Rządy Pluska straciły usprawiedliwienie , czyli pusty zbiór ambitnych planów

Data: 2010-02-09 17:47:15
Autor: u2
Rządy Pluska straciły usprawiedliwienie , czyli pusty zbiór ambitnych planów
Puste obietnice w akcji, czyli z 200 obietnic Pluska nie zrealizowano
żadnej.

http://www.dziennik.pl/opinie/article538818/Rzady_Tuska_stracily_usprawiedliwienie.html

"W ciągu dwóch lat rządów sam Donald Tusk narzucił polskiej polityce
całkiem odmienną logikę. Taką, w której wielkie reformy są chyba tylko
złym wspomnieniem po niedojrzałych politykach pierwszych lat
Niepodległości, którzy chaotycznie brali się za bary z całym światem,
aby niebawem utracić popularność i władzę. Zaś polityczny minimalizm i
powstrzymywanie się władzy od aktywności reformatorskiej nabrało
charakteru doktryny politycznej.

Doktryna ta nie miała bynajmniej zresztą wyłącznie złych skutków. Wobec
światowego kryzysu rząd starający się robić jak najmniej i jak
najpóźniej dla przeciwdziałania jego skutkom, w polskich przynajmniej
warunkach okazał się dużo lepszy od takiego, który dostałby wtedy
pokryzysowej gorączki. Tyle tylko, że ta konsekwentnie stosowana
"doktryna powstrzymywania" sprawia, że zbiór wielkich "ambitnych planów
dla Polski" - jak mówi Tusk - jest pusty.

Nie zmienia tej sytuacji deklaratywny plan "konsolidacji finansów",
którego jedynym twardym elementem są znane od wielu lat zapowiedzi cięć
w systemie emerytalno-rentowym. Nic nie jest w nim rozpoczęte, nic nie
wymaga w związku z tym kontynuacji. Wszystko raczej należałoby dopiero
zacząć i to w stylu radykalnie odmiennym od stylu rządów Tuska. Tusk
trwając na urzędzie premiera nie ma niczego ważnego do kontynuowania!"

Data: 2010-02-09 18:09:08
Autor: `heÂŽsk`
On Tue, 09 Feb 2010 17:47:15 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

Puste obietnice w akcji, czyli z 200 obietnic Pluska nie zrealizowano
żadnej.

 z obietnic prezesa pis zrealizowana jedna tyle, ze zamiast
 3 mln mieszkan wybudowano peron we wloszczowej. tyle! ;o)

--

 HeSk

Data: 2010-02-09 18:12:51
Autor: u2
W dniu 2010-02-09 18:09, `heÂŽsk` pisze:

Puste obietnice w akcji, czyli z 200 obietnic Pluska nie zrealizowano
Ĺźadnej.

 z obietnic prezesa pis zrealizowana jedna tyle, ze zamiast
 3 mln mieszkan wybudowano peron we wloszczowej. tyle! ;o)

A ty ciągle o tym, że jankesi w USA murzynów biją :)

Data: 2010-02-09 18:14:38
Autor: :heÂŽsk:
On Tue, 09 Feb 2010 18:12:51 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  z obietnic prezesa pis zrealizowana jedna tyle, ze zamiast
>  3 mln mieszkan wybudowano peron we wloszczowej. tyle! ;o)
A ty ciągle o tym, że jankesi w USA murzynów biją :)

 znasz autora tego powiedzenia? ulatwie ci: twoj idol ;o)

--

 HeSk

Data: 2010-02-09 18:16:04
Autor: u2
W dniu 2010-02-09 18:14, ":heÂŽsk:" pisze:

[...]

Nie mam idoli, w przeciwieństwie do ciebie herrsk :]

Data: 2010-02-09 18:32:51
Autor: :heÂŽsk:
On Tue, 09 Feb 2010 18:16:04 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  znasz autora tego powiedzenia? ulatwie ci: twoj idol ;o)
Nie mam idoli,

 masz racje. komunizm jest twoim idolem ;o))
 wiesz kto powiedzial to o murzynach ?

w przeciwieństwie do ciebie herrsk :]

 kto jest moim idolem? ;o)

 --

 HeSk

Data: 2010-02-09 19:00:05
Autor: u2
W dniu 2010-02-09 18:32, ":heÂŽsk:" pisze:

A ty ciągle o tym, że jankesi w USA murzynów biją :)
 znasz autora tego powiedzenia? ulatwie ci: twoj idol ;o)
Nie mam idoli,

 masz racje. komunizm jest twoim idolem ;o))

Każdy sądzi po sobie.

 wiesz kto powiedzial to o murzynach ?

http://en.wikipedia.org/wiki/And_you_are_lynching_Negroes

w przeciwieństwie do ciebie herrsk :]

 kto jest moim idolem? ;o)

Nie wiem, ale z tego co tutaj wypisujesz podejrzewam że Jarek Kaczyński :]

Data: 2010-02-09 19:06:05
Autor: :heÂŽsk:
On Tue, 09 Feb 2010 19:00:05 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  masz racje. komunizm jest twoim idolem ;o))
Każdy sądzi po sobie.

 ja na podsatwie tego co tu tworzysz ;o)

http://en.wikipedia.org/wiki/And_you_are_lynching_Negroes

Nie wiem, ale z tego co tutaj wypisujesz podejrzewam że Jarek Kaczyński :]

 chyba twoim ? ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-02-09 19:14:11
Autor: u2
W dniu 2010-02-09 19:06, ":heÂŽsk:" pisze:

 masz racje. komunizm jest twoim idolem ;o))
Każdy sądzi po sobie.

 ja na podsatwie tego co tu tworzysz ;o)

Słabo piszesz po polsku, o czytaniu po polsku niwe wspomnę :]

w przeciwieństwie do ciebie herrsk :]

 kto jest moim idolem? ;o)

Nie wiem, ale z tego co tutaj wypisujesz podejrzewam że Jarek Kaczyński :]

 chyba twoim ? ;o)))

Nie piszę w każdym poście o Jarku.

Rządy Pluska straciły usprawiedliwienie , czyli pusty zbiór ambitnych planów