Rzad wydaje tyle ze nie przezyje do pierwszego

Data: 2010-10-07 22:19:04
Autor: awe
Rzad wydaje tyle ze nie przezyje do pierwszego
To wpis ze szkielka - no brawo w koncu Polacy sie budza i mam nadzieje ze Narod powstanie i da mlocki temu skretynialemu Tuskowi.
awe

Data: 2010-10-08 09:44:20
Autor: Zahir

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8l9nf$5mm$1news.onet.pl...
To wpis ze szkielka - no brawo w koncu Polacy sie budza i mam nadzieje ze Narod powstanie i da mlocki temu skretynialemu Tuskowi.
awe

PiS to nie Naród!  Prędzej "mlocki" otrzyma prezes PiS. Juz dwa razy zebrał od tego narodu! Hiiiihiiiihahhahahahaha!

--

Zahir

Data: 2010-10-08 10:35:59
Autor: awe

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4caecbce$0$22814$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- --
ty kundel idz pogadaj z psami na smietniku a tu dupy nie zawracaj
awe

Data: 2010-10-08 10:34:29
Autor: Zahir

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8mkqv$nmd$1news.onet.pl...

[...]

Awe, już ci mówiłem, kundelki (c) główny szaman KrK, to twoje środowisko. Tam najlepiej się czujesz! Nie jesteś właścicielem psp więc możesz mi cherlaku skoczyć!

--

Zahir

Data: 2010-10-08 14:10:59
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Rzad wydaje tyle ze nie przezyje do pierwszego

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał

PiS to nie Naród!  Prędzej "mlocki" otrzyma prezes PiS. Juz dwa razy zebrał od tego narodu! Hiiiihiiiihahhahahahaha!

Cztery razy.

Przemysław Warzywny

--

Publicysta Cezary Michalski o Jarosławie Kaczyńskim: nasz dupowaty Hitler już o Henrykę Krzywonos może się potknąć w swoim nieudolnym marszu do władzy".

Rzad wydaje tyle ze nie przezyje do pierwszego