Rząd Tuska zapłaci 26 mln zł za wynaj ęcie Narodowego na szczyt klimatyczny

Data: 2013-07-31 11:53:05
Autor: u2
Rząd Tuska zapłaci 26 mln zł za wynaj ęcie Narodowego na szczyt klimatyczny
..... kolejny przekret, po niekorzystym pakcie klimatycznym kolej na kolejne niekorzystne rozstrzygniecia, pinokio i gargamel zadbaja, abysmy placili bajonskie dutki na utrzymanie szwabow, zabojadow i angoli :

http://wpolityce.pl/wydarzenia/59245-tomaszewski-kolejny-przekret-po-koncercie-madonny-rzad-zaplaci-26-mln-zl-za-wynajecie-narodowego-na-szczyt-klimatyczny-mucha-nie-siada

Tomaszewski: „Kolejny przekręt po koncercie Madonny!” Rząd zapłaci 26 mln zł za wynajęcie Narodowego na szczyt klimatyczny. Mucha nie siada...
  opublikowano: dzisiaj, 11:40 | ostatnia zmiana: dzisiaj, 11:41
  fot. wPolityce.pl/"SE"

Minister sportu Joanna Mucha będzie miała wreszcie argument, że Stadion Narodowy to kosz ze złotymi jajami. Wprawdzie do koncertu Madonny trzeba było dopłacić, ale od czego są koledzy z rządu...

To się w głowie nie mieści! Aż 26,4 mln zł zapłaci Ministerstwo Środowiska za wynajęcie Stadionu Narodowego w Warszawie na listopadowy szczyt klimatyczny

– ujawnia „Super Express”.

Jak informuje gazeta, koszt dwutygodniowej konferencji organizowanej pod egidą ONZ na Narodowym wyniesie ok. 100 mln zł. Blisko jedną trzecią tej kwoty pochłonie wynajem obiektu.

Co oni tam będą robić? Grać miesiącami w piłkę?

- dopytuje poseł PiS Jan Tomaszewski, b. piłkarz legendarny bramkarz polskiej reprezentacji.

Ta kwota jest astronomiczna. To kolejny przekręt po koncercie Madonny, na który ministra Mucha wyłożyła 5 mln zł. Powtarzam: to nie Stadion Narodowy, tylko narodowy przekręt

– podkreśla Tomaszewski.

A „SE” dodaje:

W ten sposób minister Marcin Korolec ratuje swoją koleżankę z rządu Joannę Muchę, która musi pochwalić się tym, że Stadion Narodowy, po niekończącej się serii wpadek, odniósł wreszcie finansowy sukces!

Niestety za ten „sukces” znów zapłacą podatnicy. Ale rząd Donalda Tuska takimi drobiazgami się nie przejmuje.

JUB/”SE”
--
https://www.youtube.com/watch?v=phXJTwf8Wm0
https://www.youtube.com/watch?v=t4VjM2KpmNc

Data: 2013-07-31 12:40:18
Autor: Marek Czaplicki
Rząd Tuska zapłaci 26 mln zł za wynajęcie Narodowego na szczyt klimatyczny

No. Jużem myślał że podatnicy zapłacą, a to tylko rząd. Ciekawość do czego są zdolni, aby tylko zrobić dobrze kibolom. Następne Euro czy może nie daj panie mundial? :-)

Data: 2013-07-31 12:44:36
Autor: u2
[...]

znowu durnia kleisz czeplik, rzund pinokia i gargamela zaplaci, ale z naszej kaski i wpedzi nas w coraz wieksze dlugi.

Data: 2013-07-31 12:58:40
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 31 lipca 2013 12:44:

[...]

O kurna. Z naszej? A dlaczego piszesz że rzont zapłaci? Jak rzont kaczego przyklepał organizację euro w Polsce to gdzie chcieli organizować mecze? Na łące za stodołą? :-)

Data: 2013-07-31 13:04:17
Autor: u2
> [...]
przyklepał organizację euro w Polsce to gdzie chcieli organizować mecze? Na

organizacja Euro 2012 to oczywiscie idea Peace, ale wykonanie to juz pelomafii, najdrozsze stadiony, basen narodowy, niezbudowane autostrady, klapa sportowa polskiego teamu, ktory gral w najslabszej grupie, dlugo by wyliczac.

Data: 2013-07-31 13:07:30
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 31 lipca 2013 13:04:

> [...]

pelomafii, najdrozsze stadiony, basen narodowy, niezbudowane autostrady,
klapa sportowa polskiego teamu, ktory gral w najslabszej grupie, dlugo

To i nie ma dziwu że rzont kaczego abdykował. Metoda sprawowania władzy prawicy: narobić syfu i spie...lić. :-)

Data: 2013-07-31 13:10:08
Autor: u2
[...]

pinokio i gargamel to nie prawica, pinokio mowi nie bedzie klekac przed ksiezmi, ze polskosc to nienormalnosc, jego przyboczny fagas palikmiot atakuje bezpardonowo kosciol. to takie same lewackie wypierdki jak wy czepliki.

Data: 2013-07-31 13:50:40
Autor: Tuskobus
W dniu 2013-07-31 13:10, u2 pisze:
[...]

To samo, co PiSiory, też żadna prawica i też klękają przed klechami...

Data: 2013-07-31 13:53:42
Autor: u2
W dniu 2013-07-31 13:50, Tuskobus pisze:
pinokio i gargamel to nie prawica, pinokio mowi nie bedzie klekac przed
ksiezmi,

To samo, co PiSiory, też żadna prawica i też klękają przed klechami.

LOL znowu tobie sie pokickalo esbecki kapusiu ...-;)

Data: 2013-07-31 14:21:38
Autor: Tuskobus
W dniu 2013-07-31 13:53, u2 pisze:
[...]

Sbeckie kapusie to w PiSie, a PiS to twór kiszczakowski..., tak jak PO i SLD...

Data: 2013-07-31 15:00:50
Autor: u2
W dniu 2013-07-31 14:21, Tuskobus pisze:
[...]

LOL to ty masz esbecka teczuszke kapusia zalozona za kisiaka ...-;)

Data: 2013-07-31 15:19:59
Autor: Tuskobus
W dniu 2013-07-31 15:00, u2 pisze:
[...]

No właśnie, mi Kisiak założył teczuszkę operacyjną, dlatego niemożliwe było, żeby mnie zaprosił do okrągłego stołu, jak to zrobił z kapusiami z PiSu i PO... Ja nie mam nic wspólnego, z republiką okrągłego stołu, tak jak Kaczyński, broniący tego układu Kisiaka...

Data: 2013-07-31 20:49:29
Autor: u2
W dniu 2013-07-31 15:19, Tuskobus pisze:
[...]

z okraglym stolikiem moze nie masz, ale masz wiele wspolnego z esbecka kapucha ....-;)

Data: 2013-07-31 20:59:42
Autor: Tuskobus
W dniu 2013-07-31 20:49, u2 pisze:
[...]

Nie jestem z PiSu, więc pudło...

Data: 2013-07-31 21:14:21
Autor: u2
W dniu 2013-07-31 20:59, Tuskobus pisze:
z okraglym stolikiem moze nie masz, ale masz wiele wspolnego z esbecka
kapucha ....-;)

Nie jestem z PiSu, więc pudło.

PiS nie nic wspolnego z taka esbecka kapucha jak ty.

Data: 2013-07-31 21:44:08
Autor: Tuskobus
W dniu 2013-07-31 21:14, u2 pisze:
[...]

PiS to twór kiszczakowski, a jak wiadomo, Kiszczak zapraszał do stołu tylko swoją sprawdzoną agenturę, więc to logiczne, że ja, uczciwy Polak patriota tam nie pasuję, do tej waszej kapuścianej organizacji okrągłostołowej...

Data: 2013-08-02 22:20:58
Autor: pluton_
Rzd Tuska zapaci 26 mln z za wynajcie Narodowego na szczyt klimatyczny
organizacja Euro 2012 to oczywiscie idea Peace, ale wykonanie to juz

Ty jestes taki pojebek genetycznie, czy to nabyte ?

Nullification

Data: 2013-07-31 14:13:50
Autor: xantiros
W dniu 2013-07-31 12:44, u2 pisze:
[...]

jak już to na pewno nie z twoje "kieszeni" do twoich zasiłków na razie "my" dopłacamy

Data: 2013-07-31 15:01:53
Autor: u2
W dniu 2013-07-31 14:13, xantiros pisze:
[...]

pierdzielicie towarzyszu pelomafijny, ja zarabiam uczciwie, nie tak jak wy.

Data: 2013-07-31 17:40:42
Autor: Mark Woydak
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51f8de84$0$1462$65785112news.neostrada.pl...
.... kolejny przekret, po niekorzystym pakcie klimatycznym kolej na kolejne niekorzystne rozstrzygniecia, pinokio i gargamel zadbaja, abysmy placili bajonskie dutki na utrzymanie szwabow, zabojadow i angoli :

Gdyby premierem był Kaczyński Jarosław zbilibyśmy na Narodowym kokosy. Pierdyknęłoby się pomniczek smoleński ze skrzdłem rozpierdzielonej tutki i mohery na kolana przez cały tydzień ryłyby murawę.

MW

Rząd Tuska zapłaci 26 mln zł za wynaj ęcie Narodowego na szczyt klimatyczny