Rząd PO-PSL drwi z chorych obywateli

Data: 2015-07-24 18:18:57
Autor: u2
Rząd PO-PSL drwi z chorych obywateli
http://niezalezna.pl/69260-rzad-drwi-zchorych-obywateli-polacy-wydaja-coraz-wiecej-na-leki

Co trzeci pacjent odchodzi od okienka w aptece, bo nie stać go na realizację recepty. Wiceminister zdrowia Igor Radziewicz-Winnicki twierdzi zaś, że wszystko jest w porządku. Przekonuje, że celem resortu zdrowia „nie jest to, żeby Polacy wykupowali jeszcze więcej leków”.

Wiceminister zdrowia Igor Radziewicz-Winnicki dokonał niemożliwego. Prześcignął w cynizmie swojego niedawnego szefa Bartosza Arłukowicza. Kiedy podczas posiedzenia sejmowej komisji zdrowia posłowie, lekarze, aptekarze i przedstawiciele organizacji pacjenckich alarmowali, że chorych nie stać na leki, że odchodzą od okienek aptecznych, nie realizując recept, i przerywają terapie, wiceszef resortu zdrowia oznajmił: – Nie jest celem samym w sobie napędzanie jak największej konsumpcji [leków].

Wypowiadając kolejne zdania z prędkością karabinu maszynowego, Radziewicz-Winnicki pogrążał się coraz bardziej. – Nie jest naszym celem, żeby Polacy wykupywali jeszcze więcej leków i przyjmowali jeszcze więcej opakowań per capita na rok, na miesiąc, bo są to działania wręcz szkodliwe dla zdrowia – perorował. Stwierdził nawet, że co trzecia hospitalizacja osób w wieku po 65. roku życia jest spowodowana przyjmowaniem zbyt dużej liczby leków jednocześnie.

Prawda jest taka, że Polska przoduje w Europie, jeżeli chodzi o współpłacenie za leki refundowane. W ocenie Grzegorza Kucharewicza, prezesa Naczelnej Rady Aptekarskiej, w naszym kraju rzeczywista odpłatność za leki refundowane wynosi 72 proc. za opakowanie.

Kucharewicz zwraca też uwagę, że lekarze wypisują coraz więcej leków nierefundowanych. Są to zarówno specyfiki na receptę, jak i tzw. OTC, czyli sprzedawane bez recepty. W wyniku funkcjonowania nowej ustawy refundacyjnej w 2013 r. Polacy zapłacili za leki nierefundowane o 1,2 mld zł więcej niż w 2010 r., czyli przed jej wejściem w życie.

Więcej w dzisiejszej "Gazecie Polskiej Codziennie".

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywajÄ… slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-07-24 18:20:48
Autor: Lord z Cowshed

pirat drogowy "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:55b26570$0$27526$65785112@news.neostrada.pl...
http://niezalezna.pl/69260-rzad-drwi-zchorych-obywateli-polacy-wydaja-coraz-wiecej-na-leki

Co trzeci pacjent odchodzi od okienka w aptece, bo nie stać go na realizację recepty.

Na twojÄ… chorobÄ™ nie ma lekarstwa LoluĹ›!

Lord z Cowshed

Data: 2015-07-24 18:24:31
Autor: u2
Rząd PO-PSL drwi z chorych obywateli
W dniu 2015-07-24 o 18:20, Lord z krowiego gĂłwna pisze:
Na mojÄ… chorobÄ™ nie ma lekarstwa!

lol

Data: 2015-07-24 18:31:17
Autor: Lord z Cowshed

kutas "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:55b266bd$0$27526$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2015-07-24 o 18:20, Lord z krowiego gĂłwna pisze:
Na mojÄ… chorobÄ™ nie ma lekarstwa!

lol

Tak Loluś, na twoją głupotę nie ma lekarstwa. Jesteś durniem i pijaczyną.

Lord z Cowshed

Data: 2015-07-24 18:36:22
Autor: u2
Rząd PO-PSL drwi z chorych obywateli
W dniu 2015-07-24 o 18:31, Lord z krowiego gĂłwna pisze:
na moją głupotę nie ma lekarstwa. Jestem durniem i pijaczyną.

lol

Data: 2015-07-24 18:38:15
Autor: Lord z Cowshed

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:55b26985$0$27529$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2015-07-24 o 18:31, Lord z krowiego gĂłwna pisze:
na moją głupotę nie ma lekarstwa. Jestem durniem i pijaczyną.

lol

Dziś mam nocną zmianę więc musze powoli się zrywać. Loluś, pij chłopino i wal gruchę! Tak po komuszemu! W rytmie "Kalinka, kalinka maja!"

Lord z Cowshed

Data: 2015-07-24 13:53:56
Autor: Marek
W dniu pi±tek, 24 lipca 2015 18:38:15 UTC+2 użytkownik Lord z Cowshed napisał:
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:55b26985$0$27529$65785112@news.neostrada.pl...

> lol

Dzi¶ mam nocn± zmianę więc musze powoli się zrywać. Lolu¶, pij chłopino i wal gruchę! Tak po komuszemu! W rytmie "Kalinka, kalinka maja!"

Lord z Cowshed

Jestes cieciem ?

Data: 2015-07-25 07:32:18
Autor: u2
Rząd PO-PSL drwi z chorych obywateli
W dniu 2015-07-24 o 22:53, Marek pisze:
Jestes cieciem ?

pilnuje wloskich krow w obozie smierci:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-07-25 10:34:11
Autor: Ivan Hoe
Dnia Sat, 25 Jul 2015 07:32:18 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2015-07-24 o 22:53, Marek pisze:
Jestes cieciem ?

pilnuje wloskich krow w obozie smierci:)

Ty durniu leżysz napity przed budynkiem PZPR z łap± wyci±gnięt± w stylu
Pan-Da.

Ivan Hoe

Data: 2015-07-25 10:35:25
Autor: Ivan Hoe
Dnia Fri, 24 Jul 2015 19:54:03 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2015-07-24 o 18:38, Lord z krowiego gówna pisze:
Dzi¶ mam nocn± zmianę więc musze powoli się zrywać.

lol

Ale¶ się nagadał baranie!

Ivan Hoe

Data: 2015-07-25 10:39:00
Autor: Ivan Hoe
Rząd PO-PSL drwi z chorych obywateli
Dnia Fri, 24 Jul 2015 18:31:17 +0200, Lord z Cowshed napisał(a):

kutas "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:55b266bd$0$27526$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2015-07-24 o 18:20, Lord z krowiego gówna pisze:
Na moj± chorobę nie ma lekarstwa!

lol

Tak Lolu¶, na twoj± głupotę nie ma lekarstwa. Jeste¶ durniem i pijaczyn±.

Lord z Cowshed

To LOlu¶ chla? Widocznie topi swoje przegrane życie w tanim alkoholu!

Ivan Hoe

Data: 2015-07-25 10:41:30
Autor: Ivan Hoe
Dnia Fri, 24 Jul 2015 18:24:31 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2015-07-24 o 18:20, Lord z krowiego gówna pisze:
Na moj± chorobę nie ma lekarstwa!

lol

Ale¶ się nagadał LOLu¶! Żresz krowie gówno LOLu¶?

Ivan Hoe

Data: 2015-07-25 10:42:07
Autor: Ivan Hoe
Dnia Fri, 24 Jul 2015 18:20:48 +0200, Lord z Cowshed napisał(a):

pirat drogowy "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:55b26570$0$27526$65785112@news.neostrada.pl...
http://niezalezna.pl/69260-rzad-drwi-zchorych-obywateli-polacy-wydaja-coraz-wiecej-na-leki

Co trzeci pacjent odchodzi od okienka w aptece, bo nie stać go na realizację recepty.

Na twoj± chorobę nie ma lekarstwa Lolu¶!

Lord z Cowshed

Alez jest. W łeb idiotę i do dołu z wapnem! Tak jak oni robili z polskimi
patriotami!

Ivan Hoe

Data: 2015-07-25 10:42:45
Autor: Ivan Hoe
Dnia Fri, 24 Jul 2015 18:18:57 +0200, u2 napisał(a):

http://niezalezna.pl/69260-rzad-drwi-zchorych-obywateli-polacy-wydaja-coraz-wiecej-na-leki

Czy to prawda LOLu¶ że szczysz w gacie?

Ivan Hoe

Rząd PO-PSL drwi z chorych obywateli