Rządy chamów i chaosu

Data: 2016-09-02 07:59:05
Autor: Pajdak
Rządy chamów i chaosu
http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/reforma-edukacji-nie-jest-przygotowana/tmn59nv

Na razie w edukacji mamy jeden wielki chaos. Anka Zalewska dobrze zaczęła jako minister, ale teraz jest już źle - mówi Faktowi jeden z ministrów. I jak dodaje, rząd nie może sobie pozwolić na żadne zamieszanie ze szkołami."

Przecież to wystraszeni nieudacznicy będący na łasce prezesa.

--
Lepudruk

Data: 2016-09-02 05:46:05
Autor: bronek.tallar
Rządy chamów i chaosu
użytkownik Pajdak napisał:

Przecież to wystraszeni nieudacznicy będący na łasce prezesa.

Czy Pelo z partią N już pracują nad swoimi programami?
Długo taki program się pisze?

Data: 2016-09-02 05:51:04
Autor: Zenek Kapelinder
Rządy chamów i chaosu
Zeby tylko koni trojanowskich w tym programie nie bylo. Podreczniki od polskiego bedzie tworzyl specjalista od bulu. No i zapewne w ramach solidarnosci wprowadza do matematyki cyfry arabskie.

Data: 2016-09-02 17:00:28
Autor: Budzik
Rządy chamów i chaosu
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

No i zapewne w ramach solidarnosci wprowadza do matematyki cyfry
arabskie.
... zastepujac tym samym obecnie uzywane cyfry...

Data: 2016-09-02 11:34:09
Autor: Zenek Kapelinder
Rządy chamów i chaosu
No oczywiscie, nie inaczej. Podobno nie bedzie wolno uczyc rzymskich cyfr bo sa niepoprawne religijnie dla uchodzcow. Ile ludzi wkrecilem na te arabskie cyfry nie jestem w stanie policzyc. Kurwa, zyje w kraju debili. To ostatnie nie do Ciebie tylko tak ogolnie. Mozesz sprobowac, ubaw po pachy.

Data: 2016-09-02 22:25:05
Autor: Trefniś
Rządy chamów i chaosu
W dniu .09.2016 o 20:34 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

[...]

Ale ty ciągle wiesz, o czym probujesz dyskutować?

--
Trefniś

Data: 2016-09-02 13:57:18
Autor: Zenek Kapelinder
Rządy chamów i chaosu
Mam prawie szesciesiatke sram na szkolnictwo to robione dobrze i to robione zle. Ze wspomnien mi zostalo ze gdyby w szkole nie bylo przerw to by byla nie do zniesienia. Kible tez byly ok bo fajki sie tam palilo.

Rządy chamów i chaosu