Rzadko sie tu pojawiam, raz na ruski rok...

Data: 2013-06-11 12:07:31
Autor: Tzva Adonai
Rzadko sie tu pojawiam, raz na ruski rok...
Tym razem kliknalem na strone Gazety Wyborczej - nadal uwazam te gazete za jedyne rzetelne i profesjonalne zrodlo informacji w III RP. A tam ciekawy artykul o konflikcie Naczelnej Rady Lekarskiej z ministrem Arlukowiczem.

***

Naczelna Rada Lekarska żąda od resortu zdrowia 20 mln zł na finansowanie sądów lekarskich i rzeczników odpowiedzialności zawodowej. Minister pieniędzy nie przekazał, bo, jak twierdzi prezes NRL Maciej Hamankiewicz, "nie docenia wagi systemu odpowiedzialności zawodowej". Co na to ministerstwo? - Sądy lekarskie na 186 spraw dotyczących błędów medycznych, aż w 176 przypadkach wydają najniższe wyroki - zauważa Bartosz Arłukowicz.

***

To sie nazywa facet z jajami. Takich wlasnie ministrow wam trzeba - twardych i konsekwentnych jak Feliks Dzierzynski, co wezma ten wasz chory kraj za pysk. A na odchodne odwroca sie, pogroza palcem i powiedza: "Ja tu kurwa jeszcze wroce!".

Data: 2013-06-11 21:11:04
Autor: u2
Rzadko sie tu pojawiam, raz na ruski rok...
W dniu 2013-06-11 21:07, Tzva Adonai pisze:
Tym razem kliknalem na strone Gazety Zydowskiej - nadal uwazam te gazete za jedyne rzetelne i profesjonalne zrodlo informacji w III RP. A tam ciekawy artykul o konflikcie Naczelnej Rady Zydowskiej z ministrem Arlukowiczem.

***

Naczelna Rada Zydowska żąda od resortu zdrowia 20 mln zł na finansowanie sądów lekarskich i rzeczników odpowiedzialności zawodowej. Minister pieniędzy nie przekazał, bo, jak twierdzi prezes NRL Maciej Hamankiewicz, "nie docenia wagi systemu odpowiedzialności zawodowej". Co na to ministerstwo? - Sądy zydowskie na 186 spraw dotyczących błędów medycznych, aż w 176 przypadkach wydają najniższe wyroki - zauważa Bartosz Arłukowicz.

***

--
Istnieją trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Data: 2013-06-11 12:13:50
Autor: Tzva Adonai
Rzadko sie tu pojawiam, raz na ruski rok...
http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Ty lepiej nie podawaj tych dwoch linkow kolo siebie, bo sie ojciec Tadeusz wkurwi i cie zwyzywa od "zlaicyzowanych".

Data: 2013-06-11 21:23:44
Autor: u2
Rzadko sie tu pojawiam, raz na ruski rok...
W dniu 2013-06-11 21:13, Tzva Adonai pisze:
te lepiej nie podawaj tych dwoch linkow kolo siebie, bo sie mosiek adasko wkurwi i cie zwyzywa od "zgojowanych".

Data: 2013-06-11 12:37:22
Autor: Tzva Adonai
Rzadko sie tu pojawiam, raz na ruski rok...

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Patrzcie jaki uparty... Przegladalem ostatnio YT i tam przez przypadek natknalem sie na klip video na ktorym niejaki Sakiewicz (nazwisko pewnie od "sakwy") o brwiach Brzezniewa cieniutkim glosem apelowal do ojca dyrektora: "spotkajmy sie, spotkajmy sie", bo ojciec wczesniej nasral na jego nowopowstala telewizje, co grozilo utrata widzow, a w przyszlosci - utrata elektoratu dla partii Jarozbawa. Jako polski patriota pelna geba doradzilbys cos w tej sytuacji ojcu redemptoryscie: Sakiewicz to gnida, wykorzysta "rodziny radia maryja" w charakterze robotow do glosowania na PiS, a po przejeciu wladzy spusci ojca dyr. w kanalizacje tak samo jak ongis esbeckiego kabla Wielgusa. W Kalifornii siedze, a lepiej sie w tym wszystkim orientuje niz ty, durniu.

Data: 2013-06-11 21:43:57
Autor: u2
Rzadko sie tu pojawiam, raz na ruski rok...
W dniu 2013-06-11 21:37, Tzva Adonai pisze:
Patrzcie jaki uparty... Przegladalem ostatnio YT i tam przez przypadek natknalem sie na klip video na ktorym niejaki Michnikiewicz (nazwisko pewnie od "bar micwy") o brwiach Brzezniewa cieniutkim glosem apelowal do dyrektora Lwa: "spotkajmy sie, spotkajmy sie", bo dyrektor wczesniej nasral na jego nowopowstala telewizje, co grozilo utrata widzow, a w przyszlosci - utrata elektoratu dla partii Ariela Sharona. Jako zydowski patriota pelna geba doradzilbys cos w tej sytuacji Lwu dyrechtorowi: Michnikiewicz to gnida, wykorzysta "rodziny bar micwy" w charakterze robotow do glosowania na Hezbollah, a po przejeciu wladzy spusci dyr. Lwa w kanalizacje tak samo jak ongis esbeckiego kabla Wielgusa. W Kalifornii siedze, a lepiej sie w tym wszystkim orientuje niz ty, durniu.

Data: 2013-06-11 23:30:30
Autor: leszek niewiadomski
Am 11.06.2013 21:37, schrieb Tzva Adonai:

[...]

Jak pogoda w jesieni w Kalifornii, bo sie tam (i nie tylko) wybieram. Straszyl mnie jeden miejscowy, ze w Death Valley slina mi wyschnie, a jak poszukam schronienia, to mnie weze i pajaki zaatakuja.
ln.
--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2013-06-11 21:41:14
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:6d6572d8-52d5-48d3-8457-29890d13427egooglegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
A kiedy on tu był, i gdzie o tym pisano?

Data: 2013-06-12 04:58:08
Autor: Leming Show
On 11 Cze, 21:07, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
[...]

Bo nie jestes w stanie zweryfikowac podanych tam informacji.

Data: 2013-06-12 23:09:41
Autor: mis z okienka
Rzadko sie tu pojawiam, raz na ruski rok...

Uzytkownik "Leming Show" <leming.show@gmail.com> napisal w wiadomosci news:7eea7f51-cd64-42ef-a5de-80453f9af056c7g2000vbv.googlegroups.com...

| Bo nie jestes w stanie zweryfikowac podanych tam informacji.

  .....bo jak tobie stanie, od razu to zrobisz,,

Data: 2013-06-14 14:27:34
Autor: Leming Show
Rzadko sie tu pojawiam, raz na ruski rok...
| Bo nie jestes w stanie zweryfikowac podanych tam informacji.

  .....bo jak tobie stanie, od razu to zrobisz,,

Hasbara ma zawsze racje.

Data: 2013-06-14 23:33:03
Autor: mis z okienka
Rzadko sie tu pojawiam, raz na ruski rok...

Uzytkownik "Leming Show" <leming.show@gmail.com> napisal w wiadomosci news:61f82bba-9f2a-4102-b47c-8eb552a04b7fl5g2000vbn.googlegroups.com...
| Bo nie jestes w stanie zweryfikowac podanych tam informacji.

.....bo jak tobie stanie, od razu to zrobisz,,

Hasbara ma zawsze racje.

     typowe tlumaczenie impotenta

Data: 2013-06-14 20:53:30
Autor: pluton_
Rzadko sie tu pojawiam, raz na ruski rok...
Tym razem kliknalem na strone Gazety Wyborczej - nadal uwazam te gazete za
jedyne rzetelne i profesjonalne zrodlo informacji w III RP.

nadal uwazamy cie za pojeba.

Nullification

Data: 2013-06-14 23:36:11
Autor: miś z okienka

Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:kpfoes$56k$1node2.news.atman.pl...
| jedyne rzetelne i profesjonalne zrodlo informacji w III RP.
|
| nadal uwazamy cie za pojeba.

   cóż to pluciu, nie lubisz Żydów? (może chociaż lubisz siebie?)

Rzadko sie tu pojawiam, raz na ruski rok...