Rząd tałatajski.

Data: 2016-03-23 08:13:59
Autor: stevep
Rząd tałatajski.
# Ależ mamy rząd tałatajski. W Brukseli terroryści islamscy ISIS dokonali  zamachów, a u nas Beata Szydło zapewnia, że „może zapewnić obywateli, że  Polska jest krajem bezpiecznym”.

Nie ma Komendanta Głównego Policji, ustawa antyterrorystyczna jest w  proszku, a BOR zalicza wpadki.

Ale PiS walczy z własnym narodem, z KOD-em, z Trybunałem Konstytucyjnym, z  konstytucją. Takie barachło wybraliśmy.

Nie ja wybrałem! Jakoby naród polski, ok. 19%.

Andrzej Duda łaskawie poprosił służby, aby zachowały czujność ormowską.  Szkoda, że nie napisał do terrorystów, aby nie robili w Polsce terroru, bo  jesteśmy niegotowi. #
Ze strony:
http://skroc.pl/0d3ba

--
stevep