Rzeź

Data: 2012-01-28 22:54:16
Autor: Grzegorz Staniak
Rzeź
Wbrew malkontenctwu, jakieÅ› 8/10. Åšwietny film.

GS
--
Grzegorz Staniak   <gstaniak _at_ gmail [dot] com>

Data: 2012-01-29 00:02:23
Autor: Skylla
Rzeź
W dniu 2012-01-28 23:54, Grzegorz Staniak pisze:
Wbrew malkontenctwu, jakieÅ› 8/10. Åšwietny film.

GS
A co w nim takiego świetnego?
:-)
S.

Data: 2012-01-28 23:19:32
Autor: Grzegorz Staniak
Rzeź
On 28.01.2012, Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl> wroted:

Wbrew malkontenctwu, jakieÅ› 8/10. Åšwietny film.

A co w nim takiego świetnego?

Scenariusz, reżyseria, aktorstwo... Takie tam drobiazgi.

GS
--
Grzegorz Staniak   <gstaniak _at_ gmail [dot] com>

Data: 2012-01-29 11:10:55
Autor: Kmicic
Rzeź

Użytkownik "Grzegorz Staniak" <gstaniak@gmail.com> napisał w wiadomości news:jg1vq4$lls$1mx1.internetia.pl...
On 28.01.2012, Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl> wroted:

Wbrew malkontenctwu, jakieÅ› 8/10. Åšwietny film.

A co w nim takiego świetnego?

Scenariusz, reżyseria, aktorstwo... Takie tam drobiazgi.

Z drobiazgow to swietne rzyganie, powinna sie jeszcze zesrac.
Oscar dla telefonu komorkowego za glowna role.
To tyle jesli chodzi o Rzeznie.
Dno.

Data: 2012-01-29 12:22:58
Autor: Skylla
Rzeź
W dniu 2012-01-29 11:10, Kmicic pisze:

[...]

No właśnie - i mnie to zaleciało American Pie...
Niestety nawet scenariusz rozczarowujący, bo cóż tam było wartego refleksji?
Mimo, że bardzo cenię Polańskiego i wiele jego filmów uważam za wybitne, to jednak ten jest bardzo przeciętny. Ot takie 6/10.
S.

Data: 2012-01-29 12:19:01
Autor: Grzegorz Staniak
Rzeź
On 29.01.2012, Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl> wroted:

No właśnie - i mnie to zaleciało American Pie...

Nie oglądałem "American Pie". Może dlatego całkowicie uzasadniona scena z wymiotami nie kojarzy mi się z epatowaniem czymkolwiek.

Niestety nawet scenariusz rozczarowujący, bo cóż tam było wartego
refleksji?

Zachowujesz się trochę jak ci znawcy kobiecej urody, dla których duże cycki to wartość sama w sobie. Otóż wyobraź sobie, że można być niewiarygodnie seksowną kobietą bez rekordowo dużych cycków.

GS
--
Grzegorz Staniak   <gstaniak _at_ gmail [dot] com>

Data: 2012-01-29 14:24:59
Autor: Skylla
Rzeź

Zachowujesz się trochę jak ci znawcy kobiecej urody, dla których
duże cycki to wartość sama w sobie. Otóż wyobraź sobie, że można
być niewiarygodnie seksowną kobietą bez rekordowo dużych cycków.

Rozbawiłeś mnie :-).
Wyjasnij tylko proszę, czy ta głęboka myśl o kobiecej seksualności ma jakiś związek z filmem?
Poza tym, każdy może oczekiwać od filmu tego, czego chce i może napisać opinię o tym, jaki ten film wywarł na nim wrażenie, czyż nie?
Ciebie zachwycił, mnie nie. To wszystko.
S.

Data: 2012-01-29 13:31:31
Autor: Grzegorz Staniak
Rzeź
[...]

Potrafisz zrozumieć słowo "analogia"? Potrafisz zaakceptować fakt, że odbiór filmu jako całości nie musi zależeć od tego jednego elementu jakim jest scenariusz? Wizyta w kinie to nie jest udział
w konkursie scenarzystów.

A może i też zastanów się przez chwilę, czy fakt, że _ciebie_ ten scenariusz nie pobudził do refleksji nie jest przypadkiem wyrazem twojej niezdolności do przeanalizowania go, a nie wadą samego scenariusza.

GS
--
Grzegorz Staniak   <gstaniak _at_ gmail [dot] com>

Data: 2012-01-29 14:36:28
Autor: Skylla
Rzeź

[...]

Istnieje oczywiście taka możliwość, dlatego spytałem w 1 poście, co cię konkretnie zachwyciło i jakie przemyślenia stały się twoim udziałem?
Zwróć uwagę, że dałem filmowi 6 a nie 1 i doceniam jego dobre strony. Jednak w tego typu filmie chciałbym znaleźć coś więcej niż tylko dobre aktorstwo i warsztat.

Data: 2012-01-29 13:42:11
Autor: Grzegorz Staniak
Rzeź
[...]

A dlaczego jakieś "przemyślenia" miałyby być podstawowym kryterium oceny filmów? Rozumiem, że według ciebie nie można np. nakręcić doskonałego horroru, no bo przecież do jakich przemyśleń może człowieka skłonić fakt wykończenia grupy tyrystów przez grupę wampirów?

GS
--
Grzegorz Staniak   <gstaniak _at_ gmail [dot] com>

Data: 2012-02-15 10:32:33
Autor: Jumal
Rzeź
On 29/01/2012 13:42, Grzegorz Staniak wrote:

[...]

Do całkiem praktycznych - nie wybieraj się ze znajomymi do domku w lesie etc. :)

Jumal

Data: 2012-01-29 14:51:57
Autor: Moon
Rzeź
Grzegorz Staniak wrote:

Zachowujesz się trochę jak ci znawcy kobiecej urody, dla których
duże cycki to wartość sama w sobie. Otóż wyobraź sobie, że można
być niewiarygodnie seksowną kobietą bez rekordowo dużych cycków.

eh, ta Grodzka, ta Grodzka...

moon

Data: 2012-01-29 12:41:07
Autor: Ghost
Rzeź

Użytkownik "Skylla" <skylla1@niespamuj.op.pl> napisał w wiadomości news:jg3a6l$of4$1news.icm.edu.pl...
[...]

Ale film oceniasz wartoscia reflkeksji?

Data: 2012-01-29 14:21:59
Autor: Skylla
Rzeź

Ale film oceniasz wartoscia reflkeksji?

Ten film to 1,5 godz rozmowy 4 osób w jednym mieszkaniu. Owszem, oczekuję, że ta rozmowa skłoni m nie do jakichś przemyśleń.
S.

Data: 2012-01-29 12:04:29
Autor: rs
Rze¼
On Sun, 29 Jan 2012 14:21:59 +0100, Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl>
wrote:

Ale film oceniasz wartoscia reflkeksji?

Ten film to 1,5 godz rozmowy 4 osób w jednym mieszkaniu. Owszem, oczekujê, ¿e ta rozmowa sk³oni m nie do jakich¶ przemy¶leñ.
S.

a czego ty sie spodziewales po ekranizacji kameralnego przedstawienia?
przemyslenia zaleza tak samo od widza, jak i od filmu. <rs>

Data: 2012-01-29 17:20:31
Autor: Ghost
Rzeź

Użytkownik "Skylla" <skylla1@niespamuj.op.pl> napisał w wiadomości news:jg3h5q$7hr$1news.icm.edu.pl...

Ale film oceniasz wartoscia reflkeksji?

Ten film to 1,5 godz rozmowy 4 osób w jednym mieszkaniu. Owszem, oczekuję, że ta rozmowa skłoni m nie do jakichś przemyśleń.
S.

Ale ja pytam o ocene a nie oczekiwania.

Rzeź