Rządawy projekt./wg bolka/

Data: 2010-05-22 21:06:01
Autor: bolek
Rządawy projekt./wg bolka/
1. Ogłosić stan wyjątkowy na terenie całego kraju.
   Czekanie aż woda zaleje Pałac im J.Stalina jest bezcelowe.
2.Zabrać się za robotę, czyli podejmowanie decyzji.
    Nie czekać aż woda spłynie do Bałtyku.
3.Rozliczyć sk...nów za zaniedbania od 1997 roku
   niezależnie od koryta przy którym siedzą.

Ale ponieważ to się w tym bagienku nie uda,
to dalej będziemy "żyć" w kraju w którym
państwo to tylko hasło wyborcze.

bolek

Data: 2010-05-22 21:14:44
Autor: Grzegorz Z.
Rządawy projekt./wg bolka/
Dnia Sat, 22 May 2010 21:06:01 +0200, bolek napisał(a):

[...]

4. Zweryfikować i w razie konieczności unieważnić wszystkie nadane od 1997
roku tytuły doktorów habilitowanych.

Data: 2010-05-22 12:51:40
Autor: J-23
Rządawy projekt./wg bolka/
On 22 Maj, 21:14, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

>    niezależnie od koryta przy którym siedzą.

4. Zweryfikować i w razie konieczności unieważnić wszystkie nadane od 1997

Ja myslem ze to karaboska, ta powuć. Za to ze ludzie siem odwracajom
od radjamaryja, i nie chcom glosowac na Jareczka

J-23 itede...

Data: 2010-05-22 13:29:32
Autor: Hans Kloss
Rządawy projekt./wg bolka/
On 22 Maj, 21:51, J-23 <khan...@gazeta.pl> wrote:

Ja myslem
... i w tym momencie bardzo, ale to bardzo przesadziłeś.
J-23

Data: 2010-05-23 10:02:41
Autor: bolek
Rządawy projekt./wg bolka/

--
Ja tam do doktorów nic nie mam.
Ale już widać postęp. Tusk z Komorowskim przestali lać wodę.

bolek

Data: 2010-05-23 12:48:21
Autor: cirrus
Rządawy projekt./wg bolka/
Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4bf8e122$0$17099$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A ciebie zalewa głupota.

--
stevep

Data: 2010-05-23 13:14:45
Autor: bolek
Rządawy projekt./wg bolka/

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:htb15p$1ef$1news.vectranet.pl...
[...]

Mam nadzieję, że fala powodziowa wypłucze szamba
i wszystkie gówna spłyną no morza.
bolek

Rządawy projekt./wg bolka/