Rz膮d chce dobi膰 frankowicz贸w

Data: 2015-03-11 09:10:16
Autor: u2
Rz膮d chce dobi膰 frankowicz贸w
http://niezalezna.pl/64975-rzad-chce-dobic-frankowiczow-banki-wazniejsze-niz-pokrzywdzeni-polacy

Rz膮d Ewy Kopacz pracuje nad projektem ustawy, kt贸ra uniemo偶liwi zwyk艂ym Polakom wyst臋powanie na drog臋 s膮dow膮 przeciwko bankom stosuj膮cym w umowach tzw. klauzule niedozwolone. Uderzy to szczeg贸lnie w osoby, kt贸re zosta艂y oszukane przez banki podczas brania kredyt贸w we frankach szwajcarskich - pisze 鈥濭azeta Polska鈥.

鈥濸rojekt za艂o偶e艅 projektu ustawy o zmianie ustawy Kodeks post臋powania cywilnego oraz niekt贸rych innych ustaw鈥 zosta艂 zg艂oszony 23 maja 2014 r. przez Ministerstwo Sprawiedliwo艣ci. Jak sprawdzi艂a 鈥濭azeta Polska鈥, dokument przeszed艂 ju偶 przez trzy etapy rz膮dowej legislacji: konsultacje, uzgodnienia i opiniowanie. Wkr贸tce trafi zatem pod obrady Sta艂ego Komitetu Rady Ministr贸w.

Je艣li nowe przepisy wejd膮 w 偶ycie, w艂adza odbierze resztki nadziei osobom poszkodowanym przez banki w wyniku stosowania tzw. klauzul niedozwolonych (abuzywnych). Klauzule te to postanowienia umowne uznane za niedozwolone prawomocnym wyrokiem S膮du Ochrony Konkurencji i Konsument贸w. Nieuczciwe podmioty, kt贸re je stosuj膮, to nie tylko banki, lecz tak偶e sp贸艂ki zajmuj膮ce si臋 handlem w internecie, firmy turystyczne czy przedsi臋biorcy na rynku nieruchomo艣ci. Ale to w艂a艣nie w przypadku um贸w z bankami szkody obywateli 鈥 w wymiarze zar贸wno finansowym, jak i spo艂ecznym 鈥 s膮 najwi臋ksze.

Wi臋cej w najnowszym wydaniu tygodnika 鈥濭azeta Polska鈥.

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj膮 slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-03-11 14:24:45
Autor: husar

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:54fff867$0$10332$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ja mam rozwiazanie - rozpindolic Szwarcarie w kawalki - swiat stanie sie zdrowszy.
To kraj gdzie siedza wszyscy psychopaci i krwiopijni arystokraci.
Tam tez jest najdrozszy Hydron Collider ktory wysysa nasza kase.
Tym szwajcarskim kurwom nalezy sie zaglada.

Data: 2015-03-11 18:27:39
Autor: andal
Rz眃 chce dobi frankowicz體

[...]

dlaczego Szwajcaria ma cierpirc za zydowski system kreacji pieniadza ?

Data: 2015-03-11 15:01:09
Autor: husar

[...]

Tak samo jak Bruksela za nasza biede

Data: 2015-03-11 23:28:29
Autor: andal
Rz眃 chce dobi frankowicz體
On Wed, 11 Mar 2015 15:01:09 -0400, husar wrote:

[...]

pokaz ze bruksela dala wiecej niz wziela

Data: 2015-03-11 18:13:16
Autor: MarkWoydak
Rz膮d chce dobi膰 frankowicz贸w
pan-daj "u2" <u_2@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:54fff867$0$10332$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Zmusza艂 ich kto艣 do tego? Mo偶e Kopacz albo Tusk? Kupa cwaniak贸w maj膮c znajomo艣ci w bankach nabra艂a nisko oprocentowanych kredyt贸w i s膮dzi艂a, 偶e zarobi kokosy na CHF. Niby dlaczego mielibyby by膰 inaczej traktowani ni偶 klienci np. SKOK? ;-))))))))))))))))))))))))))

MW

Rz膮d chce dobi膰 frankowicz贸w