalacji.

Data: 2014-03-06 19:40:25
Autor: giecik
W dniu 2014-03-06 19:09, Franek Kalina pisze:
Czyli jak będę chciał odwieźć do domu "zmeczonego" śwagra, to go nie
odwiozÄ™. I taryfa teĹĽ go nie odwiezie.
Nawet "suka" na wytrzeźwiałkę też nie da rady.

Jak sam nie będziesz "zmęczony" to dmuchniesz w to ustrojstwo i pojedziesz. W czym problem ?

Data: 2014-03-06 20:42:22
Autor: Franek Kalina
Rzad wycofuje sie z kretynskiego pomyslu
Dnia 2014-03-06 19:40, UĹĽytkownik - giecik  napisaĹ‚::
[...]

A taki, że jak mi się nie będzie chciało, to tylko dmuchnę, wsadzę śwagra za kółko, niech sobie jedzie i rozjedzie po drodze jakiegoś kogutka. :-)

Data: 2014-03-06 20:46:42
Autor: giecik
W dniu 2014-03-06 20:42, Franek Kalina pisze:

A taki, że jak mi się nie będzie chciało, to tylko dmuchnę, wsadzę
śwagra za kółko, niech sobie jedzie i rozjedzie po drodze jakiegoś
kogutka. :-)

A śwagr naprany powie kto mu udostępnił pojazd i pójdziesz w pasiaki razem z nim na rodzinną integrację :)

Data: 2014-03-06 20:52:55
Autor: Franek Kalina
Rzad wycofuje sie z kretynskiego pomyslu
Dnia 2014-03-06 20:46, UĹĽytkownik - giecik  napisaĹ‚::
[...]

razem z nim na rodzinnÄ… integracjÄ™ :)

Zara, zara - samochód należał do śwagra. A poza tym mógł po drodze wywalić 0,7l nie wyłączając silnika.

Data: 2014-03-06 21:04:49
Autor: giecik
W dniu 2014-03-06 20:52, Franek Kalina pisze:

Zara, zara - samochód należał do śwagra. A poza tym mógł po drodze
wywalić 0,7l nie wyłączając silnika.

Samochód śwagra i to się zgadza. Ale naprany śwagr zezna, że trzeźwy śwagr mu dmuchnął i już masz ciepło :) Cieplej niż teraz gdyby napruty nieprzytomny śwagr jechał Twoim autem a Ty obok :)

Data: 2014-03-06 22:39:44
Autor: RadoslawF
Rzad wycofuje sie z kretynskiego pomyslu
Dnia 2014-03-06 21:04, Użytkownik giecik napisał:

Zara, zara - samochód należał do ¶wagra. A poza tym mógł po drodze
wywalić 0,7l nie wył±czaj±c silnika.

Samochód ¶wagra i to się zgadza. Ale naprany ¶wagr zezna, że trzeĽwy
¶wagr mu dmuchn±ł i już masz ciepło :) Cieplej niż teraz gdyby napruty
nieprzytomny ¶wagr jechał Twoim autem a Ty obok :)

Współczuje szwagra, mam jednak wrażenie że większo¶ć ma normalnych.

Pozdrawiam

Data: 2014-03-07 10:13:47
Autor: uzytkownik
[...]

No i dodatkowo będzie musiał być wprowadzony zakaz używania płynów do spryskiwaczy szyb, bo te zawierają alkohol :)

Data: 2014-03-08 22:59:48
Autor: Pszemol
"Franek Kalina" <melmac@callmefrancis.cn> wrote in message news:5318b9d8$0$2229$65785112news.neostrada.pl...
Czyli jak będę chciał odwieźć do domu "zmeczonego" śwagra,
to go nie odwiozÄ™. I taryfa teĹĽ go nie odwiezie.
Nawet "suka" na wytrzeźwiałkę też nie da rady.

Genialny ten pomysł - trzeźwy to ten autor nie był. :-)

Kierowca ma dmuchać w ustnik, nie "zmęczony" śwagier.

Data: 2014-03-06 20:19:06
Autor: Tomasz Finke
W dniu 2014-03-06 18:44, kogutek444@gmail.com pisze:

Nie ma problemu. Może reagować na gorzałę i stężenie dwutlenku węgla charakterystyczne dla wydychanego przez człowieka powietrza.

Na pewno da się przygotować wzorcowy trzeĽwych chuch,
sprężyć i sprzedawać w postaci sprayu ;)

T.

Data: 2014-03-06 20:20:33
Autor: Tomasz Finke
[...]

Na pewno da się przygotować wzorcowy trzeĽwy chuch,

Data: 2014-03-06 20:43:49
Autor: Franek Kalina
Rzad wycofuje sie z kretynskiego pomyslu
Dnia 2014-03-06 20:20, UĹĽytkownik - Tomasz Finke  napisaĹ‚::
W dniu 2014-03-06 18:44, kogutek444@gmail.com pisze:

Nie ma problemu. Może reagować na gorzałę i stężenie dwutlenku węgla
charakterystyczne dla wydychanego przez człowieka powietrza.

Na pewno da się przygotować wzorcowy trzeźwy chuch,
sprężyć i sprzedawać w postaci sprayu ;)

T.

:-) Prezerwatywa wyjdzie chyba taniej.

Data: 2014-03-06 20:47:50
Autor: giecik
W dniu 2014-03-06 20:20, Tomasz Finke pisze:
[...]

Chyba Pan Tusk tym sposobem otworzy kilka nowych miejsc pracy :)
Chwała Naszym politykom ;)

Data: 2014-03-06 18:56:59
Autor: Qlfon
W dniu 2014-03-06 17:45, J.F pisze:
Użytkownik "Czesław Wi¶niak"  napisał w wiadomo¶ci
alkomatow w samochodach, dla odmiany wpadl na pomysl "alkolockow" dla
bylych pijakow :)

Ten pomysl ma przynajmniej troche sensu.
Je¶li dobrze zrozumiałem doniesienia medialne to była tam mowa o instalowaniu tego ustrojstwa w samochodach osób, które wcze¶niej były skazane za jazdę po pijaku. Czyli w samochodach należ±cych do takich osób. Pijaczek przerejestruje na kogo¶ z rodziny samochodzik i ma problem z głowy...
Taki sobie sens.

--
Qlfon, Lublin

Data: 2014-03-06 19:04:57
Autor: Franek Kalina
Rzad wycofuje sie z kretynskiego pomyslu
Dnia 2014-03-06 18:56, UĹĽytkownik - Qlfon  napisaĹ‚::
W dniu 2014-03-06 17:45, J.F pisze:
alkomatow w samochodach, dla odmiany wpadl na pomysl "alkolockow" dla
bylych pijakow :)

Ten pomysl ma przynajmniej troche sensu.
Jeśli dobrze zrozumiałem doniesienia medialne to była tam mowa o
instalowaniu tego ustrojstwa w samochodach osób, które wcześniej były
skazane za jazdÄ™ po pijaku. Czyli w samochodach naleĹĽÄ…cych do takich
osĂłb. Pijaczek przerejestruje na kogoĹ› z rodziny samochodzik i ma
problem z głowy...
Taki sobie sens.

Dlaczego taki sobie? To jest bardzo sprytne posunięcie marketingowe - wprowadzi się poprawkę, że taki były będzie mógł prowadzić tylko pojazd z alkococolococlokiem, co oznacza, że pracodawcy, rodzina, wypożyczalnie itp będą zmuszone zamontować to cudo na wszelki słuczaj. Biznes kumpli Donalda będzie się krecił przewybornie.
Polski wyborca zeĹĽre kaĹĽdy idiotyzm, a nawet sam go poprze i podpisze siÄ™ pod nim dwoma rÄ…czkami, jeĹĽeli siÄ™ go odpowiednio zmanipuluje.
JuĹĽ widzÄ™, ĹĽe i na tej grupie sÄ… tacy, z pustymi Ĺ‚bami, gotowi na wszystko. :-)

Data: 2014-03-06 20:50:51
Autor: Budzik
Rzad wycofuje sie z kretynskiego pomyslu
Użytkownik Franek Kalina melmac@callmefrancis.cn ...

Dlaczego taki sobie? To jest bardzo sprytne posunięcie marketingowe - wprowadzi się poprawkę, że taki były będzie mógł prowadzić tylko pojazd z alkococolococlokiem, co oznacza, że pracodawcy, rodzina, wypożyczalnie itp będ± zmuszone zamontować to cudo na wszelki słuczaj. Biznes kumpli Donalda będzie się krecił przewybornie.
Polski wyborca zeżre każdy idiotyzm, a nawet sam go poprze i podpisze się pod nim dwoma r±czkami, jeżeli się go odpowiednio zmanipuluje.
Już widzę, że i na tej grupie s± tacy, z pustymi łbami, gotowi na wszystko. :-)

Mam wrażenie, ze nie tyle alkomaty cie interesuj± co spozywanie wina... wina Tuska...

Data: 2014-03-07 12:00:46
Autor: Myjk
Rzad wycofuje sie z kretynskiego pomyslu
Thu, 6 Mar 2014 20:50:51 +0000 (UTC), Budzik
UĹĽytkownik Franek Kalina melmac@callmefrancis.cn ...
[...]
Mam wraĹĽenie, ze nie tyle alkomaty cie interesujÄ… co spozywanie wina... wina Tuska...

Ten osioł przydreptał tutaj z pręgierza. Ledwo się rozsiadł i już truje.
Rzygać się chce od tego jego ciągłego pieprzenia. Piętno.

FUT pl.pregierz

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-03-06 21:32:12
Autor: the_foe
W dniu 2014-03-06 17:18, Czesław Wi¶niak pisze:
alkomatow w samochodach, dla odmiany wpadl na pomysl "alkolockow" dla
bylych pijakow :)

a juz sie zastanawiałem jak rozwi±zaliby problem z jednorazówkami. Bo jak trzeba by miec jedn± to po jej uzyciu i tak nie mozna byłoby jechać. A jak ustawa kazałaby miec dwie to po jednym uzyciu znów byłby ten sam problem. Ustawa mogłaby nakazac wiec miec 3, ale to niczego by nie zmieniło - po jednym uzyciu ludzie unikali by testu, bo po drugim "badaniu" znów narazaliby sie na mandat... ;)

--
@foe_pl

Rzad wycofuje sie z kretynskiego pomyslu