Rząd Merkel spiera się, jak wydać rekordową nadw yżkę

Data: 2020-01-15 18:46:55
Autor: japanizer
Rząd Merkel spiera się, jak wydać rekordową nadw yżkę
https://www.rp.pl/Budzet-i-Podatki/301159923-Rzad-Merkel-spiera-sie-jak-wydac-rekordowa-nadwyzke.html

  Rząd koalicyjny Angeli Merkel spiera się, jak wydać rekordową nadwyżkę budżetową:   konserwatyści są za obniżeniem CIT, centrolewicowy minister finansów Olaf Scholz chce   większych inwestycji publicznych

Data: 2020-01-16 02:03:43
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- -

Natürlich!      Najlepiej zainwestować w nowe osiedla mieszkaniowe dla imigrantów z Bliskiego Wschodu (żeby nikt nie powiedział, że Niemcy to rasiści - buu ha-ha!)

JB

Data: 2020-01-16 02:26:39
Autor: japanizer
On Thursday, January 16, 2020 at 7:03:44 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
[...]

Tylko w tekturowej Polsce PiS cuda.

Euro nie wprowadzono, a ceny w złotówkach rosną jak szalone.

Imigrantów w Polsce nie mamy, a ludzi żyjących w skrajnej biedzie było w roku 2019 o 400 tysięcy więcej niż w 2018.

Zreformowano wymiar sprawiedliwości, aby sprawy były rozstrzygane szybciej, a te jak na złość trwają jeszcze dłużej.

Dekomunizuje się nawet ulice Dworcowe, a w PiS byłych aparatczyków PRLowskich więcej, niż kiedyś w SLD.

Data: 2020-01-16 02:36:00
Autor: mrbluesky.pl
[...]
Czyli zmiany idom w dobrom strone...pra? ;)
Nie idom. GaloPOjom na przeciwKO Unijce i POlPOtinowi ;P

Data: 2020-01-16 03:06:19
Autor: Jacek Bialy
[...]

Dzięki temu w euro coraz więcej zarabiamy - no i po co nam euro?

   -- - Imigrantów w Polsce nie mamy, a ludzi żyjących w skrajnej biedzie było w roku 2019 o 400 tysięcy więcej niż w 2018.

Nieprawda - wszędzie wiszą karteczki 'przyjmę do pracy'. Minimalne wynagrodzenia i emerytury na przyzwoitym poziomie (i lepiej, żeby juz tego nie podnosić).

   -- - Zreformowano wymiar sprawiedliwości, (...)

Nic nie zreformowano, ponieważ eurokomuna nie pozwala i każdy w Polsce o tym wie (nawet ci nieliczni czytający Wyborczą). Wkrótce jednak zniknie ten ostatni telit peerelu i żadna Europka ich nie wybroni. Nam się to po prostu kalkuluje nawet za cenę konfliktu z EU.

JB

Data: 2020-01-16 03:12:09
Autor: japanizer
On Thursday, January 16, 2020 at 8:06:21 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
> [...]

Euro nie wprowadzono, a ceny w złotówkach rosną jak szalone.

Dzięki temu w euro coraz więcej zarabiamy - no i po co nam euro?

Dzięki coraz większej inflacji coraz więcej zarabiamy?

No, komuchu, może kiedyś Nobla z ekonomii za tą złotą myśl dostaniesz? Buahahahha.

[...]

Prawda - rok do roku przybyło 400 tysięcy osób żyjących w skrajnej biedzie. To tyle, co średniej wielkości miasto wojewódzkie.

[...]

Czyli chciałeś powiedzieć "zdeformowano wymiar sprawiedliwości", ale twoja PiSdowata duma ci nie pozwala.

Data: 2020-01-16 03:21:22
Autor: Jacek Bialy
[...]

Nikt nie usztywniał kursu walut, a one są stabilne. Znaczy to, że rośnie standard życia i tyle. Jeśli złotówka zacznie tracić, Glapiński podniesie stopy i będzie spokój - ale może to się odbić to na gospodarce.

JB

Data: 2020-01-16 22:53:31
Autor: Pisiorowy Escobar
Rząd Merkel spiera się, jak wydać rekordową nadwyżkę
w <d5a6addf-7122-49f8-9a1d-15951498fe19@googlegroups.com>, Jacek Bialy
<jacekbialy80@gmail.com> napisał(-a):

Nikt nie usztywniał kursu walut, a one są stabilne.

4,38 vs 4,00

spoko, dla ciebie zrobią nobla z matmy

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2020-01-16 03:33:40
Autor: Jacek Bialy
[...]

Powiedziałem wyraźnie, że reforma utknęła z powodu obstrukcji eurokolchozu. Najbardziej rzucał się Timermans dlatego przed wyborami nie chcieli z nim się szarpać. Teraz udało nam się go trochę zneutralizować (teraz będzie szczekał na węgiel i bardzo dobrze - niech na węgiel szczeka:).  Jednak po wyborach prezydenckich skończy się sezon koncertowy i do roboty powinni zabrać się wszyscy - zobaczymy, jak Ziober będzie sobie radził tym razem..

JB

Data: 2020-01-16 03:38:47
Autor: japanizer
On Thursday, January 16, 2020 at 8:33:41 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
> [...]

Powiedziałem wyraźnie, że reforma utknęła z powodu obstrukcji eurokolchozu.

Tzn. jaką deformę zablokował Timmermans? Panie Jacku, prosimy o jakiś odnośnik do tego wydarzenia, bo nie chciałbym po raz kolejny przyznawać, że jesteście łgarzem (choć inni by powiedzieli "użytecznym idiotą").

Data: 2020-01-17 00:33:17
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -

Głupiego pan udaje?  Prezydent Duda zawetował reformę pod wpływem 'ulicy i zagranicy'.  Drugi raz tego nie zrobi.

JB

Data: 2020-01-17 02:11:38
Autor: japanizer
On Friday, January 17, 2020 at 5:33:19 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
> [...]

Głupiego pan udaje?  Prezydent Duda zawetował reformę pod wpływem 'ulicy i zagranicy'.  Drugi raz tego nie zrobi.

Timmermans rozkazał Długopisowi weto? Dobre! Jakieś inne suchary macie na dziś?

Data: 2020-01-18 02:28:37
Autor: Jacek Bialy
> [...]

     -- - Timmermans rozkazał Długopisowi weto? Dobre! Jakieś inne suchary macie na dziś?

A jaka to różnica, czy on kazał, czy nierozkazał?..  Gdyby eurokołchoz nie miał w Polsce żadnych mocy sprawczych, to żaden folksdojcz nie jeździłby tam ze swymi skargami. Tyle że dzisiaj ich jazgot zaczyna budzić obrzydzenie nawet w Brukseli, więc mamy nadzieję, że tym razem się uda (jeżeli Ziobro w ostatniej chwili czegoś nie spartoli - a on tak potrafi..)

JB

Data: 2020-01-18 03:02:10
Autor: japanizer
On Saturday, January 18, 2020 at 7:28:38 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:

> [...]

A jaka to różnica, czy on kazał, czy nierozkazał?..  Gdyby eurokołchoz nie miał w Polsce żadnych mocy sprawczych, to żaden folksdojcz nie jeździłby tam ze swymi skargami. Tyle że dzisiaj ich jazgot zaczyna budzić obrzydzenie nawet w Brukseli, więc mamy nadzieję, że tym razem się uda (jeżeli Ziobro w ostatniej chwili czegoś nie spartoli - a on tak potrafi..)

Widzisz, dziadek, bo jeszcze parę postów temu coś bredziłeś, że Europa zablokowała polskie "reformy" wymiaru sprawiedliwości. A potem wykazałeś, że jednak Europa niczego nie zablokowała. Wykazałeś też, że prezydent Du*a nie podpisał jakieś popierdółkowatej ustawy, która nie ma żadnego praktycznego znaczenia dla wymiaru sprawiedliwości.

W tym czasie Polacy i polskie firmy czekają na rozstrzygnięcie spraw w sądach nawet dwa razy dłużej, niż przed kilkoma laty.

Bycie PiSdą, jak wy, to naprawdę fanatyczna wiara.

Data: 2020-01-18 09:16:41
Autor: Jacek Bialy
> [...]

    -- - Widzisz, dziadek, bo jeszcze parę postów temu coś bredziłeś, że Europa zablokowała polskie "reformy" wymiaru sprawiedliwości.

Przecież cały czas to robi - i coraz głośniej od początku rządów PiS (może jesteś głuchy?)

   -- - A potem wykazałeś, że jednak Europa niczego nie zablokowała. Wykazałeś też, że prezydent Du*a nie podpisał jakieś popierdółkowatej (...)

Nic tutaj nie wykazywałem prócz faktów oczywistych nie wymagających żadnych dowodów. Przykro mi, że cię rozczarowałem, lecz nie mam w zwyczaju udowadniać komuchom, że dwa plus dwa równa się cztery.

[...]
-- -- -- -- -- --

Ale, ale - po co te nerwy?       Kot ma myszy łapać - jak zdechnie, to znajdzie się inny.

JB

Data: 2020-01-18 14:05:50
Autor: mrbluesky.pl
Rząd Merkel spiera się, jak wydać rekordową nadwyżkę

Ale, ale - po co te nerwy?       Kot ma myszy łapać - jak zdechnie, to znajdzie się inny. -- -
Wlasnie te nerwy bielych myszek stond ze ten KOt lapie za dobrze i jaKOs nie chce zdechsc ;P
Duuuzo myszek to i upasl siem i rozmnaza jak ta lala
 a i chentnych na jego miejsce wyglodnalych KOcorkow nie brak ;)

Data: 2020-01-19 00:59:43
Autor: Pisiorowy Escobar
Rząd Merkel spiera się, jak wydać rekordową nadwyżkę
w <7af4c5e7-8f8d-48ac-848c-6ef9f217b359@googlegroups.com>, Jacek Bialy
> [...]

Głupiego pan udaje?  Prezydent Duda zawetował reformę pod wpływem 'ulicy i zagranicy'.  Drugi raz tego nie zrobi.

buhehehe
gamoniu, opowiadaj o istotnych założeniach tej "reformy" która została
zaniechana
co takiego usprawniała ?

Data: 2020-01-16 11:28:26
Autor: SK
W dniu czwartek, 16 stycznia 2020 11:26:40 UTC+1 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

Imigrantów w Polsce nie mamy...

Co parę lat mam okazję letnią porą stołować się w zewnętrznym ogródku, którejś z knajp przy warszawskiej ulicy Nowy Świat.
Przedostatni raz byłem tam w 2015 roku i wtedy przez jakieś dwie godziny widziałem przechodzących obok chyba około dziesięć osób o wyraźnie ciemniejszym kolorze skóry i nie wyglądających na turystów.
W zeszłym roku czułem się jakbym był w Wiedniu lub Berlinie.

Data: 2020-01-16 18:15:31
Autor: Runt
W dniu 2020-01-16 o 03:46, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Kłamstwo! Gospodarka Niemiec chyli się ku upadkowi! Ulice są pełne bezdomnych i żebrzących! Niech Niemce zapłaca za II WŚ!

--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-01-16 19:30:00
Autor: 𝓢𝔂𝓵𝓿𝓲𝓸 𝓑𝓪𝓵𝓬𝓸 𝓷𝓮𝓽𝓽𝓲
Am 16.01.20 um 18:15 schrieb Runt:
[...]

Nie udalo mi sie sfotorafowac bezdomnych i zebrzacych, uchodzcow tez nie spotkalem, ale udalo mi sie znalezc inne swiadectwa upadku kraju.

https://www.fotosik.pl/zdjecie/5c7f055ac7dbf45b
https://www.fotosik.pl/zdjecie/98b2d3e5edca57d5
https://images92.fotosik.pl/306/05bad2e034f3541amed.jpg
https://www.fotosik.pl/zdjecie/3137991aacaacebf
https://www.fotosik.pl/zdjecie/8b9f9a855f5a00f4
https://www.fotosik.pl/zdjecie/0d1cbb788c0051ee
https://www.fotosik.pl/zdjecie/a134893b51936412

A tutaj troche starsze zdjecie

https://tinyurl.com/vc8fnto

--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
  "As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, (fake) refugees, or calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Putin's accomplice, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2020-01-16 22:43:40
Autor: mrbluesky.pl
Rząd Merkel spiera się, jak wydać rekordową nadwyżkę
Kłamstwo! Gospodarka Niemiec chyli się ku upadkowi! Ulice są pełne bezdomnych i żebrzących! Niech Niemce zapłaca za II WŚ! -- -
POki majom jeszcze czym ;P
A kasa z nadwyzki to i tak nakradziona...
Nie wiesz sKOnd? POlaczku Niemianski ;P

Rząd Merkel spiera się, jak wydać rekordową nadw yżkę