Rządy PIS i PO powinny sie raz na zawsze się skonczyć bo niszczą polske i obywateli

Data: 2018-09-29 08:17:38
Autor: R. M.
Rządy PIS i PO powinny sie raz na zawsze się skonczyć bo niszczą polske i obywateli
Witam,
PIS - wykonczyli TV, nakladaja absurdalnie wysokie podatki na firmy, dopuszczaja ustawy takie ktorych nie ma w innych panstwach, zasady sa takie ze jak idziesz w tlumie to nie podskakujesz zeby sie nie wyrozniac.

PO - jak pis powstawialo swoich ludzi w trybunale, komendantow policji, dyrektorow itd, Gowno ich obchodzi zdrowie obywateli projekt kukiza  dotyczacy marihuany medycznej odrzucili a ludzie cierpieli powolywali ze to byl eksperyment medyczny, nawet skazali lekarza. Mozna przeciez powolac sie na badania w innych krajach. Recept obowiazkowych 12-miesiecznych nie wprowadzili, za zamknietymi drzwiami dogadali sie z szefem zwiazku lekarzy. Pacjenci dalej musza stac w kolejkach.

ja osobiscie glosuje na kukiza, wiem ze jak bedzie rzadzic PIS lub PO to polske czekaja zle czase

To ja pisze ten kretyn z TVN co jak mowia zakochuje sie w kazdej kobiecie, co jest nie prawda

Czy ktos sie zastanawia dlaczego puscili o mnie takie materialy w tvn?

P.S.
Mam zainstalowana w drugim budynku podczerwien, jak ruszam krtania nic nie mowiac, oni wiedza co mowie. Mam dwa monitoringi PIS i PO. Jaktos nie wie to wyjasniam podczerwien czyli fale elektromagetyczne o czestotliwosci mniejszej niz swiatlo czerwone, ktore czesciowa przenika organizm lub sciany. jak patrzylem przez okno to w jednym mieszkaniu bylo okolo 8 x 8 duzych czerwonych lamp. Latwo w ten sposob mozna przechwytywac hasla do serwisow webowych.

Data: 2018-09-29 20:15:23
Autor: u2
W dniu 29.09.2018 o 17:17, R. M. pisze:
[...]

możesz powywieszać na ścianach DVD i CD, one odbijają promieniowanie i wprowadzisz swoich prześladowców w tupik:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Rządy PIS i PO powinny sie raz na zawsze się skonczyć bo niszczą polske i obywateli