Rządy Pawła Adamowicza i PO prowadzą Gdańsk do k atastrofy

Data: 2010-01-13 02:52:53
Autor: muto2100
Rządy Pawła Adamowicza i PO prowadzą Gdańsk do k atastrofy
Data: 2010-01-13 11:18:33
Autor: b0niek
Rządy Pawła Adamowicza i PO prowadzą Gdańsk do katastrofy
muto2100 <maniekxxx@gazeta.pl> napisał(a):
http://www.aferypr...

Większego steku bzdur już dawno nie czytałem.
No ale autorowi nie chodzi o miasto i infrastrukturę, tylko o politykę, więc
czumu się dziwić, wystarczy posłuchać kurskiego i jego kolesi - prezentują
mniej więcej ten sam poziom...
Żenada.

Data: 2010-01-13 08:05:39
Autor: Filip
On 13 Sty, 12:18, "b0niek" <bonis...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
muto2100 <maniek...@gazeta.pl> napisa (a):

>http://www.aferypr...

Wi kszego steku bzdur ju dawno nie czyta em.
No ale autorowi nie chodzi o miasto i infrastruktur , tylko o polityk , wi c
czumu si dziwi , wystarczy pos ucha kurskiego i jego kolesi - prezentuj
mniej wi cej ten sam poziom...
enada.

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Witam,

Jeśli napisałem "stek bzdur" to podaj chociaż kilka z nich. Zapewne
nie podasz, bo opisuję fakty - w takim wypadku wszyscy zobaczą, ze
jesteś podłym oszczercą. Na jakiej podstawie twierdzisz, że każdego
zaangażowanego w działalność polityczną i społeczną nie obchodzi los
własnego miasta czy jak mu samemu i jego rodzinie jeździ się po
mieście??? To też jest podłość z twojej strony. Stać cię tylko na
argumenty ad personam. Piszesz nazwisko posła z małej litery -
Kurskiemu Nowak, Niesiołowski, Tusk, Palikot, Pitera, Karpiniuk,
Urbaniak, Neumann itp. do pięt nie dorastają, zarówno merytorycznie,
jak i pod względem kultury. Czy ich nazwiska też piszesz z małej
litery?

W podsumowaniu zacytuję ciebie anonimie: "wystarczy pos ucha posła
Nowaka i jego kolesi - prezentuj mniej wi cej ten sam poziom...enada."

Filip Stankiewicz

Data: 2010-01-13 22:49:09
Autor: Przemysław Bernat
Dnia Wed, 13 Jan 2010 08:05:39 -0800 (PST), Filip napisał(a):

Jeśli napisałem "stek bzdur" to podaj chociaż kilka z nich. Zapewne
nie podasz, bo opisuję fakty - w takim wypadku wszyscy zobaczą, ze
jesteś podłym oszczercą.

Ale jakie fakty podajesz? To są fakty?

"Według badań opublikowanych w prasie średnia prędkość przejazdu jest w
Gdańsku niemal najniższa spośród dużych miast. A przecież Gdańsk jest
bogatszy od wielu miast choćby ze wschodniej Polski - skala nieudolności
rządzącej Gdańskiem Platformy Obywatelskiej przeraża."

To jest stek bzdur dopasowanych do politycznych potrzeb autora: w
biedniejszych miastach średnia prędkość jest większa, bo ludzie nie mają na
samochody, a nie dlatego, że do Łomży prowadzi sześciopasmowa autostrada!

Na jakiej podstawie twierdzisz, że każdego
zaangażowanego w działalność polityczną i społeczną nie obchodzi los
własnego miasta czy jak mu samemu i jego rodzinie jeździ się po
mieście???

Bo członkom partii politycznych zależy na wygranych wyborach i zazwyczaj na
tym się kończy.

Wiesz kto to powiedział?

"żaden działacz czy zwolennik naszej partii, który wykrwawiał się w naszych
kampaniach wyborczych, nie może cierpieć głodu i niedostatku. Ci ludzie
muszą w satysfakcjonujący sposób przejąć władzę w części sektora
podlegającemu rządowi"

I tylko o to Wam chodzi!

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-02-03 06:46:22
Autor: Filip
On 13 Sty, 22:49, Przemysław Bernat <pber...@wp.pl> wrote:
> [...]

kampaniach wyborczych, nie może cierpieć głodu i niedostatku. Ci ludzie
muszą w satysfakcjonujący sposób przejąć władzę w części sektora

Większa średnia prędkość w biedniejszych miastach może oczywiście
wynikać z mniejszej zamożności, ale to nie taki ważny czynnik (ludzie
kupują auta używane, druga sprawa - mają jedno auto zamiast 2-3 jak
bywa w Trójmieście, ale za to częściej go używają, bo jeździ nim cała
rodzina, a nie każdy swoim). Poza tym prędkość jest także znacząco
większa w bogatych miastach - jak to wytłumaczysz??? Przykłady są też
zagranicą - czy Hamburg to biedne miasto? A średnia prędkość jest tam
większa niż we wszystkich dużych polskich miastach. Wiadomo, że trudno
takie idealne rozwiązania wprowadzić w istniejącym mieście, ale można
było przez te 10 lat zrobić bardzo dużo (ostatni raport NIK o
podejrzeniu popełnienia przestępstwa przez władze Gdańska pokazuje, że
priorytety Adamowicza i spółki mogły być inne).

Co do motywacji działaczy, polityków - sam napisałeś teraz "członkom
partii politycznych zależy na wygranych wyborach i ZAZWYCZAJ na tym
się kończy", czyli już dopuszczasz, że to nie jest reguła. Dobre i to.
Nie wiem jakbym mógł Ciebie przekonać, że w moim przypadku (i wielu
innych ludzi z Prawa i Sprawiedliwości) jest inaczej, ale skoro nie
masz złudzeń wobec PO to może warto dać szansę komuś innemu? Dużo
gorzej nie będzie, a jest szansa że będzie dużo lepiej (co oczywiście
też nie musi być odczuwane przez wyborców - wystarczy zobaczyć
osiągnięcia prezydenta Kropiwnickiego w Łodzi w porównaniu z rządami
SLD, a jak to przedstawiały media).

Co do tej wypowiedzi, to w tym stylu wypowiadał się poseł Jacek Kurski
(przynajmniej według mediów, bo nie słyszałem tego na żywo). Natomiast
to nie jest tak, że zatrudnia się każdego na świetnym stanowisku - ja
np. byłem już w PiS i żadnej oferty zatrudnienia w urzędzie czy spółce
skarbu Państwa nie otrzymałem i wiem że wiele innych osób też nie
(może byłem za młody, może dlatego że wiedziano że mam inne zajęcie -
ale fakt jest faktem). Chyba chodziło o mobilizację ludzi, może też
zdobycie poparcia w wyborach na prezesa okręgu - a oczywiste jest, że
dana partia obejmując władzę potrzebuje też zaufanych ludzi w różnych
instytucjach, bo polityka jest bezwzględna i urzędnicy sympatyzujący z
opozycją mogą ważne sprawy opóźniać czy nawet psuć (zwłaszcza takie,
które są w interesie obywateli, ale naruszają interesy wąskich, ale
bogatych grup interesu). Także wypowiedź może się nie podobać, ale w
praktyce nie musi oznaczać jakiejś strasznej tragedii dla Państwa.

Pozdrawiam

Filip Stankiewicz

Data: 2010-02-03 07:14:49
Autor: zbig
Rządy Pawła Adamowicza i PO prowadzą Gdańsk do katastrofy
On 3 Lut, 15:46, Filip <filip.stankiew...@wp.pl> wrote:

Jako gdańszczanin od wielu lat wtrące swoje trzy grosze. Nie jestem
fanem Adamowicza, ale w ciągu wielu lat rządzenia w Gdańsku nie
zanotował większych wpadek. Niektóre jego działania były opóźnione
(prywatyzacja lokali komunalnych) ale facet uczy się na błędach.
Trzeba również pamiętać,ze nie jest również oczkiem w głowie PO, gdyż
jest on jej stosunkowo nowym nabytkiem i wziąwszy pod uwagę jego
pozycję w mieście i pewne nieomal wygrywanie kolejnych wyborów PO nie
opłaca się drzeć z nim kotów bo w każdej chwili może się od nich
odciąć i rządzić jako niezależny, jak Szczurek w Gdyni, Karnowski w
sopocie czy Dutkiewicz we Wrocławiu.
Ostatnie remonty i przebudowy znacznie poprawiły przejezdność w
newralgicznych punktach zapalnych takich jak rondo węzeł Okopowa czy
ul Łostowicka (wyjazd do obwodnicy z Centrum).Z uwagi na swój
kichowaty kształt Gdańsk jest trudnym do miejscem do płynnej regulacji
ruchu. Wspomniane w artykule inwestycje drogowe są planowane ale na to
potrzeba czasu. Zarzuty wobec rzekomo za dużego stadionu nie są
poparte żadnym konkretem. Z uwag na fakt,iż wiele bogatych podmiotów
zainteresowanych jest zainwestowaniem w Lechię, całkiem możliwe , że
stadion może się bez trudu wypełniać w trakcie ważnych spotkań

Rządy Pawła Adamowicza i PO prowadzą Gdańsk do k atastrofy